Gå til innhold

Gutter og menn som bruker sminke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skal en brystvorte sminkes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan skal en brystvorte sminkes?

Velg en farge som står til kjærestens egne farger. F.eks. samme farge som han/hun har på innsida av leppene. Deretter bruker du leppestift, pensel eller fingre (eller hva søren du vil) til å påføre passelig med farge. Skal du være avansert, eller få det til å holde gjennom en tur på byen (lenger enn de to stegene bort til dobbelsenga), så brukes leppeblyant i matchende farge langs vortekanten og et godt lag nøytralt pudder over og under fargelaget.

Fittelepper, kuk og rumpehull kan selvsagt farges på samme måte. (:rope: Bare ikke lån damas dyre Chanel-leppestift til å pynte rumpehullet hennes (Edit: Eller ditt eget! *knegg*). Spør i allefall om det er greit først. )

Endret av Koe
Skrevet

Vortene mine har samme farge som innsiden av leppa. Er det ikke sånn på alle?

Skrevet

Vortene mine har samme farge som innsiden av leppa. Er det ikke sånn på alle?

Mine har samme farge som utsiden av leppene, mens innsiden er mørkere rød. Men for all del, ingen grunn til å pirke: slå deg heller løs på fargefronten! Overrask med cycklamen, flaskegrønn eller sølv! :nigo: Eller kanskje alle tre, litt sånn her-og-der? Akkompagnert av samba-musikk? Hakesleppet er sikret!

Skrevet

Hva med å sminke på rader da, så man får sånne pupper som katter og hunder har?

Skrevet

Hva med å sminke på rader da, så man får sånne pupper som katter og hunder har?

Da tror jeg du er litt forbi mannesminke-avdelinga, og mere over i furries-kroken. Eller *grøss* "slangemage"-fetisj-kjelleren. (Nei, ikke google det. IKKE!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...