Gjest Bobler Skrevet 18. mai 2012 #701 Skrevet 18. mai 2012 To skjedde i skogen og en i sofaen Vil ikke gå nærmere inn på det, greit? Null stress kjeledress
Rainbow Skrevet 18. mai 2012 #702 Skrevet 18. mai 2012 Jeg var her jeg Valgte bare å ta en pause som "meg", selv om en del fikk nyss i at jeg var under andre nick. Er ikke så lett å gjemme seg bestandig. Ja, jeg fikk det med meg på slutten, men det tok laaang tid hvis det er sånn at du var her hele tiden! Tjihi! Otrivin, Honeydew og Antibac - hvor har dere blitt av? Hvordan går det med dere?
HedvigR Skrevet 18. mai 2012 #703 Skrevet 18. mai 2012 Jeg sitter og kjeder meg en fredagskveld, og lurer på om jeg skal være så freidig (og litt oppmerksomhetstørst) at jeg spør om noen kan spørre meg om noe?
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #704 Skrevet 18. mai 2012 Du er så forutsigbar Jeg svarer alltid det jeg egentlig mener. Det er ikke sånn at alle menn har en felles mening, mens kvinner har en annen felles mening. Returspørsmål: Hvorfor spør du om dette om og om og om igjen, når du har fått svar? Hva er vitsen? Nå svarer jeg selv om ikke spm var til meg. Men tror at for noen av oss kvinner, så er menn som deg og f.eks Bandit, som alltid er høflige, dannede, politisk korrekte og ikke minst kvinnelikere, veldig urealistiske og litt for gode til å være sanne. 1
yes2yes Skrevet 18. mai 2012 #705 Skrevet 18. mai 2012 Det er naturlig å trekke frem Havbris, som jeg har den største respekt for. Lightbulb er en velreflektert og velmenende dame. Yestoyes har setter jeg høyt - det samme gjelder Tabris og Norah. Aldrisur er aldrig sur. Arabella er en dame som har levet, og som har respekt for folk. Både Rumle og Odisi73 er jordnære damer som alltid er hyggelige. FruN er sikkert verdens bedste ektefelde, hun virker tålmodig og snild. Wolfmoon har fornuftige synspunkter, og maneuvrerer pent i landskabet, efter mitt indtrykk. Dette var en veldig hyggelig bemerkelse. Takker og bukker. Da får jeg legge til et spørsmål til deg: hva var det som vekket din interesse for Frankrike og deres påfølgende litterære verk? 2
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #706 Skrevet 18. mai 2012 Ja, jeg fikk det med meg på slutten, men det tok laaang tid hvis det er sånn at du var her hele tiden! Tjihi! Otrivin, Honeydew og Antibac - hvor har dere blitt av? Hvordan går det med dere? Nei, var ikke her hele tiden. Tror jeg hadde et opphold på hele 4 dager! 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #707 Skrevet 18. mai 2012 Hedvig: Hvis du kunne reise til et hvilket som helst i verden og være der i ca 1 mnd. for å oppleve noe, hvor ville du reist og hvorfor?
Geparden Skrevet 18. mai 2012 #708 Skrevet 18. mai 2012 21. (Stålsetter seg for at fra nå av vil samtlige meninger blir tilsidesatt med det klassiske argumentet "Jeg var en idiot da jeg var 21, så du kan umulig være vært å høre på", nå som alderen er offentliggjort) Det trodde jeg også da jeg var 21, men så var jeg da også en idiot på den tiden så det er ikke noe å høre på...
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #709 Skrevet 18. mai 2012 Nå ble det veldig mye her kjenner jeg, men til deg Nozzejenta: Jeg har en kjæreste som jeg har hatt siden jeg var 16 år og han var 18. Vi er ikke tenåringer lenger, for å si det på den måten. :gjeiper: Og nå tror jeg datteren min sitter og ler av meg og leser dette her - for jeg skal love deg at hun følger med på Aldrisur, og gremmes og gruer seg for hva det neste jeg skal skrive blir. Mamma da 9
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. mai 2012 #710 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Du er så forutsigbar Jeg svarer alltid det jeg egentlig mener. Det er ikke sånn at alle menn har en felles mening, mens kvinner har en annen felles mening. Returspørsmål: Hvorfor spør du om dette om og om og om igjen, når du har fått svar? Hva er vitsen? det skjønner jeg også, men var ikke det jeg spurte om. trenger ikke noe svar på det uAnsett. har fått inntrykk nok av hvordan du fungerer til å danne meg et bilde. ser du ikke klokkeslett og dato? jeg spurte før jeg fikk svar Endret 18. mai 2012 av Nuppdupp
Aldrisur Skrevet 18. mai 2012 #711 Skrevet 18. mai 2012 Mamma da Klokka er mange, er ikke du veldig trøtt og lengter etter senga nå da? 5
HedvigR Skrevet 18. mai 2012 #712 Skrevet 18. mai 2012 Hedvig: Hvis du kunne reise til et hvilket som helst i verden og være der i ca 1 mnd. for å oppleve noe, hvor ville du reist og hvorfor? Oi, den var litt vanskelig. Jeg tror valget mitt faller på Australia, fordi jeg er så utrolig glad i å snorkle, og har lyst å oppleve snorklemulighetene der. Ville også dratt rundt og opplevd naturen, og jeg satser på at det er mulighet for en slags "slangesafari". Jeg elsker slanger
yes2yes Skrevet 18. mai 2012 #713 Skrevet 18. mai 2012 Jeg sitter og kjeder meg en fredagskveld, og lurer på om jeg skal være så freidig (og litt oppmerksomhetstørst) at jeg spør om noen kan spørre meg om noe? For all del, værsågod: Hvilken karakter i House-serien er din favoritt, og hvorfor? Hva er det hyggeligste du selv kan huske å ha gjort for ei anna? Hvis du kunne gjenopplevd et øyeblikk fra barndommen, hvordan ville omstendighetene ha blitt? På hvilke sett er du fornøyd eller stolt av å tilhøre nasjonen Norge fremfor andre? Hvilket type antrekk og frisyre føler du selv at du ser aller best ut i? 4
Mr.Omg Skrevet 18. mai 2012 #714 Skrevet 18. mai 2012 Nå svarer jeg selv om ikke spm var til meg. Men tror at for noen av oss kvinner, så er menn som deg og f.eks Bandit, som alltid er høflige, dannede, politisk korrekte og ikke minst kvinnelikere, veldig urealistiske og litt for gode til å være sanne. Hvorfor er vi urealistiske? Det blir helt feil å si at menn som meg ikke sier det jeg egentlig mener bare fordi jeg ikke svarer uhøflig, udanned og kvinnediskriminerende. Sånn rent ideologisk vil jeg si jeg er bortimot venstreliberal. Siden jeg helst bør stille et spørsmål selv også, spør jeg Mr. Omg: har du lyst til å ligge med meg? Svar ja eller nei. (Den var spicy, dere. Jeg setter standarden nå.) Sikkert noen som syns jeg er dum nå, men jeg må si nei. Jeg kjenner deg ikke som person, og jeg ligger ikke med damer jeg ikke kjenner (og ja, det er det jeg egentlig mener) 8
Gjest Cosette Skrevet 18. mai 2012 #715 Skrevet 18. mai 2012 Fikk ikke svar av Mr. Omg. Da spør jeg heller Hedvig et spørsmål i stedet. Hvem er din favorittkarakter i Les Misérables? (Jeg innbiller meg at du liker Les M. ihvertfall)
Gjest Cosette Skrevet 18. mai 2012 #716 Skrevet 18. mai 2012 Sikkert noen som syns jeg er dum nå, men jeg må si nei. Jeg kjenner deg ikke som person, og jeg ligger ikke med damer jeg ikke kjenner (og ja, det er det jeg egentlig mener) Det er helt greit. Jeg ville bare være litt uskikkelig og håpte det kunne inspirere andre i denne tråden. 4
Gjest BM2 Skrevet 18. mai 2012 #717 Skrevet 18. mai 2012 Nå svarer jeg selv om ikke spm var til meg. Men tror at for noen av oss kvinner, så er menn som deg og f.eks Bandit, som alltid er høflige, dannede, politisk korrekte og ikke minst kvinnelikere, veldig urealistiske og litt for gode til å være sanne. Vi som er sinte, bitre og kvinnehatende, er vi mer realistiske? 3
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #718 Skrevet 18. mai 2012 Hvorfor er vi urealistiske? Det blir helt feil å si at menn som meg ikke sier det jeg egentlig mener bare fordi jeg ikke svarer uhøflig, udanned og kvinnediskriminerende. Sikkert noen som syns jeg er dum nå, men jeg må si nei. Jeg kjenner deg ikke som person, og jeg ligger ikke med damer jeg ikke kjenner (og ja, det er det jeg egentlig mener) Jeg sier ikke at du er falsk, men jeg svarte deg på spørsmålet ditt som en forklaring på hvorfor noen kan tro at du er falsk. Dere er urealistiske for meg, fordi jeg av erfaring aldri har møtt menn som mener det dere mener og står for (ikke at jeg vet alt om hva du mener og står for, men har da fått en liten innføring).
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #719 Skrevet 18. mai 2012 Vi som er sinte, bitre og kvinnehatende, er vi mer realistiske? Veldig. Dere er ikke akkurat mangelvare 1
Gjest UngKalven Skrevet 18. mai 2012 #720 Skrevet 18. mai 2012 Sikkert noen som syns jeg er dum nå, men jeg må si nei. Jeg kjenner deg ikke som person, og jeg ligger ikke med damer jeg ikke kjenner (og ja, det er det jeg egentlig mener) Dust. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå