Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stop feeding the troll!

Blokkere brukers innlegg:

Administrer ignorerte brukere og legg inn brukernavn der ;)

post-21281-0-80551200-1336307014_thumb.p

Endret av Hinata
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til starten av juli når TS sin eks får vite at turen ikke eksisterer (for selv om det er lenge til, så håper jeg han ikke får vite om det før) :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til starten av juli når TS sin eks får vite at turen ikke eksisterer (for selv om det er lenge til, så håper jeg han ikke får vite om det før) :lur:

Han må jo være stokk dum hvis han ikke spør etter billettene sine eller får endret hennes før like opptil avreise. Hvis denne historien er sann, håper jeg (noe jeg tydeligvis er alene om i denne tråden) at TS gjør det eneste voksne. Sier fra at nå er billettene avbestilt, kort og godt og end of discussion. Og blir ferdig med hele eksen en gang for alle.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener jeg skal dra tilbake til min mor?

Men for å være saklig. Gitt at dine opplysninger er korekte så kan en forstå din reaksjon. Spesielt om en legger til grunn at motivet for turen var uselvisk motivert. Men det får en da til å lure på hva slaks kjæreste denne fyren var. Er vel ingen som går fra noen som er verdt å elske og å påspandere en tur til verdens største drittsekk sånn rett over natten? Så, hva har skjedd på veien her? En kan mene og synse hva en vil, men det er opplagt mer til denne historien en hva som kommer frem, spørsmålet er hva.

Exen min gjorde noe lignende. Han ble med på sydenturen jeg hadde betalt, jeg ga han alt han ville ha. Jeg gjorde alt for han, ofret alt for han, behandlet han som en jævla konge. Etter vi har vært på sydenturen , på flyplassen hjemme i Norge så sier han at han ikke vil være sammen med meg lenger. Vi bodde heldigvis ikke sammen, men vi hadde vært sammen i 3 år. Jeg gikk gjennom en abort jeg egentlig ikke ville ta. Ja jeg vet at det var 100% mitt valg å ta abort, men alikevel så har du ikke særlig lyst til å få et barn med en person som sier "DU MÅ TA ABORT"!!

Uansett.. Jeg finner ut i etter tid , han har hatt kontakt med en annen tøs kaller jeg henne, for det er hun. Hun var fullt klar over at vi var sammen. Han hadde helt klart holdt på med henne mens jeg ga han gaver, kjærlighet og sex for den saks skyld.. Vi var nesten 1 mnd. på ferie pga askeskyen som var på den tiden.. Og i denne perioden hadde han hatt full kontakt med "dama>" si hjemme i Norge. Mens jeg betalte for tiden hans i syden.. Jeg brukte all min tid på å få han til å være lykkelig.. Men tydeligvis så vil ikke gutter ha det?

Dette ble rotete, men jeg vil bare si at han holdt maska rimelig bra selvom han løy meg rett opp i tryne.. Det eneste jeg kan si er at han kunne i hvertfall funnet en dame som var bedre enn meg om han først skulle være utro. Etter 1 mnd. kom han krabbende tilbake ,grein og hele pakka . Jeg sa;

Jeg kan kanskje gi deg en sjanse (dette visste jeg at jeg aldri kom til å gi han)

Men ja.. Han trodde vel på det.. Jeg sa; du får dumpe den nye dama di, så skal jeg vurdere om vi kan finne ut av ting..

Vel.. Han gjør det slutt med henne og tror vel at jeg kommer til å bry meg om det, men det gadd jeg selvfølgelig ikke.

Jeg ignorerte han, dro ut på byen, hadde det gøy. Og nevnte jeg at jeg pulte bestekompisen hans? :)

Takk for meg.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo være stokk dum hvis han ikke spør etter billettene sine eller får endret hennes før like opptil avreise. Hvis denne historien er sann, håper jeg (noe jeg tydeligvis er alene om i denne tråden) at TS gjør det eneste voksne. Sier fra at nå er billettene avbestilt, kort og godt og end of discussion. Og blir ferdig med hele eksen en gang for alle.

TS protesterte jo ovenfor eksen da han fortalte at han ville gi turen videre til den nye kjæresten. Det eneste TS ikke har gjort er å meddele at nå er billettene borte.

Jeg ser ikke hvorfor TS skal oppsøke eksen for å fortelle dette siden hun allerede har protestert. Dessuten måtte jo uansett den ene biletten bytte navn for at det skulle gå i orden.

Så eksen burde jo ta kontakt for å få ordnet navneendringen uansett. Og om han gjør det, så kan hun fortelle da. Men aller helst er han så tankelås at det ikke engang faller ham inn at den ene billetten er i feil navn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS protesterte jo ovenfor eksen da han fortalte at han ville gi turen videre til den nye kjæresten. Det eneste TS ikke har gjort er å meddele at nå er billettene borte.

Jeg ser ikke hvorfor TS skal oppsøke eksen for å fortelle dette siden hun allerede har protestert. Dessuten måtte jo uansett den ene biletten bytte navn for at det skulle gå i orden.

Så eksen burde jo ta kontakt for å få ordnet navneendringen uansett. Og om han gjør det, så kan hun fortelle da. Men aller helst er han så tankelås at det ikke engang faller ham inn at den ene billetten er i feil navn.

Han må jo uansett ha tak i disse billettene for å få reist. Han kommer jo til å ta kontakt før eller siden (helst før) for å få dem. Da er det bedre å si fra med det samme og bli ferdig med denne personen en gang for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stop feeding the troll!

Blokkere brukers innlegg:

Administrer ignorerte brukere og legg inn brukernavn der ;)

Puh, takk! Det var enten det eller en lengre pause fra dette stedet :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo uansett ha tak i disse billettene for å få reist. Han kommer jo til å ta kontakt før eller siden (helst før) for å få dem. Da er det bedre å si fra med det samme og bli ferdig med denne personen en gang for alle.

Ja, absolutt. Men jeg syns ikke det er TS sitt ansvar å formidlet dette siden hun allerede har protestert mot at eksen og den nye kjæresten skal få reise på den turen hun har betalt for.

Men om eksen tar kontakt for å få ordnet noe med turen, så må hun jo fortelle at turen er borte. Men jeg håper at han drøyer i det lengste med å kontakte TS for å få ordnet ting.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK for alle innlegg angående herpes, jeg har nå gransket ansiktet mitt vel og lenge 2 cm fra speilet, og jeg kan meddele at det nok bare er kviser som har kommet med alt stresset.

Og nei, jeg har ikke tenkt å kontakte ham for å si at ferien er borte.

Greit nok at han er frekk som faen og tror han skal få den ferien, men vet du hva, ethvert normalt menneske hadde skjønt at man krever ikke en gave som enda ikke er gitt, så man kan gi den videre til en ny kjæreste. Så han kan komme til vett selv, og ikke etterspør billettene.

Dog, skal ikke nekte for at jeg fryder meg litt over at han er så dum at han faktisk a) krever turen fra meg b) tydeligvis har lovet den nye dama si en sydentur, og det kan være min . Men det er ikke mitt ansvar å lære ham folkeskikk.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet han har vært utro og dere har hatt sex uten kondom, så ville jeg tatt meg en tur til legen og sjekket meg for kjønnsykdommer. Både for sikkerhetsskyld og for at det er fint a ha "clean bill of health" før du innvolverer deg med noen igjen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort dette:

Sagt til exen at ok, du skal få den turen siden det var en gave. Jeg orker ikke å bry meg lenger, jeg er ferdig med deg og gidder ikke dvele ved dette. Gi meg fult navn og personnummer til nye dama så skal jeg endre navnet på billetten. Dra til reisebyrået og ordne med endringene, få skrevet ut reisedokumentene, gi dem til exen. Deretter ringe og avbestille reisen som jo fortsatt står i ditt navn fordi du har betalt for den, og de får jo ikke vite at turen er avlyst. Og så stokk dum han virker å være så tviler jeg på at han kommer til å sjekke det ut heller.

Sorry, dette er ikke barnslig, eller å synke ned på hans nivå, for så lavt går det ikke an å komme. Men noen ganger så må drittsekker bli satt skikkelig på plass. Ferdig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vet han har vært utro og dere har hatt sex uten kondom, så ville jeg tatt meg en tur til legen og sjekket meg for kjønnsykdommer. Både for sikkerhetsskyld og for at det er fint a ha "clean bill of health" før du innvolverer deg med noen igjen.

Jeg har faktisk vært hos legen og sjekket meg for kjønnsykdommer, rett etter bruddet hadde jeg uansett en legetime, og spurte legen min om en undersøkelse der nede. Han tok noen tester.. Og det var flaut for meg :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært hos legen og sjekket meg for kjønnsykdommer, rett etter bruddet hadde jeg uansett en legetime, og spurte legen min om en undersøkelse der nede. Han tok noen tester.. Og det var flaut for meg :sjenert:

Har du fått svar på prøvene? Forklarte du hvorfor du ville testes? Har du husket å teste deg for HIV?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått svar på prøvene? Forklarte du hvorfor du ville testes? Har du husket å teste deg for HIV?

Ja, alle prøvene de tok kom tilbake negative.

HIV har jeg ikke testet meg for, men skal bestille time til det i morgen.

Jeg fortalte sannheten, at han jeg var sammen med hadde vært utro, og jeg var redd for sykdommer..

Jeg sjekker meg for alt mellom hver partner, også HIV, selv om det er tester jeg må manne meg opp til, for det er mitt største mareritt. Jeg har aldri ligget med en fyr, så over på en annen ubeskyttet, uten å ha sjekket meg for sykdommer. Har heller aldri hatt en kjønnsykdom.

SOM JEG VET OM, vet de kan ligge latent, og alt det der, men har aldri testet positivt for en.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg valgte en annen løsning en trådstarter da det ble brudd noen måneder før vår planlagte 3 ukers ferietur. Jeg valgte å reise. Men jeg hadde all makt: det var mitt kort og mine penger som var brukt til å betale turen. Jeg kunne derfor fortelle hvilke regler som gjaldt.

Jeg hadde et stort ønske om å reise på denne turen for det var årets ferie, og alle venner og bekjente hadde allerede avviklet sin ferie det året.

Så vi reiste på skilsmissetur. Vi oppførte oss som venner på tur og han måtte ha sex med alle horene sine et annet sted enn på vårt rom.

I vårt brudd var det selvsagt ikke bare hans feil at det ble slutt. Det var imidlertid hans valg å være utro opp, ned og i mente, morgen, middag og kveld. Det var HANS løsning for å få til et brudd.

----

Hvis jeg hadde valgt å avbestille turen så hadde pengene gått tilbake til min konto, eller han kunne betalt for endringen til en annen person istedet for meg. Dette tilbudet fikk han.

All diskusjon i tråden her om årsaken til bruddet er totalt uvesentlig - det spiller faktisk ingen rolle om det var slik eller sånn som var årsak til bruddet. Den som har betalt for en reise kan selvsagt også avbestille denne helt eller delvis dersom denne personen ønsker det. Spesielt også når den påtenkte mottaker av gaven helt åpenbart ikke eier en eneste tanke om ære og mandighet og faktisk forventer å få 15.000 kroner - DOBBELT SÅ MYE - som gavens verdi etter et brudd som trådstarter fremdeles sliter med.

Det er derfor på jordet å sammenligne dette med en gave som allerede er gitt, eller at årsaken til bruddet skal ha noe å si for hvorvidt trådstarter skal kunne avbestille eller ikke. Trådstarters mann har ved sin holdning til billettene vist at han ikke er noen mann, men en utnyttende drittsekk, og ergo er det ikke så veldig vanskelig å tro på trådstartes versjon av historien heller.

Min mening er at det er smålig å ikke fortelle at billettene er avbestilt - denne typen hevn bør trådstarter faktisk heve seg over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Han må jo være stokk dum hvis han ikke spør etter billettene sine eller får endret hennes før like opptil avreise. Hvis denne historien er sann, håper jeg (noe jeg tydeligvis er alene om i denne tråden) at TS gjør det eneste voksne. Sier fra at nå er billettene avbestilt, kort og godt og end of discussion. Og blir ferdig med hele eksen en gang for alle.

Hvorfor det? Jeg hadde ikke orket å brukt en eneste kalorier på å legge noe som helst til rette for en sånn løkrull som den mannen der fremstår. Han fortjener nøyaktig den straffen han får. Og jeg hadde frydet meg om jeg visste at han stod på flyplassen sammen med nydama, hadde fikset seg ferie og sikkert planlagt og gledet seg. Hadde lett ofret en dag fra jobb bare for å være der og se ansiktsuttrykket hans idet han fant ut at de bare måtte dra hjem igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Hvorfor det? Jeg hadde ikke orket å brukt en eneste kalorier på å legge noe som helst til rette for en sånn løkrull som den mannen der fremstår.

Enig.

Han må jo faktisk ta kontakt med reisebyrået og endre navn på TS sin billett, det vet da alle. Han får beskjeden da.

Synes ikke TS trenger å ta en telefon til han for å si ifra i tilfelle han tror han bare kan stille på flyplassen, det er ikke hennes ansvar at han er en pappskalle.

Men såvidt jeg har forstått så sitter han ikke på noen dokumenter for turen (?), så han må vel ta en telefon til noen uansett. Og vil etterhvert innse at det ikke blir en gratistur på han og den nye dama på den ene måten eller den andre. TS trenger ikke bry seg om akkurat hvordan.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest gjennom hele innlegget og herregud, er bare glad for at TS fikk igjen alle pengene OG ikke sier noe til drittsekken og dama hans. Haha.. håper de pakker og drar til gardemoen, gleder seg som to små drittunger på julaften til å dra, og så får de beskjed om at hele turen er avbestilt. GLEDE for oss andre og ikke minst ts ;PP

Hadde gjort AKKURAT det samme. Nesten så jeg føler sinnet til ts her... hahha

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...