Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn jeg ser ut akkurat nå.

Not bad.

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

mye bedre enn jenta jeg så i førsteposten. :kose:

Skrevet

Veldig flott! Jeg har fulgt med uten å skrive men synes du ser veldig bra ut! Skulle gjerne hatt det håret selv...

AnonymBruker
Skrevet

Du ser veldig bra ut. Jeg synes forbedringen av holdningen din, og at du har et smil, gjør at du ser så mye bedre ut.

Anonym poster: dc1b24f8933d3dccaad6b550d694709e

• Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Gjest mjaow
Skrevet

Så bra du ser ut :) Jeg ser definitivt en forandring! Du ser mye mer komfortabel ut med deg selv også. You go girl :duskedame:

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg kan bare drømme om sånt hår, ansikt og kropp. Du er heldig! Men hva med å bruke litt mer jentete klær?

Skrevet

Så utrolig pen du er!! Jeg ser stor forandring fra første post. Det ser ut som du har fått bedre holdning og mer troen på deg selv, kjempebra! :)

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg synes både hår og sminke var bedre på siste bildet, men lurer også på om du ikke ville kledd litt mer feminine plagg? Personlig er jeg veldig glad i enkle high waist-skjørt, det kan varieres med både løse og tettsittende topper, gensere mv.

Jeg var både kjedelig i stilen og ganske sjenert før i tiden - for min del skjedde mye mellom 20-24 ;)

(må også legge til at du ikke hadde et veldig vanskelig utgangspunkt - det meste sitter nok i hodet:))

Masse lykke til :)

Skrevet

Wow, for en inspirerende tråd! Du har virkelig tatt tak i ting og gjort noe med det du syns var problematisk før! Jeg syns du er veldig pen, og du er jo superslank, så du kler alt!

Kult med en tråd der du har noe du ser på som et stort problem, får masse råd og følger dem! :)

Veldig gøy å se forandringene! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet

WOW!!!!!! Så utrolig mye bedre, akkurat sånn jeg så for meg du kunne se ut, kjempe fin var du der Rosinbolle! Den stilen passet deg kjempe bra, og du så kjempe bra ut!

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Gjest norah
Skrevet

Når det kommer til dette med å gå i mer "jentete" klær så synes jeg du så absolutt feminin ut på det siste bildet, jeg.

I mine øyne er du klassisk vakker, og ser nok mer voksen ut enn endel andre på din alder - og det er BARE positivt.

Jeg ser ikke for meg deg i den preppy-stilen, egentlig - som jeg assosierer meg "jentete" klær - men vi tenker sikker på forskjellige ting med det begrepet :)

Jeg ser egentlig mer ung kvinne enn "jente" i deg jeg, da.

Men hvilken type stil liker du selv?

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
AnonymBruker
Skrevet

Damn, you hot girl!

Anonym poster: 16d0cdb235b060a6d285d528463a4eda

Skrevet

Det ble klempebra! Fyyy F****

Skrevet (endret)

...

Endret av Rosinbolle
Skrevet (endret)

Det er ikkeno galt med utseendet ditt i det hele tatt. Bare kom over denne sjenertheten din, så er alt i boks ;)

Endret av Yme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...