Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er at det er tusenvis av oppegående menn bare i Norge, som sliter med å i det hele tatt få kontakt med det andre kjønn på noe annet enn et vennskapelig plan.

Disse har som andre et ønske om å dele livet med noen, og informasjon og veiledning fra fagfolk for å bli bedre på dette er selvsagt gull verdt, er det så vanskelig å forstå at mange kan ha nytte av dette, og at det kan være et etterlengtet "spark bak"?? Hvor gammel er du forresten?

Kan du linke til noen som er gode å dra damer og vet hva de snakker om? Noen som er "fagfolk"? Etter å truffet mange som henger på norske nettfora som omhandler sjekking, så var det ikke mange som utmerket seg positivt. Kanskje 4-5 stk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser heller ikke det helt store å kysse EN full dame på byn, men han her gjør det faktisk i 5 min i strekk. Kan fortelle at for menn som ikke har utseende med seg, og menn som ikke har game, så får de kanskje seg en makeout 1 gang hver tredje måned. Det er ikke sån at fulle damer tar hva som helst heller :)

Mener de andre innstuktørene har tilsvarende videoer ute også.

Jeg hadde forresten ikke trodd på disse tinga hvis jeg ikke hadde sett at det funker :) Jeg og kameratene min har drevet på med personligutvikling som en hobby greie i snart 4 år. Vi begynnte faktisk å dra damer allerede første uken etter at vi brukte noen av konseptene disse folka lærer vekk. Though, jeg kommer egentlig mer fra DavidDeAngelo, enn RSD. Det er bare det at de har tatt mange av hans konsepter xD

...og vet du hvor mange damer de har prøvd seg på for å få til det ene gode klippet? RSD viste aldri noe før, kritikere i miljøet begynte å stille spøsmål det siste året/halvt annet. Så dere leser Tolle og har giddet å se 30 timer med Blueprint Decoded? Hvilke konsepter har dere benyttet dere av? Det at dere fikk suksess som du kaller det med en gang, det kan ikke bare ha vært noe som har vært der hele tiden, bare dere ikke har brydd dere før nå?

Oppsummert:

Alt er et "numbers game" og tilslutt så er det damen som velger hvem hun vil ha. Det som må være målet er å minske dette gapet med å jobbe med fundamentale ting som utseende, kropp, interesser, selvfølelse/selvtillit og å oppholde seg i miljø hvor en kan finner jenter med like intersser/holdninger/preferanser som en selv.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

...og vet du hvor mange damer de har prøvd seg på for å få til det ene gode klippet? RSD viste aldri noe før, kritikere i miljøet begynte å stille spøsmål det siste året/halvt annet. Så dere leser Tolle og har giddet å se 30 timer med Blueprint Decoded? Hvilke konsepter har dere benyttet dere av? Det at dere fikk suksess som du kaller det med en gang, det kan ikke bare ha vært noe som har vært der hele tiden, bare dere ikke har brydd dere før nå?

RSD lærer folk abundance theory og inndiffernce theory. Det er en del av gamet.

Før jeg leste noe, og dette var for snart 4 år siden. Hadde jeg verken selvtilitt eller sosiale ferdigheter til å møte damer :)

Det var nok flere damer som ville bli kjent med meg, men hva hjelper det når man ikke tør å snakke med dem? Ta ting videre osv.

Alt er et "numbers game" og tilslutt så er det damen som velger hvem hun vil ha. Det som må være målet er å minske dette gapet med å jobbe med fundamentale ting som utseende, kropp, interesser, selvfølelse/selvtillit og å oppholde seg i miljø hvor en kan finner jenter med like intersser/holdninger/preferanser som en selv.

Artig at du sier det, det er akkuratt det RSD lærer fra seg :)

Hvis du ser hele blueprint så får du med deg det xD, det gjorde nemelig jeg :)

Grunnen til at jeg har respekt for RSD var at Tyler på mangen måten var en front figur som viste at man ikke trengte å bruke innøvde historier og diverse triks som puane brukte for å dra damer. Han var på mangen måter en av de som fikk folk til å gå vekk fra Mysterymethod. Jeg synes mystery har kommet med mye bra, men jeg liker ikke metoden hans.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...