Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cessie

Flere enn meg som har lyst til å møte opp på flyplassen på avreisedagen for å se trynet hans? Eventuelt på reisebyrået når han kommer for å få endret navn på billetten? :popcorn:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som har lyst til å møte opp på flyplassen på avreisedagen for å se trynet hans? Eventuelt på reisebyrået når han kommer for å få endret navn på billetten? :popcorn:

Syns jeg ser halve KG stå i en krok og sender skråblikk, og later som om vi ikke gjør det, mens vi står og fniser... :fnise:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT jobba TS! Det her fortjente du virkelig. Har lest meg gjennom hele tråden nå, og smiler på dine vegne. Håper han får en lærepenge av det her.

Finn deg heller en super mann som virkelig verdsetter deg og setter pris på hvem du er, virker som du fortjener det. Stå på :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flere enn meg som har lyst til å møte opp på flyplassen på avreisedagen for å se trynet hans? Eventuelt på reisebyrået når han kommer for å få endret navn på billetten? :popcorn:

Igjen, hvorfor skulle han møte på Gardermoen hvis han ikke får endret navn på billetten?

201264204244491_3.jpg

Ser at Gardermoen allerede er fulle av skadefro KG'ere som venter i spenning på mannen.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerp deg! Håper karma tar deg.

:skratte: you little idiot, nå lo jeg godt! Håper virkelig at du hadde drukket noen flasker før du skrev dette :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, hvorfor skulle han møte på Gardermoen hvis han ikke får endret navn på billetten?

201264204244491_3.jpg

Ser at Gardermoen allerede er fulle av skadefro KG'ere som venter i spenning på mannen.

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss89

Igjen, hvorfor skulle han møte på Gardermoen hvis han ikke får endret navn på billetten?

201264204244491_3.jpg

Ser at Gardermoen allerede er fulle av skadefro KG'ere som venter i spenning på mannen.

Haha, fantastisk :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, hvorfor skulle han møte på Gardermoen hvis han ikke får endret navn på billetten?

201264204244491_3.jpg

Ser at Gardermoen allerede er fulle av skadefro KG'ere som venter i spenning på mannen.

årsbeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lurer jeg meg grønn, er det seriøst ingenting jeg kan gjøre? Kjæresten har bursdag i høst, og lite visste jeg at han, etter mange år sammen, skulle dumpe meg til fordel for hans nye lille kjæreste, som han nett hadde glemt å fortelle meg om. Jeg betalte turen, den er i vårt navn og vi skulle dra sammen. I hele bruddet, med sorg og alt, glemte jeg hele turen til jeg våknet opp i morres og kom på den igjen. Vi skulle dra vekk i sommer, så jeg måtte ta den tunge driten og ringe ham for å si at vi får bare avlyse så jeg får igjen mine 15 000kr. Men neida..!! Han rævhullet har tenkt å gå og få nydama sitt navn på MIN billett, så han og hun kan reise, for MINE penger..!

Reisebyrået hvor turen er booket, jeg stakk innom et reisebyrå i byen, var stengt i dag så jeg fikk ikke ringt de, men det kan han vel faen ikke gjøre!?

Usj for en trist situasjon at xen din ikke har samvittighet nok til å levere tilbake det som tilhører deg. Og det at han klarer å dra på DERES tur med en NY dame er jo bare hårreisende. Håper du klarer å få fikset det til slik at du får kansellert billettene så det ikke blir noe tur på det svinet. Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj for en trist situasjon at xen din ikke har samvittighet nok til å levere tilbake det som tilhører deg. Og det at han klarer å dra på DERES tur med en NY dame er jo bare hårreisende. Håper du klarer å få fikset det til slik at du får kansellert billettene så det ikke blir noe tur på det svinet. Lykke til :klemmer:

Du bør nok lese hele tråden, skal du forstå mer av denne historien, :sjenert:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Usj for en trist situasjon at xen din ikke har samvittighet nok til å levere tilbake det som tilhører deg. Og det at han klarer å dra på DERES tur med en NY dame er jo bare hårreisende. Håper du klarer å få fikset det til slik at du får kansellert billettene så det ikke blir noe tur på det svinet. Lykke til :klemmer:

Alltid like morsomt når noen kommenterer uten å se at den er gammel eller flere sider lang :D

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Usj for en trist situasjon at xen din ikke har samvittighet nok til å levere tilbake det som tilhører deg. Og det at han klarer å dra på DERES tur med en NY dame er jo bare hårreisende. Håper du klarer å få fikset det til slik at du får kansellert billettene så det ikke blir noe tur på det svinet. Lykke til :klemmer:

les hele tråden, det er den verdt!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHahahaa, jeg ler meg i hjel! Snakk om å smake sin egen medisin! Og han har tydeligvis løyet for nydama, dette kunne vel ikke endt bedre for din del, TS. :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...