Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

bandit: hvor mange kjærester har du elsket?

Da jeg var sammen med dem - Alle. Når jeg nå ser tilbake var det nok bare 2...

Skrevet

Mortem: liker du navnet Morten? :fnise:

Gjest Vampen
Skrevet

vampen: har du noen gang drevet med sport/idrett?

Hoho, det er lenge siden ihvertfall.:fnise: For lenge-lenge siden drev jeg med turn. Også hadde jeg en kort periode innen ymse dans, om det teller. Ellers brukte jeg det meste av tiden på å sørge for at diverse hester fikk mosjonert. Utover det har det vært mest ordinær trening. Jeg er ikke så fan av organisert iderett og laggreier. ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: liker du navnet Morten? :fnise:

:ler: Nei, men jeg liker det latinske ordet for døden. :jepp:

Skrevet

Mortem: Tror du på noe etter døden?

Skrevet

:ler: Nei, men jeg liker det latinske ordet for døden. :jepp:

Herreguuud! Nå følte jeg meg skikkelig teit. Har ikke sett den sammenhengen. Du har jo til og med døden som avatar!

Gjest badeand1
Skrevet

Herreguuud! Nå følte jeg meg skikkelig teit. Har ikke sett den sammenhengen. Du har jo til og med døden som avatar!

Jess! :ler:

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem: Tror du på noe etter døden?

Kjedelig svar, men jeg er faktisk ikke sikker. :fnise: På en måte tror jeg på det for jeg har "fått bevis" på at det er noe etter døden. (ikke opplevd selv, men har hørt historier fra nær familie) Men på den andre måten ikke, siden det ikke er ordentlige bevis for at det finnes.. men jeg heller mer mot ja enn nei, if that makes sense. :fnise:

Gjest Eluveitie
Skrevet

Apropo dette med livet etter døden.. Hvem her har opplevd merkelige ting de ikke kan forklare?

Skrevet

Apropo dette med livet etter døden.. Hvem her har opplevd merkelige ting de ikke kan forklare?

Jeg har. (ikke livet etter døden da)

Gjest padawan
Skrevet

Jeg hadde en skikkelig rar opplevelse i katedralen i Segovia da jeg var der for et par år siden.

Gjest Eluveitie
Skrevet

Glemte å nevne det i innlegget mitt, men om dere vil fortelle litt om det, så gjerne det :)

Gjest padawan
Skrevet

Glemte å nevne det i innlegget mitt, men om dere vil fortelle litt om det, så gjerne det :)

er på vei til sengs så kan fortelle i morgen.

Du har forresten samme nick som et av favorittbandene mine. Skal se de på Rockstad:Falun i august og det gleder jeg meg til.

Skrevet

Om det er et liv etter døden aner jeg ikke, men jeg hadde en ganske sterkt opplevelse da min minste jente ble født. Så jeg er iallefall ikke redd døden. Hun ble tatt med et katastrofesnitt, jeg hadde mistet to liter blod, og var virkelig på vippen. Var ikke redd i hele tatt, men følte en voldsom fred og ro......Selv da de skjærte før bedøvelsen virket kjente jeg ingenting..

Gjest Eluveitie
Skrevet

er på vei til sengs så kan fortelle i morgen.

Du har forresten samme nick som et av favorittbandene mine. Skal se de på Rockstad:Falun i august og det gleder jeg meg til.

Spennende!

Ja, det er bare å glede seg, fantastisk gjeng.

Om det er et liv etter døden aner jeg ikke, men jeg hadde en ganske sterkt opplevelse da min minste jente ble født. Så jeg er iallefall ikke redd døden. Hun ble tatt med et katastrofesnitt, jeg hadde mistet to liter blod, og var virkelig på vippen. Var ikke redd i hele tatt, men følte en voldsom fred og ro......Selv da de skjærte før bedøvelsen virket kjente jeg ingenting..

Uff, det høres helt forferdelig ut, godt det gikk bra!! Vet ikke helt hva jeg skal si til det med at du følte en voldsom fred og ro, det er på en måte beroligende. Jeg er litt redd det skal være jævlig å dø, ikke det man dør av, men selve døden..

Skrevet

Har faktisk vært død noen minutter. Har mye rare tanker om det. Jeg er ikke redd for dø, aldri vært det - men jeg ser ingen mystikk med det. Er ganske sikker på at det hele bare er over da, og at det ikke skjer noe mer.

Gjest Stille vann
Skrevet

Har faktisk vært død noen minutter. Har mye rare tanker om det. Jeg er ikke redd for dø, aldri vært det - men jeg ser ingen mystikk med det. Er ganske sikker på at det hele bare er over da, og at det ikke skjer noe mer.

Klart det skjer noe mer WT! Den flotte sjelen din blir jo ikke bare borte.

Skrevet

Skal noen her opp i morgen tidlig (eller i natt om dere er langt nok nord) for å se på Venuspassasjen?

Her påstår fjortisen hun skal vekke meg om seks timer. Så god natt. :fnise:

Gjest Bandit
Skrevet

Skal noen her opp i morgen tidlig (eller i natt om dere er langt nok nord) for å se på Venuspassasjen?

Her påstår fjortisen hun skal vekke meg om seks timer. Så god natt. :fnise:

Jeg har mer enn nok med å se over venusberget, og nå skal man jaggu se etter passasjen også??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...