Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anna.S
Skrevet (endret)

Det kommer innimellom reklame på siden her fra Sjarmørskolen. Jeg lurte på om noen har vært med der? På meg virker det som om dette er et firma hvor noen kjekkaser av noen menn skal få andre menn til å bli playere på byen.. :lur: og det er sikkert mange menn som ville hatt godt av å få litt mer selvtilitt, men hvis målet er å få seg kjæreste tror jeg det erbortkastede penger..

www.sjarmørskolen.no

Men det er nå min mening da..

Ville du betalt 1000 kroner for å lære deg å sjarmere damene? Eller ville du brukt 1000 kroner for å lære mer om hva du ønsker deg i et forhold og hva slags dame som passer på deg, og hvordan du skal finne henne?

Endret av Anna.S
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anna.S
Skrevet

Sjekket litt nærmere nå og det var nok nærmere 3000 det kostet. Dette var mot damer da og dette vil du lære:

Tar kontakt med en mann på riktig måte uten at du virker desperat.

Kommuniserer behovene dine på en måte han forstår og uten at han føler at du "maser".

Øker spenningen og "gnisten" mellom dere.

Viser interesse på en måte som får han til å "jakte" istedet for å ta deg for gitt.

Blir likt av kameratene hans slik at han blir motivert til å satse på deg.

Ber han om å ta telefonnummeret ditt på en subtil måte sånn at du ikke virker pushy.

Sikrer at han ringer deg i ettertid, så det blir noe mer enn bare en kort flørt.

Får han til å ønske et trygt og seriøst forhold med deg, uten at han angrer i etterkant.

Jeg synes den siste der virket helt horribel. Skal man liksom lure en mann til å ville ønske et forhold med oss uten at han angrer seg?

Skrevet

Ja, jeg er veldig enig med deg Anna. Det her virker som et kurs som lærer damer å spille spill for å få seg en mann. Det blir jo bare helt feil!

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Ja, jeg er veldig enig med deg Anna. Det her virker som et kurs som lærer damer å spille spill for å få seg en mann. Det blir jo bare helt feil!

Godt det ikke er bare meg som reagerte på det! Skulle så gjerne ha kommet i snakk med damer eller menn som har deltatt og sett om de har lært noe! Ser på nettsiden at det er mange som skryter, men jeg vet at det er lett å late som om man er fornøyde kunder :gjeiper:

Jeg har lyst til å starte noe lignende hvor målet er at man skal lære mer om selv selv, hva man ønsker og hvordan partner man ønsker seg jeg. Hjelpesentral fordi som ikke kommer i gang med nettdating og som er ikke klarer å finne den rette f.eks.. *drømme seg vekk*

Blir bare sint på slike folk som skal tjene penger på usikkre mennesker og ikke gi dem noe igjen enn ett ligg eller to.. :kjefte:

Skrevet

Har ikke sett på linken din. Men skjønner jo ikke hvorfor dette skulle være så problematisk.

du nevner jo selv nettdating. Er det ikke det samme da? Får noen poeng på hvem du macher med og så er flørten igang på nettet? Da er det vel like greit om man lærer å være litt sjarmerende da. treffe folk, våge å ta kontakt med en du liker, flørte litt og drive litt sjarm :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Har ikke sett på linken din. Men skjønner jo ikke hvorfor dette skulle være så problematisk.

du nevner jo selv nettdating. Er det ikke det samme da? Får noen poeng på hvem du macher med og så er flørten igang på nettet? Da er det vel like greit om man lærer å være litt sjarmerende da. treffe folk, våge å ta kontakt med en du liker, flørte litt og drive litt sjarm :)

Nettdating og dette er to forksjellige ting. Her skal man lære seg hvordan man kan sjekke opp på bar for å få seg noe. Det er ikke det å finne noen å dele livet med som er hovedpoenget men å få ett telefonnummer eller napp på byen.

Selvfølgelig er det de som kan ha godt av å få litt bedre selvtilitt og for de som skal leke rundt er jo absolutt dette noe å bruke penger på hvis de ikke klarer det på egenhånd.

Men jeg tror ikke man finner den rette ved å være med her for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet

Joda, men hvis du leser punktene som Anna har skrevet over, så er ting som " vise interesse på en måte som får han til å jakte, istedet for å ta deg for gitt" og " få han til å ringe def" osv viser at dette kurset viser damer hvordan de skal få en mann ved å spille spill. Det er vel ikke noe du ønsker at damer gjør ? Damer som melder seg på dette kurset er nok av den mer usiker sorten og de trenger MYE mer et kurs i hvordan man får troen på seg selv ( selvtillit), istedet for hvordan man skal lure en mann ved spill. Er du ikke enig ?

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt problemet. Jeg er en av de jentene som har vurdert dette kurset.

Her på kg er det hundretalls sider med usikre mennesker som spør; hva gjorde jeg galt, ; hvordan gå videre etter date nr 3, ;hvordan viser gutten interesse, ;skrev jeg for mange sms?, ;hvorfor sluttet han å svare...

Listen er jo laaang...Til ett visst punkt er vi usikre alle sammen.

Jeg vet min egen verdi, jeg vet hvem jeg er, jeg vet at jeg har mange talls gode verdier. Jeg vet at jeg er den perfekte kvinnen for en mann.

Jeg vil elske og bli elsket. Vil vi ikke alle det?

Hvis jeg kan vite hvor jeg feiler, hva jeg har gjort galt, hva jeg kan gjøre annerledes vil jeg gjerne vite det.

Spillet spiller vi uansett. Det ligger i oss.

Og kurset sikter også på å forstå mannen og en mann sin måte å tenke, handle og å kommunisere på. Dette er noe jeg vil lære meg.

Skrevet

Hei Anna!

Andreas fra sjarmskolen.no her. Jeg tror vi må gjøre noe alvorlig feil i markedsføringen vår hvis du sitter med inntrykket av at kursene våre handler om "å få seg et ligg". Det handler absolutt om akkurat det du selv er inne på: Å få bedre selvtillit og å finne en som passer akkurat for deg!

Samtidig er det ikke bestandig like lett. Menn og kvinner er i utgangspunktet veldig like på de aller fleste områder, men på akkurat ett punkt er vi veldig forskjellige: Vi går inn i forhold av litt forskjellige grunner og vi vektlegger litt forskjellige ting i en partner. Og da blir det fort kluss og mye forvirrende signaler som sendes.

For kvinner oppleves det ofte som om menn plutselig "trekker seg unna" emosjonelt akkurat når det for henne så ut til å gå helt perfekt. Tilbake står forvirrede kvinner og lurer på om menn lider av kollektiv angst for forpliktelser.

Det vi lærer bort på kurs er hva alle menn skulle ønske at alle kvinner visste. Vi forklarer hvordan menn tenker og hva som får menn til å få sug i magen og klump i halsen. For menn er det nemlig (dessverre) fullt mulig å være fysisk tiltrukket (synes at jenta er pen) uten at han nødvendigvis har så sterke følelser at han ønsker å gå inn i et forpliktende forhold. Og det er det vi lærer bort: Hva menn trenger å føle for å ville gå inn i et forhold og hvilke feil majoriteten av kvinner gjør (nesten alltid uten at de er klar over det) som gjør det omtrent umulig for en mann å utvikle følelser.

Det handler om å lære hvordan det andre kjønnet tenker. Og å utvikle trygge og sunne forhold.

Mvh Andreas,

Gode Vibber

Sjekk forøvrig ut bloggen vår, usminket.no for å forstå hva vi står for og mener.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omg, hva skjedde med å være seg selv? :klo:

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Omg, hva skjedde med å være seg selv? :klo:

Ja det er DET jeg også lurer på!

Og Andreas: Ja dere må virkelig gjøre noe veldig feil med markedsføringsbiten deres og jeg har vært innom alle sidene deres både en og to og tre ganger og jeg får en sånn ekkel følelse hver enste gang.

Dere minner meg om de sleske typene på byen som ja, sier de rette tingene, men nei ikke er noe å samle på. Hvorfor vil dere lære opp andre til å bli slik?? Hvorfor kan ikke alle være seg selv og heller få hjelp til å finne noen som liker dem som dem er?

Det er ikke sånn at siden dere er menn så vet dere hva alle menn vil ha. Det er faktisk slik at vi alle er individer, med forskjellige ønsker og forskjellige behov og det viktigste er at alle finner noen de passe sammen med, ikke at de får det beste av det beste.

Jeg er av den formening at ærlighet varer lengst og at man ved å være seg selv og den beste utgaven av seg selv vil finne ekte kjærlighet.

Men de som vil bli storsjarmører eller lære seg triksa for å lure mennene de har lyst på må gjerne gå på kursene deres.

Gjest Anna.S
Skrevet

For kvinner oppleves det ofte som om menn plutselig "trekker seg unna" emosjonelt akkurat når det for henne så ut til å gå helt perfekt. Tilbake står forvirrede kvinner og lurer på om menn lider av kollektiv angst for forpliktelser.

Grunnen til at mennene plutselig trekker seg unna er fordi hun ikke er rett for han, ikke fordi hun ikke har klart å lure han til å få et sug i magen eller noe lignende.

Selvfølgelig går det ann å lære seg hvordan man kan få vist det beste av seg selv, og hvordan man skal tiltrekke seg den typen mann man ønsker seg. Men at dere har fasiten på hvordan ALLE menn er, det kan du bare glemme å få meg til å tro!

Jeg tror på individuelle samtaler med utgangspunkt i hver og en sine behov og ønsker. Et ferdig opplegg hvor alle kursdeltagere får lære den samme metoden som da skal gjøre dem flinke sjekker er ikke for meg god bruk av penger hvis man vil finne kjærlighet eller lære om følelser og forhold. Sorry!

Skrevet

Joda, men hvis du leser punktene som Anna har skrevet over, så er ting som " vise interesse på en måte som får han til å jakte, istedet for å ta deg for gitt" og " få han til å ringe def" osv viser at dette kurset viser damer hvordan de skal få en mann ved å spille spill. Det er vel ikke noe du ønsker at damer gjør ? Damer som melder seg på dette kurset er nok av den mer usiker sorten og de trenger MYE mer et kurs i hvordan man får troen på seg selv ( selvtillit), istedet for hvordan man skal lure en mann ved spill. Er du ikke enig ?

Jo jeg er helt enig med deg jeg. Men tror vi angriper dette fra litt forskjellige vinkler.

Dere utelukker den ene delen, mens jeg inkluderer den i samspillet mellom oss. Jeg oppfatter det slik at de ønsker å lære interaksjon mellom mann og kvinne. Og da med hoved fokuset på hvordan vi menn er og tenker. Og er det så gale da? En annen her i tråden refererte til en hel del tråder her på KG og man bør jo lurer på hvorfor dette ikke er stort allerede?

Sagt med forbehold om at jeg ikke har lest på sidene deres da.

Selv er jeg stor fan av et Hei og så ta det derfra.

Skrevet

Herregud la nå guttungene få fare rundt som de vil,de eneste som blir utsatt for dem uansett,er kvinner som ligger med menn etter en natt og tror de skal gifte seg.

Drittsekker kommer og går,den gode mannen består!

Jeg er meget for dette opplegget,har lest inne på 0330.no flere ganger,men jeg kan faktisk påstå at flertallet av de som deltar på disse kursene gjør det for å få seg et ligg.sjekk pua norge sitt forum,der står det mye gøyalt,hehehe...jeg tenker at unge gutter først og fremst gjør dette for pulings,og det er helt greit, unge jenter kan jo knipse i fingra og bli pult,så hvorfor kan ikke guttene det samme?

Men det jeg synes er litt skummelt med det,er de psykologiske greiene som går t på å manipulere og forme partneren som man vil,alle vet jo at hvis en jente er forelsket i en gutt så vil hun gå ganske så langt for ham,og da synes jeg oppriktig synd på de jentene som kommer utenfor en psycho som har lært seg psykologiske teknikker for å tekke henne....

Men til de menn som gjør dette for å finne noen å dele livet med,som gjør det med en mening annet enn å leke "alfa",dere heier jeg på,for vi trenger flere snille menn som tør å ta kontakt,for pr dags dato er det som regel drittsekkene som tar kontakt.

La nå folk få gå på kurs om de vil,folk går jo på matlagings-kurs og språkkurs,det er deres penger de da eventuelt kaster bort om de ikke skulle få noe ut av det.

Skrevet

Grunnen til at mennene plutselig trekker seg unna er fordi hun ikke er rett for han, ikke fordi hun ikke har klart å lure han til å få et sug i magen eller noe lignende.

Selvfølgelig går det ann å lære seg hvordan man kan få vist det beste av seg selv, og hvordan man skal tiltrekke seg den typen mann man ønsker seg. Men at dere har fasiten på hvordan ALLE menn er, det kan du bare glemme å få meg til å tro!

Jeg tror på individuelle samtaler med utgangspunkt i hver og en sine behov og ønsker. Et ferdig opplegg hvor alle kursdeltagere får lære den samme metoden som da skal gjøre dem flinke sjekker er ikke for meg god bruk av penger hvis man vil finne kjærlighet eller lære om følelser og forhold. Sorry!

Ja,herregud for å beholde mannen er det jo bare å aldri si han imot,alltid gjøre som han vil når han vil,og smile og leke dum. Sånn godt oppsummert. :-)

Jeg forstår ikke dette med menn jeg,de sier en ting og gjør noe helt annet,..men men,dem om det.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Men til de menn som gjør dette for å finne noen å dele livet med,som gjør det med en mening annet enn å leke "alfa",dere heier jeg på,for vi trenger flere snille menn som tør å ta kontakt,for pr dags dato er det som regel drittsekkene som tar kontakt.

La nå folk få gå på kurs om de vil,folk går jo på matlagings-kurs og språkkurs,det er deres penger de da eventuelt kaster bort om de ikke skulle få noe ut av det.

Ja jeg vet... jeg burde ikke legge meg i det.. :sjenert: Men jeg er liksom bare sånn av natur at jeg ønsker det beste for folk.. og liker ikke når folk skaper monstre samtidig som de tar betalt for det.. :gjeiper:

Og jeg er så enig med deg. Jeg heier på mennene som vil finne den rette og som vil lære og bli en bedre partner. Jeg har hjulpet en del via sukker og match mens jeg selv datet og det å få positive tilbakemeldinger fra mennesker som har funnet kjærlgiheten fordi de begynnte å se etter de rette tingene er så herlig! :rodmer:

Det handler ikke om å lære seg triks, det handler om kommunikasjon og ærlighet. Og selvfølgelig å oppføre seg!

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Ja,herregud for å beholde mannen er det jo bare å aldri si han imot,alltid gjøre som han vil når han vil,og smile og leke dum. Sånn godt oppsummert. :-)

Jeg forstår ikke dette med menn jeg,de sier en ting og gjør noe helt annet,..men men,dem om det.

haha.. der traff du spikeren på hodet gitt! :skratte:

Enkle menn.. :rodmer:

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Hvis jeg kan vite hvor jeg feiler, hva jeg har gjort galt, hva jeg kan gjøre annerledes vil jeg gjerne vite det.

Spillet spiller vi uansett. Det ligger i oss.

Og kurset sikter også på å forstå mannen og en mann sin måte å tenke, handle og å kommunisere på. Dette er noe jeg vil lære meg.

Jeg kan lære deg dette gratis ;) Du kan spandere en kaffe på meg så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg så har du spart de 3000 kronene. Kan du bruke de for å gjøre deg fin til en date eller noe ;) Send meg en PM du :)

Skrevet

Jeg kan lære deg dette gratis ;) Du kan spandere en kaffe på meg så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg så har du spart de 3000 kronene. Kan du bruke de for å gjøre deg fin til en date eller noe ;) Send meg en PM du :)

Voldsom så sikker du var på deg selv her da ;)

Hva ville du ha foreslått til henne da?

• Liker 1
Skrevet

Jo jeg er helt enig med deg jeg. Men tror vi angriper dette fra litt forskjellige vinkler.

Dere utelukker den ene delen, mens jeg inkluderer den i samspillet mellom oss. Jeg oppfatter det slik at de ønsker å lære interaksjon mellom mann og kvinne. Og da med hoved fokuset på hvordan vi menn er og tenker. Og er det så gale da? En annen her i tråden refererte til en hel del tråder her på KG og man bør jo lurer på hvorfor dette ikke er stort allerede?

Sagt med forbehold om at jeg ikke har lest på sidene deres da.

Selv er jeg stor fan av et Hei og så ta det derfra.

Ja, er klart at det er deler av kurset som er nyttig. For eksempel det må å forstå litt av menns tankegang. Jeg er så absolutt enig at det er en hel god del damer som har bruk for det. Det jeg ikke liker ved dette kurset er at man skal oppføre seg etter visse spilleregler når man skal prøve å kapre enn mann, istedet for simpelten være seg selv. Jeg leser litt mellom linjene på for eksempel " få mannen til å jakte på deg, ikke virk desperat" som at man skal holde tilbake interesse og spille et spill for å manipulere mannen til å få lyst på deg. Jeg syntes det å vise slike holdninger signaliserer egentlig at "du" ( altså kvinnen som er på jakt etter en mann ) ikke er god nok og må derfor bruke diverse ekle strategier for å få mannen på kroken. En kvinne som er sikker på seg selv, som kommer bort, sier hei og viser sin interesse er så mye mer attraktivt enn en kvinne som skjuler at hun har en interesse for mannen for å få han interissert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...