Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er Veitvet da?

:)

Anonym poster: 76fd34b01b12fb8e27d4fc9a799b920a

Jeg liker meg ikke på Veitvet egentlig, men har aldri bodd der. Da kan jeg heller anbefale Kaldbakken eller Rødtvet. Har bodd begge steder, og trivdes veldig godt :) Marka rett ut og T-banen rett til sentrum.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt leilighet på Lambertseter, der går den typiske 3-roms for 2,5-2,7 mill, så akkurat billig er det ikke.

Kikka hovedsakelig på Bøler, Østensjøområdet (Ulsrud, Skøyenåsen osv) og Lambertseter. Var heldige og fikk en leilighet ikke langt fra Munkelia t-bane, virker som et rolig og fint strøk! Gode tilbud når det kommer til kollektiv, handlemuligheter, svømmehall, kino, turmuligheter, parkering osv.

Tidligere har jeg bodd på Brobekk (ganske usentralt syns jeg!), Ammerud (helt OK sted, leilighetene er rimelige, marka er nær, god kollektivdekning, følte meg sjelden direkte utrygg på vei fra t-banen og hjem) og Manglerud (god kollektivdekning der også, hyggelig nabolag, kort vei til både butikk og handlesenter. Der leide jeg riktignok fra familie, så jeg leide billig).

Nå bor jeg mellom Tøyen og Grünerløkka, her finner jeg det utrygt, bråkete og skittent. Leier en "ny" leilighet relativt billig, men kunne aldri i verden tenkt meg å kjøpe her nede.

Anonym poster: ab4cd386fc6ea63e533d6d400d0740f1

AnonymBruker
Skrevet

Var det noen flere som hadde erfaring med Lindeberg?

:-)

Anonym poster: 76fd34b01b12fb8e27d4fc9a799b920a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...