Gå til innhold

Jeg tror pappa er utro...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk en mistenkelig melding fra pappaen min her om dagen. "Godnatt min skatt. I morgen er det full arbeidsdag på hytta. Drøm hett om oss ilag. Elsker deg og tenker på deg min kjæreste. Heite myke nattakyss til deg mitt alt. Du er alt jeg trenger <3" Slik lyder meldingen. Den er garantert ikke til meg. Var inne på tanken at den kanskje var til mamma, men hun visste jo at de skulle på hytten sammen dagen etter. Derfor ble hun for eliminert.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. De har vært sammen i over 40 år. Skal jeg ta det opp min far, at han sendte meldingen til meg og ikke til "kjæresten" sin? Eller skal jeg bare holde kjeft? HJELP MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det opp med ham.

En kamerat av meg overhørte en telefonsamtale mellom faren og en annen dame (han tok opp røret på hustelefoen mens de snakket) Han sa ingenting med en gang, og det holdt på å spise ham opp innvendig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så ubehagelig! Ville nok tatt det opp med han, tatt han litt til siden og konfrontert han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella111

da hadde jeg rett og slett sagt at jeg fikk en rar melding av deg her om dagen.sagt hva det sto. så tatt det derfra.

jeg glemte å neven at jeg har vært i en lignende situasjon der stefaren min hadde en elskerinne og hun ringte til meg.og begynte å prate til meg som om jeg var mamma(mitt nr var registrert på henne),hun skulle oute han.jeg ble veldig usikker på hva jeg skulle gjøre.jeg var tenåring da og ble relativt forskrekket.jeg sa det til mamma. hun fortjener sannheten.

Endret av Bella111
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at det var en selfølgelighet at den meldingen ikke var til din mor. Han skriver ikke om hytta som en opplysning, men som en vedtatt sannhet / en selvfølgelighet synes jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde tatt det med moren min, la hun ta kampen. dette har ikke en datter noe med å "Konfrontere"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, kan fortsatt ha vært din mor. I betydningen: "God natt, min skatt. Og i morgen er det full arbeidsdag på..." Som en referanse til noe de skal gjøre sammen dagen etter.

Vis ham den, og følg med på ansiktet hans hvordan han reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Fikk ikke med hele meldingen så her kommer den på nytt.

"Godnatt min skatt. I morgen er det full arbeidsdag på hytta. Skal utover og rydd opp etter innbruddet. Skal møte politiet kl 10. Drøm hett om oss ilag. Elsker deg min kjæreste. Heite myke nattakyss til deg mitt alt. Du er alt jeg trenger."

Tror virkelig ikke denne meldingen er til mamma...

Jeg er forresten ikke datter, men sønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS...

Hva skal jeg evt si hvs jeg tar det opp med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Med tanke på at du er sønnen hans, så syns jeg du bør ta dette opp med din far. Prat med han om det. Fortell at han sendte meldingen feil, og spør hva som skjer mellom han og moren din. For alt du vet er moren din klar over at han har en annen. Eller så vet moren din ingenting, og da er det greit at du har pratet med faren din så kan han fortelle det til henne.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, hadde jeg kuttet ut enhver kontakt med pappa tvert.

Først må du konfrontere faren din og finne ut av dette her.

Og er du voksen, tar du det som en voksne, så om noen år blir du nok tør bak øra du også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier bare hva slags meld du fikk og det var ganske rart han sendte den til deg.

kan på en måte ikke lage en mal på samtalen her fordi jeg ikke vet hva han vil si.

hva slags bokstav begynner navnet ditt på=? er det samme som din mor? feks

Marte og Martin da kan han ha sendt feil at han skulle sende den til henne...men heter hun Wendy og du Gustav er det ikke veldig sannsynlig med mindre hun har et kalle navn på tlf hans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS..

Mitt navn starter på N, og mammas starter på T....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS..

Mitt navn starter på N, og mammas starter på T....

jeg synes det høres litt ut som han har en dame på si..men ta det opp med han..og begynn med å fortelle om meldingen du har fått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS...

Skal jeg prate med broren min om dette først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _La Femme

TS...

Skal jeg prate med broren min om dette først?

Nei! Prat med faren din først. Han kan avklare ting slik at du har alle faktaene på bordet før du prater med andre, inkludert broren din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS..

Tenkte jeg kunne fortelle dere hvordan det gikk da jeg pratet med pappa..

Mamma og pappa er gift på papiret, de er samboere og de glade i hverandre. Men de har ikke sex. De er ikke kjærester.

Meldingen var ment til hans "elskerinne." Mamma og pappa er enige om at de får lov å ha elskerinner og elskere.. Men de vil ikke skilles. Ingen andre vet om dette. Herregud, jeg er faktisk målløs. Mistet troen på kjærligheten..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet troen på kjærligheten..

De har altså holdt sammen for at dere unge skal ha det bra?

Er ikke DET kjærlighet, så vet ikke jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS..

Tenkte jeg kunne fortelle dere hvordan det gikk da jeg pratet med pappa..

Mamma og pappa er gift på papiret, de er samboere og de glade i hverandre. Men de har ikke sex. De er ikke kjærester.

Meldingen var ment til hans "elskerinne." Mamma og pappa er enige om at de får lov å ha elskerinner og elskere.. Men de vil ikke skilles. Ingen andre vet om dette. Herregud, jeg er faktisk målløs. Mistet troen på kjærligheten..

Ikke mist troen på kjærligheten. Dine foreldre har, ut fra det du skriver, valgt å ha et åpent forhold der de tillater hverandre å ha sex med andre - og at dette ikke er grunner for å skilles. Da er de heller ikke utro mot hverandre. Men de kan allikevel elske hverandre og ikke ha ønske om å skilles. Det kan være mye annet i forholdet som de deler og ikke ønsker å forlate.

Men det var dumt at du i det hele tatt ble involvert i dette, dette er noe som ikke en ung mann skal måtte forholde seg til. Hvis du får problemer så snakk med noen, kanskje det finnes en helsesøster e.l?

Endret av Havbris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...