Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare meg som synes denne historien virker oppdiktet? Men den har i hvert fall skapt underholdning for mange. Selv om jeg nesten blir litt forskrekket over hvor skadefro mange er her inne.

Hva får deg til å tro at historien er oppdiktet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare meg som synes denne historien virker oppdiktet? Men den har i hvert fall skapt underholdning for mange. Selv om jeg nesten blir litt forskrekket over hvor skadefro mange er her inne.

Det er synd om det virker oppdiktet, men det er nok ikke det. Og ment som underholdning var det aldri, etterhvert ble det jo det, når jeg fikk igjen pengene, og fulgte litt med på min eks som tydeligvis trodde han skulle på tur, da oppdaterte jeg tråden for underholdningen JA :) Men dette er ikke fake for at folk skulle ha noe å le av, eller heie på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får deg til å tro at historien er oppdiktet?

Den er litt for dramatisk beskrevet. Jeg har vært overbevist lenge nå om at historien kom til å ende med at hun kom til å få ydmyket dem begge på offentlig sted. Kanskje ved at hun skulle ligge og lure på flyplassen når de kom dit, men som flere påpekte var det helt usannsynlig at de skulle møte der uten billetter. Hadde historien endt med det sannsynlige utfallet, at hun enten fikk en sur telefon eller ikke hørte noe mer, ville jeg trodd på den. Men denne dramatiske slutten har ligget litt for lenge i kortene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er litt for dramatisk beskrevet. Jeg har vært overbevist lenge nå om at historien kom til å ende med at hun kom til å få ydmyket dem begge på offentlig sted. Kanskje ved at hun skulle ligge og lure på flyplassen når de kom dit, men som flere påpekte var det helt usannsynlig at de skulle møte der uten billetter. Hadde historien endt med det sannsynlige utfallet, at hun enten fikk en sur telefon eller ikke hørte noe mer, ville jeg trodd på den. Men denne dramatiske slutten har ligget litt for lenge i kortene nå.

Dette er jo ikke en dramatisk slutt i forhold til hva jeg har fantasert om å gjøre mot de to der, tro meg du. Men som sagt, om du tror det er oppdiktet, har du jo rett til det.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte tvisten på hvordan det "endte", men om man skal få lov til å fantasere litt her, så synes jeg den morsomste løsningen hadde vært om de troppet opp på Gardermoen med bager og bikini, med UGYLDIGE billetter, mens du (ts) stod der med en kompis eller nykjæreste med GYLDIGE billetter! :fnise: Hasta la vista...!!!

;)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts: Har eksen din kontaktet deg for å kjefte eller noe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis har jeg ikke hørt noe fra ham :) Som sagt, jeg var ettergivende i hele forholdet. og likevel var det HAN som slo opp, ikke rart han faktisk trodde han kunne lure turen ut av meg ved å spørre fint, tigge, eller spille på samvittigheten min og at han hadde rett og jeg tok feil.

Egentlig er det rart han ikke ringte for å kreve billetter, referansenummer og sånt, men samme for meg, gøyere på den måten det endte. Selv om jeg hadde et lite håp på innsiden av meg at de kom til å dra til gardermoen, men selv han er ikke så dum, dessverre :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som synes denne historien virker oppdiktet? Men den har i hvert fall skapt underholdning for mange. Selv om jeg nesten blir litt forskrekket over hvor skadefro mange er her inne.

Det er ikke akkurat å være "skadefro" å glede seg med TS over at en utro eks fikk ikke behandle henne som dritt lenger?

Heia TS! :danse:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer alle sammen, jeg var en liten tur innom før jeg reiser avgårde til flyplassen, jeg skal på en liten ferietur :)

Jeg lover å oppdatere om jeg hører noe mer fra eksen min :ler:

Kos dere, ønsker dere sol og sommer i store mengder!

:klem: TS

Anonym poster: d756e51658d349df9f5a8721a459a9a9

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri gitt så mange + tegn i en trå før.

Vondt å lese alle 13 sidene, godt ts får seg en real tur.

Vel undt. Hver dag etterlater seg en sjanse til å starte forfra.

Things-Happen-When-You-Travel.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stop feeding the troll!

Blokkere brukers innlegg:

Administrer ignorerte brukere og legg inn brukernavn der ;)

534098_250151215093849_206778343_n.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Er det noe mer å vite da?

-TS fikk avbestilt

-TS fikk sagt i fra om dette foran nye dama

-TS fikk en reaksjon....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe mer å vite da?

-TS fikk avbestilt

-TS fikk sagt i fra om dette foran nye dama

-TS fikk en reaksjon....

Kommer sikkert snart en post om at den nye dama har dumpet fyren på offentlig sted mens TS så på og filmet...

Anonym poster: ac1048ff724e715b4b9997baa731140d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...