Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #81 Skrevet 8. mai 2012 Poenget er at sjarmørskolen og sjekkeskolen ikke lærer deg å få det bedre med deg selv og lytte etter dine ønsker for en partner som du kan bli gammel med. Du lærer å leve i nuet, blir drit god på å sjekke og kan få deg sex når du vil. For de som ønsker det så er det verdt 3000 kroner. Er du ute etter å lære om det som er rett for deg og hjelp til å finne det så er ikke dette noe å bruke pengene på. Du er visst veldig opphengt i dette PUA greiene -L- så go for it! Hvis det er livstilen du ønsker deg så er det ingen som skal holde deg igjen. Livet er ikke hva alle andre mener det skal være, det er hva du ønsker at det skal være selv
Gjest Katten. Skrevet 8. mai 2012 #82 Skrevet 8. mai 2012 Poenget er at sjarmørskolen og sjekkeskolen ikke lærer deg å få det bedre med deg selv og lytte etter dine ønsker for en partner som du kan bli gammel med. Du lærer å leve i nuet, blir drit god på å sjekke og kan få deg sex når du vil. Hvordan vet du dette? 4
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2012 #83 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Du er visst veldig opphengt i dette PUA greiene -L- så go for it! Hvis det er livstilen du ønsker deg så er det ingen som skal holde deg igjen. Livet er ikke hva alle andre mener det skal være, det er hva du ønsker at det skal være selv Jeg har ikke lyst å leve den livstilen, men jeg mener at mye av det de lærer vekk, er ting man også må ta inn i et forhold. Jeg kjemper for at man ikke skal fraskrive dem som læringskilder. En av tingene disse gutta lærer vekk, er å ta handling. Man får ikke se det på denne videoen, men jeg har aldri sett mennesker ha så sterk viljestyrke som disse gutta her. De går bort til damer selv om de har en dårlig dag, er syk, whatever og gjør noe posetivt ut av det uansett. De blir avist, men går rett bort til neste og er med hun i steden for. De er veldig sterke mentalt fordi de har sett og opplevd veldig mye. Han som styrer dette firmaet, var en av elevene til han som startet pua bevegelsen om jeg ikke har misforstått helt. Though, han valgte å gå vekk fra å bruke innlærte historier og "triks", til å bare være seg selv. De sitter med 10-12 år med erfaring med å sjekke damer og kan esktremt mye om tiltrekkelse og hvordan det fungerer. Å si at de ikke har peiling på hvordan forhold fungerer er ikke sant. Flere av dem har vært i langvarige forhold, men de valgte livstilen framfor damen. Jeg er ikke opphengt i pua ting, jeg annerkjenner dem som de mest kompetente folkene på område ettersom det er de som kan mest teoretisk og ikke minst, de har holdt på med dette i praksis i over 10 år. Jeg studerer faktisk adferd Anne, seksuell seleksjon er en del av det Endret 8. mai 2012 av .-L-.
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #84 Skrevet 8. mai 2012 Hvordan vet du dette? Det vet jeg, fordi, som jeg også har svart til deg tidligere i denne tråden, har lest masse fra dem om teknikkene deres og hva de lærer bort
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #85 Skrevet 8. mai 2012 De sitter med 10-12 år med erfaring med å sjekke damer og kan esktremt mye om tiltrekkelse og hvordan det fungerer. Å si at de ikke har peiling på hvordan forhold fungerer er ikke sant. Flere av dem har vært i langvarige forhold, men de valgte livstilen framfor damen. Nettopp! De bruker all sin tid på å lære menn å ikke ville være familiemenn og så skal de fortelle hva menn vil ha? De kjenner seg selv og vet hva som må til for at de skal bli lurt. Men hvorfor skal man ville ønske seg en mann som aldri slår seg til ro i ett forhold? Bortkastet tid, bortkastet penger!
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2012 #86 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Nettopp! De bruker all sin tid på å lære menn å ikke ville være familiemenn og så skal de fortelle hva menn vil ha? De lærer menn å skape tiltrekkelse hos en dame, så er det opp til hver enkelt mann om han vil lære seg å holde på den, eller om han vil leve deres livstil. . Men hvorfor skal man ville ønske seg en mann som aldri slår seg til ro i ett forhold? Det er det jeg også sier. Ingen oppegående kvinne vil ha en mann som sjekker opp 2-3 damer per dag. Dog, damene faller for dem selv om de ikke er kjærestemateriale. Det er jo derfor jeg er så på at damer burde lære seg å screene ut hvilke menn som nettopp er kjærestemateriale Endret 8. mai 2012 av .-L-.
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #87 Skrevet 8. mai 2012 De lærer menn å skape tiltrekkelse hos en dame, så er det opp til hver enkelt mann om han vil lære seg å holde på den, eller om han vil leve deres livstil. Det er det jeg også sier. Ingen oppegående kvinne vil ha en mann som sjekker opp 2-3 damer per dag. Dog, damene faller for dem selv om de ikke er kjærestemateriale. Det er jo derfor jeg er så på at damer burde lære seg å screene ut hvilke menn som nettopp er kjærestemateriale 1. De lærer menn å tiltrekke seg goldiggere og andre damer som kun går etter sjarmtroll og badboys. 2. Og det lærer ikke damene av disse gutta. I følge disse gutta er sånn menn perfekte. 1
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2012 #88 Skrevet 8. mai 2012 (endret) 2. Og det lærer ikke damene av disse gutta. I følge disse gutta er sånn menn perfekte. Man lærer det ved å gå på smeller med menn som de. Endret 8. mai 2012 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #89 Skrevet 8. mai 2012 Anna S, postene dine SKRIKER av fordommer og bitterhet. Du påberoper deg absolutt kunnskap om mennesker du ikke kjenner, og om en virksomhet du ikke kjenner til. Jeg er tidligere deltaker av Sjekkeskolen for noen år siden, og alt du påstår om hva man lærer er direkte feil, feil, feil. Jeg har vært på kurs, kjenner mange i miljøet av tidligere deltakere(flere av dem har kjæreste og andre er på leting forresten), og jeg har selv gått fra å være bitter på jenter jeg ikke hadde sjangs på til å respektere dem og ha det fint med dem, og først nå klarer jeg å ha ærlige forhold med dem siden jeg føler meg tryggere på meg selv og dem. Jeg snakker av erfaring Anna S, min egen og andre sin som jeg kjenner. Hvorfor skal dine sterke, bastante fordommer veie tyngre? Jeg tror du hadde tjent mye på å åpne sinnet ditt og vente med å slenge rundt meninger som at de var absolutte sannheter til etter du vet hva du faktisk snakker om. Nå virker det bare som at du har har hatt noen kjipe erfaringer med menn tidligere og at du har endt opp bitter. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #90 Skrevet 8. mai 2012 Har du sett noen av de pua folka som drar damer hver dag? Et par av de ser ikke så veldig bra ut , dog de klarer det selv om. For de som virkelig kan dette så er det å dra damer en lek. De har så mange damer etter seg at det ikke er bra for dem selv engang. Nei, de drar ikke damer. ...her er en som henger på RSD...... http://www.youtube.com/watch?v=rpAwYKpUuTA Vince Kelvin: Så finnes folk som drar rundt Øst-Europa/Asia som en helt vanlig sex-turist: http://krauserpua.com/ http://www.rooshv.com/ Kjempegode artikler...... http://www.rooshv.com/category/travel/europe/denmark
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #91 Skrevet 8. mai 2012 Anna S, postene dine SKRIKER av fordommer og bitterhet. Du påberoper deg absolutt kunnskap om mennesker du ikke kjenner, og om en virksomhet du ikke kjenner til. Jeg er tidligere deltaker av Sjekkeskolen for noen år siden, og alt du påstår om hva man lærer er direkte feil, feil, feil. Jeg har vært på kurs, kjenner mange i miljøet av tidligere deltakere(flere av dem har kjæreste og andre er på leting forresten), og jeg har selv gått fra å være bitter på jenter jeg ikke hadde sjangs på til å respektere dem og ha det fint med dem, og først nå klarer jeg å ha ærlige forhold med dem siden jeg føler meg tryggere på meg selv og dem. Jeg snakker av erfaring Anna S, min egen og andre sin som jeg kjenner. Hvorfor skal dine sterke, bastante fordommer veie tyngre? Jeg tror du hadde tjent mye på å åpne sinnet ditt og vente med å slenge rundt meninger som at de var absolutte sannheter til etter du vet hva du faktisk snakker om. Nå virker det bare som at du har har hatt noen kjipe erfaringer med menn tidligere og at du har endt opp bitter. ...du må innrømme at dette miljøet trekker til seg en veldig stor del av rare individer som egentlig hadde hatt bedre av å ta seg en tur til en psykolog og lignende enn å fly på sjekkekurs. GV legger selv til grunn at du bør være normal for å være med på et sjekkekurs. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #92 Skrevet 8. mai 2012 ...du må innrømme at dette miljøet trekker til seg en veldig stor del av rare individer som egentlig hadde hatt bedre av å ta seg en tur til en psykolog og lignende enn å fly på sjekkekurs. GV legger selv til grunn at du bør være normal for å være med på et sjekkekurs. Absolutt, men det er som regel de mest gærne som er mest synlig og som man hører tydeligst, og som man (desverre) forbinder slike miljøer med. Har møtt noen slike også ja. Men samtidig så er det høye mørketall på helt vanlige, nysgjerrige folk i sånne miljøer også, vanlige gutter og menn, han snille som du jobber med eller går på skole med, som vil oppsøke råd og tips for å forstå kvinner, sjekking og dating litt bedre. Kjipt om janteloven skal gjøre at de aldri kan bli lykkelige fordi de tilfeldigvis endte opp sjenerte og usikre gjennom oppveksten. Men dette blir litt offtopic. Temaet er jo kritikken på hva man tror læres bort på disse kursene, hvor kritikken er at det kun er begrenset til kvantitet, ikke kvalitet. Som er en veldig feilaktig, og ikke minst tragisk, fordom. Jeg tror Anna S absolutt mener godt, men hun kommer med alt for mange bastante meninger på totalt fraværende grunnlag som er relevant. Hun er selvutnevnt ekspert på andres virksomhet og tolker det verste ut av enkeltsetninger, samtidig som hun overser svar som forklarer opplegget og resultatene klart og tydelig. I utgangspunktet er trådstarter og dem hun kritiserer enige, men hu nekter å gi slipp. Slik retorikk og oppførsel har jeg lite til overs for.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #93 Skrevet 8. mai 2012 Absolutt, men det er som regel de mest gærne som er mest synlig og som man hører tydeligst, og som man (desverre) forbinder slike miljøer med. Har møtt noen slike også ja. Men samtidig så er det høye mørketall på helt vanlige, nysgjerrige folk i sånne miljøer også, vanlige gutter og menn, han snille som du jobber med eller går på skole med, som vil oppsøke råd og tips for å forstå kvinner, sjekking og dating litt bedre. Kjipt om janteloven skal gjøre at de aldri kan bli lykkelige fordi de tilfeldigvis endte opp sjenerte og usikre gjennom oppveksten. Men dette blir litt offtopic. Temaet er jo kritikken på hva man tror læres bort på disse kursene, hvor kritikken er at det kun er begrenset til kvantitet, ikke kvalitet. Som er en veldig feilaktig, og ikke minst tragisk, fordom. Jeg tror Anna S absolutt mener godt, men hun kommer med alt for mange bastante meninger på totalt fraværende grunnlag som er relevant. Hun er selvutnevnt ekspert på andres virksomhet og tolker det verste ut av enkeltsetninger, samtidig som hun overser svar som forklarer opplegget og resultatene klart og tydelig. I utgangspunktet er trådstarter og dem hun kritiserer enige, men hu nekter å gi slipp. Slik retorikk og oppførsel har jeg lite til overs for. Men det stemmer jo. Den lille delen av de som blir oppfattet som gode sjekkere og drar damer på div. norske forum har et fundament bestående av en bra kropp/utseende, bra klesstil og bra selvfølelse/selvtillit som er opparbeidet gjennom modellering og erfaring bevisst og ubevisst gjennom hele livet deres. Ingen triks og teknikker på et kurs til 3000 dollar vil hjelpe. Det er penger ut vinduet.
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2012 #94 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Men det stemmer jo. Den lille delen av de som blir oppfattet som gode sjekkere og drar damer på div. norske forum har et fundament bestående av en bra kropp/utseende, bra klesstil og bra selvfølelse/selvtillit som er opparbeidet gjennom modellering og erfaring bevisst og ubevisst gjennom hele livet deres. Ingen triks og teknikker på et kurs til 3000 dollar vil hjelpe. Det er penger ut vinduet. Se videoen som jeg postet da , disse gutta som gjør dette hadde det ikke naturlig til å begynne med. Det tok de flere år å bli god. Endret 8. mai 2012 av .-L-. 1
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2012 #95 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Nei, de drar ikke damer. ...her er en som henger på RSD...... Se videoene fra rsd hotseat Det tar faktisk tid å lære disse tingene, det finnes nok av folk som henger på disse kursene og aldri får det til, helt sikkert. Det har jo litt med talent for sosiale ferdigheter også. I tilegg trenger man en god sosial intuisjon. Det er ikke sån at man kan gå på et kurs og simsalabim så har man dette. Kurset gir deg grunnlaget og teorien. Så er det opp til en selv å skaffe seg praksisen. Forresten, han du linket til er ikke en instruktør i Rsd, det er nok en som har gått på kurs elsn. Er du ikke for Rsd? Endret 8. mai 2012 av .-L-. 1
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2012 #96 Skrevet 8. mai 2012 (endret) ...du må innrømme at dette miljøet trekker til seg en veldig stor del av rare individer som egentlig hadde hatt bedre av å ta seg en tur til en psykolog og lignende enn å fly på sjekkekurs. GV legger selv til grunn at du bør være normal for å være med på et sjekkekurs. Problemet til psykologene er at de kan om psykiske lidelser. De har hverken kompetanse eller praksisen til å hjelpe menn med hvordan de skal dra damer. De kan ikke lære vekk de sosiale ferdighetene som trengs. Det de derimot kan gjøre er å bygge opp psyken til folk å gi dem gode tankemønstre. Selvtilitt er en viktig del av det, men uten sosiale ferdigheter kommer man ingen vei. Da er det bedre å gå til en biolog som kan mye om seksuell seleksjon og adferd! <-- Endret 8. mai 2012 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #97 Skrevet 8. mai 2012 Se videoen som jeg postet da , disse gutta som gjør dette hadde det ikke naturlig til å begynne med. Det tok de flere år å bli god. Nei, jeg ser ikke hva som er spesielt med å kysse en full jente ute på byen. Dette gjør hunderevis av gutter og jenter hver helg på et utested i Norge. Samme som det skjer ONS hver helg mange steder i landet. 1
Gjest .-L-. Skrevet 9. mai 2012 #98 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Nei, jeg ser ikke hva som er spesielt med å kysse en full jente ute på byen. Dette gjør hunderevis av gutter og jenter hver helg på et utested i Norge. Samme som det skjer ONS hver helg mange steder i landet. Jeg ser heller ikke det helt store å kysse EN full dame på byn, men han her gjør det faktisk i 5 min i strekk. Kan fortelle at for menn som ikke har utseende med seg, og menn som ikke har game, så får de kanskje seg en makeout 1 gang hver tredje måned. Det er ikke sån at fulle damer tar hva som helst heller Mener de andre innstuktørene har tilsvarende videoer ute også. Jeg hadde forresten ikke trodd på disse tinga hvis jeg ikke hadde sett at det funker Jeg og kameratene min har drevet på med personligutvikling som en hobby greie i snart 4 år. Vi begynnte faktisk å dra damer allerede første uken etter at vi brukte noen av konseptene disse folka lærer vekk. Though, jeg kommer egentlig mer fra DavidDeAngelo, enn RSD. Det er bare det at de har tatt mange av hans konsepter xD Endret 9. mai 2012 av .-L-.
Sommee Skrevet 9. mai 2012 #99 Skrevet 9. mai 2012 Nei, jeg ser ikke hva som er spesielt med å kysse en full jente ute på byen. Dette gjør hunderevis av gutter og jenter hver helg på et utested i Norge. Samme som det skjer ONS hver helg mange steder i landet. Poenget er at det er tusenvis av oppegående menn bare i Norge, som sliter med å i det hele tatt få kontakt med det andre kjønn på noe annet enn et vennskapelig plan. Disse har som andre et ønske om å dele livet med noen, og informasjon og veiledning fra fagfolk for å bli bedre på dette er selvsagt gull verdt, er det så vanskelig å forstå at mange kan ha nytte av dette, og at det kan være et etterlengtet "spark bak"?? Hvor gammel er du forresten?
Gjest .-L-. Skrevet 9. mai 2012 #100 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Poenget er at det er tusenvis av oppegående menn bare i Norge, som sliter med å i det hele tatt få kontakt med det andre kjønn på noe annet enn et vennskapelig plan. Ja jeg glemte denne. Mange menn sliter med det som kalles approach anxiety. Dvs, angst for å gå bort til en dame eller en dame man er tiltrukket av. Nå er jo det sån at en del damer forventer at menn skal ta kontakt ettersom menn bare er menn når de tar kontakt først, go figure. I realiteten, virker det bare som et skalkesjul fordi man ikke tør å gjøre noe selv. De fleste menn sliter med dette, og det går faktisk ikke vekk heller xD De gangene jeg ikke føler denne "angsten", det er da jeg gjør det best. Det skjer bare når jeg har god state/godt humør. Dersom jeg ikke er helt i humør får jeg denne ansgten, og da er det vanskelig å gå bort til en dame. Jeg har jo lest litt om nlp og bruker det til å komme i et bra humør Da slipper jeg angsten. Ellers fant psykologer ut at angsten forsvinner etter en stund inn i stamtalen, så det er bare til å gå bort uansett. Det er bare vanskeligere og dersom damer merker at man er full i angst, så får man et dårlig utgangspunkt :/ Genesis skrev en tråd om det å ha approach anxiety med en dame man liker. Endret 9. mai 2012 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå