Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Opplever egentlig ikke at damer mangler sosial intuisjon, dog det er noen. Hin dagen var det noen som prøvde å presse meg på middags date med en jeg ikke er keen på :/

Og hva har det med mitt innlegg å gjøre, tenker du? :wink: Siden du siterte meg. Jeg mener bare at noen egenskaper kan ikke læres på en sjarmørskole. Det er andre ting som ligger til grunn for at man er singel.

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Og hva har det med mitt innlegg å gjøre, tenker du? :wink: Siden du siterte meg.

Det hadde med at damer til tider også mangler sosiale antenner til å forstå hva som egentlig skjer. Ergo, noen hadde hatt godt av å gå på kurs slik at de kan opparbeide seg en forståelse av hva som skjer i sosiale sammenhenger.

Sosial intelligens har nok en del med gener å gjøre, men det har også mye med hvilket miljø man vokser opp i. Siden mennesket er i stand til å lære, så går det ann å lære seg dette senere i livet.

Jeg mener bare at noen egenskaper kan ikke læres på en sjarmørskole.

Vel, jeg mener at egenskaper som har med sosial intuisjon å gjøre, kan læres :)

Det er andre ting som ligger til grunn for at man er singel.

Hvilke ting tenker du da?

Endret av .-L-.
Gjest Katten.
Skrevet

Og hva har det med mitt innlegg å gjøre, tenker du? :wink: Siden du siterte meg. Jeg mener bare at noen egenskaper kan ikke læres på en sjarmørskole. Det er andre ting som ligger til grunn for at man er singel.

Helt enig. Men jeg er uenig i at det nødvendigvis er medfødt (etter det opprinnelige innlegget ditt), men heller noe man lærer over tid.

Vil du bli god med mennesker: tilbring tid med dem.

• Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Helt enig. Men jeg er uenig i at det nødvendigvis er medfødt (etter det opprinnelige innlegget ditt), men heller noe man lærer over tid.

Vil du bli god med mennesker: tilbring tid med dem.

Jeg tror heller ikke at man lærer det instantly, men det er logisk å tenke at man lærer det fortere dersom man blir utgitt en "fasit" over hvordan det er. Det synes i alle fall jeg virker logisk :bond:

(høh, kg smileyene er ganske artige)

Endret av .-L-.
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg tror heller ikke at man lærer det instantly, men det er logisk å tenke at man lærer det fortere dersom man blir utgitt en "fasit" over hvordan det er. Det synes i alle fall jeg virker logisk :bond:

(høh, kg smileyene er ganske artige)

Tja.

Forskjellen er at du lærer en mal for noe som fungerer for andre. Ikke nødvendigvis noe som fungerer for deg. Jeg har en ganske avsky mot sjekkemiljøet. En del av kunnskapen de har er verdifull her og der, men gjengen er som gjennomsyret av merkverdige individer.

*usj*

• Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Tja.

Forskjellen er at du lærer en mal for noe som fungerer for andre. Ikke nødvendigvis noe som fungerer for deg. Jeg har en ganske avsky mot sjekkemiljøet. En del av kunnskapen de har er verdifull her og der, men gjengen er som gjennomsyret av merkverdige individer.

*usj*

Nå kjenner ikke jeg det Norske miljøet, men skulle ønske jeg gjorde. Hadde vært artig å se om de lever opp til de Amerikanske og Engelske guruene. Han ene kompisen min kjenner en som driver med pua og ja, som du sier, merkverdige individer. En del av de er for opptatt av å være Alfa, er irriterende.

Endret av .-L-.
Gjest Tidssone
Skrevet

De fleste menn liker damer som ikke gnåler om følelser før de har fått tid til å kjenne på sine egne følelser.

De fleste menn liker damer som ikke gnåler.

De fleste menn liker damer som liker seg selv og ikke maser om at kroppen deres har feil og mangler.

Osvosv.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg det Norske miljøet, men skulle ønske jeg gjorde. Hadde vært artig å se om de lever opp til de Amerikanske og Engelske guruene. Han ene kompisen min kjenner en som driver med pua og ja, som du sier, merkverdige individer. En del av de er for opptatt av å være Alfa, er irriterende.

Men det er jo nettopp dette som er essensen i kritikken min mot dette opplegget. Ikke fordi det ikke fordi det ikke gir det resultatet som det skal gi, men fordi vi har nok idioter som måler sin egen suksess ut i fra hvor mange damer som vil ha dem. Vi trenger ikke flere. Og vi trenger ikke å gi søte jenter opplæring i hvordan de skal få slike menn som egentlig ikke er bra for dem.

Men for de mennene som har lyst til å ha sjekking og damer som livstil så kan disse gutta fikse det. :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Men for de mennene som har lyst til å ha sjekking og damer som livstil så kan disse gutta fikse det. :)

Hva mener du man burde gjøre for å få seg en kjæreste da?

Gjest Krist007
Skrevet

Det høres jo bare stress ut med alle disse "reglene" osv.

Kan ikke folk bare være seg selv? Vil man virkelig ha en man som i utgangspunktet ikke er interessert i den man egentlig er?

For noe tull!

Gjest .-L-.
Skrevet

Det høres jo bare stress ut med alle disse "reglene" osv.

Kan ikke folk bare være seg selv? Vil man virkelig ha en man som i utgangspunktet ikke er interessert i den man egentlig er?

For noe tull!

Man kan ikke være seg selv når seg selv tilsvarer en tøffel/dørmatte.

Det er jo bare til å få en av kompisene dine til å gå ut å prøve det på byn :) Se hvor langt han kommer.

Gjest hogwash
Skrevet

Så... man betaler 3000 for å lære at ærlig kommunikasjon er viktig?

:kaffekopp:

AnonymBruker
Skrevet

Sånne PUA bootcamps er ren svindel. Hjelper kanskje om du er så redd kvinner at du pisser på deg. Men du trenger da ikke å betale flere tusen kroner bare så en person skal fortelle deg at du ikke trenger å være redd.

Gå bort til en kvinne. Vær deg selv, snakk til de om alt mulig. Seriøst om det ikke fungerer så blir det aldri noe varig forhold ut av det uansett hvor mye PUA tull du slenger inn der.

Om du er kun ute etter et ligg? INGEN PUA bootcamp kan hjelpe deg med det. Om du vil ha et ligg hver helg så er det kun en ting som hjelper og det er å være kjekk. Er du ikke kjekk så hjelper ikke noe av det PUA tullet.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Om du er kun ute etter et ligg? INGEN PUA bootcamp kan hjelpe deg med det. Om du vil ha et ligg hver helg så er det kun en ting som hjelper og det er å være kjekk. Er du ikke kjekk så hjelper ikke noe av det PUA tullet.

Har du sett noen av de pua folka som drar damer hver dag?

Et par av de ser ikke så veldig bra ut :), dog de klarer det selv om.

For de som virkelig kan dette så er det å dra damer en lek. De har så mange damer etter seg at det ikke er bra for dem selv engang.

Endret av .-L-.
Skrevet

hvorfor bry seg om en gjeng smågutter løper rundt og drar damer? hvis du er redd for det,så ikke rot deg borti dem da..bare hold deg borte fr de som leker kulest og tøffest,verre er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett noen av de pua folka som drar damer hver dag?

Et par av de ser ikke så veldig bra ut :), dog de klarer det selv om.

For de som virkelig kan dette så er det å dra damer en lek. De har så mange damer etter seg at det ikke er bra for dem selv engang.

Hvem som helst kan dra en dame med seg hjem hver kveld. Ingen mengder PUA teknikker kan få en uattraktiv mann til å dra med seg attraktive jenter.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvem som helst kan dra en dame med seg hjem hver kveld. Ingen mengder PUA teknikker kan få en uattraktiv mann til å dra med seg attraktive jenter.

De gjør det hele tiden, hvis du ikke tror meg så youtube it.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Siden jeg har liten tro på at noen gidder å youtube noe, så kan jeg like godt linke livstilen til en dude som dedikerer livet sitt til dette.

Jeg er enige Med Anna at folk som lever denne livstilen, ikke vil kunne få seg et normalt forhold, men om sjarmørskolen eller gode vibber lærer vekk dette vet jeg ingenting om.

Å tiltrekke seg det mosatte kjønn, er kanskje 70-80% sosial skills og 20-30% mindsett. Å holde på et forhold derimot, krever i alle fall for oss menn, at vi er menn. Da hjelper det ikke bare å ha superior social skills.

Jeg har sett menn, som ikke ser så bra ut, gjøre akuratt de samme tingene som han i videoen.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...