TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 nordlendinger, vi har bedre tid siden vi stort sett går på trygd. dessuten er vi så godt vant med sollys hele natta at vi holder ut noen timer med sengemazurka. om vinteren så er vi like ille, for hvordan skal vi ellers klare å holde varmen? 13
Gjest Anonym Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Nordlendinger. Siden de fleste gutter liker andre gutter på Sørlandet. 4
belle_ Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 For min del, søringer. Siden de bor nærme. Kjenner heller ingen nordlendinger så er vel egentlig ikke rette personen til å dømme dette.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Nordlendinger. Siden de fleste gutter liker andre gutter på Sørlandet. Søringer er slang for østlendinger.
Mr.Omg Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Søringer er slang for østlendinger. Hvorfor det? Vi bor jo i ØST Jeg må si søringer, siden de er nærmere og siden jeg liker folk som vet forskjell på nord, øst, sør og vest 2
pokal Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Hvorfor det? Vi bor jo i ØST Jeg må si søringer, siden de er nærmere og siden jeg liker folk som vet forskjell på nord, øst, sør og vest Når du snakker med nordlendinger er vel søringer alt sør for nordland fylke, slik jeg har forstått det.. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Søringer Tror aldri jeg kunne blitt vant til den dialekta i Nord, 1
kills Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Jeg vet ikke, men er veldig svak for sørlandsdialekten på gutter.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 Jeg vet ikke, men er veldig svak for sørlandsdialekten på gutter. Det er snakk om østlendinger.
kills Skrevet 2. mai 2012 #13 Skrevet 2. mai 2012 Det er snakk om østlendinger. Synes fortsatt at den dialekten er bedre, gitt. Nordlandsdialekt synes jeg er en smule irriterende uansett
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #14 Skrevet 2. mai 2012 Nordlandsdialekt synes jeg er en smule irriterende uansett Nordlandsdialekt snakker de kun i Nordland fylke. Nordnorsk snakkes i hele Nord-Norge. 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #15 Skrevet 2. mai 2012 nord tror jeg. mer behagelige og jordnære folk har jeg inntrykk av så har det kanskje noe med at gutter med hårgele og rosa skjorter er det jævligste jeg vet (synes det er litt vel mange av dem på østlandet) 4
Envy Skrevet 2. mai 2012 #16 Skrevet 2. mai 2012 Tror jeg må si "søringer", men er det noe jeg virkelig er svak for, så er det trøndere 2
kills Skrevet 2. mai 2012 #17 Skrevet 2. mai 2012 Nordlandsdialekt snakker de kun i Nordland fylke. Nordnorsk snakkes i hele Nord-Norge. Godt at du tar deg tid til å lære uvitende mennesker som meg om viktige ting
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #18 Skrevet 2. mai 2012 Godt at du tar deg tid til å lære uvitende mennesker som meg om viktige ting Det er litt pinlig å ikke kunne så vesentlige ting om landet du bor i. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #19 Skrevet 2. mai 2012 Hvordan har det seg at nordlendinger ikke kan himmelretningene?? Kan de ikke kalle østlendinger for østlendinger i stedenfor søringer?? 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #20 Skrevet 2. mai 2012 Hvordan har det seg at nordlendinger ikke kan himmelretningene?? Kan de ikke kalle østlendinger for østlendinger i stedenfor søringer?? Du vet at Øst-Norge ligger lenger sør enn Nord-Norge? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå