Gå til innhold

Gutter og menn som bruker sminke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet turn-off.

For noen typer menn kan det "passe", som Kurt Cobain-grunge-typen, eller enda mer outrert: J-rock-stjerner som Yoshiki og Hide i X Japan. Da er det en del av en større sammenheng som handler om klær, kunst, attitude, hele pakka- og da ser det ikke rart ut selv om jeg hadde fått fnatt om min mann, bror eller kollega hadde dukket opp med øyeskygge.

Men var nettopp på The Hunger Games, og der så jeg faktisk en veldig kul mannesminke: Cinna (Lenny Krawitz) med gull-eyeliner. Og bare det. Det var faktisk noe som var både pent og mandig, og som mannen/broren/sjefen gjerne kunne prøve. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig vises den! Hvorfor tror du de bruker den?

Nå bruker de for det meste sminke på menn på tv, for at de skal se bra og friske ut. Lysene i studio er ofte veldig sterke, og hver minste detalj kommer ekstremt godt frem på skjermen. Fargeforskjeller som man knapt ser på de i virkeligheten, kan få de til å nærmest se syk ut, og mørkt sjegg kan få en blålig tone i f.eks HD- tv.

Ellers ville jeg ikke personlig falt for en kar som sminket seg til vanlig. Eneste jeg kunne sett over fingrene med er dersom de skal dekke til mørke skygger under øynene, uren hud og godt synlige røde partier. Men det er hva jeg foretrekker :)

Skrevet

menn uten sminke er tingen for meg :)

jeg ser ikke for meg en hverdag med en mann som bruker sminke.spesielt vis vi skulle fått barn.

"ikke rør den,det er pappa sin sminke." :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn som bruker sminke er nok homser.....

AnonymBruker
Skrevet

jeg ble en gang sjekket opp av en ganske hardt sminket mann (er mann selv), og vi hadde en deilig stund sammen...... :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg ble en gang sjekket opp av en ganske hardt sminket mann (er mann selv), og vi hadde en deilig stund sammen...... :)

Jeg er blitt sjekket opp av hardt sminkede menn flere ganger (er kvinne selv). Det fins nok av dem for begge kjønn ;) TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt sjekket opp av hardt sminkede menn flere ganger (er kvinne selv). Det fins nok av dem for begge kjønn ;) TS

Bra!!

Det er i hvertfall den beste homsesexen jeg har hatt noen gang! :fnise:

Godt at det finnes deilige sminkemenn for oss begge to....mmmmmmm :lur:

• Liker 1
Skrevet

Det dere som sier OFF ikke vet, er at nesten alle de kjekke mennene dere ser på TV bruker sminke.

Men er det store kjendiser spiller det ingen rolle, for de er deilige uten sminke også. F.eks. Johnny Depp.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Men er det store kjendiser spiller det ingen rolle, for de er deilige uten sminke også. F.eks. Johnny Depp.

Finest med sminke!

Anonym poster: e2773a849067039ee1d0dec75a2d93db

Skrevet

Gutter med sminke er rene turn off for min del ja.

Gjest test123
Skrevet

Husker han ene i klassen sminka seg etter å ha vært på noen rockekonserter. Moren spurte om han var blitt homo, men han dro jo damer som få.

Gjest Stille vann
Skrevet

I utgangspunktet er det turn off, men det er en som kler det godt. Ville Valo

AnonymBruker
Skrevet

Nikki Sixx, DJAshba, Johhny Depp funker...førstnevnte nekter å bli gammel.

Anonym poster: cfa7bde9e78b8931ec08bfa48a97ae56

AnonymBruker
Skrevet

Nikki Sixx, DJAshba, Johhny Depp funker...førstnevnte nekter å bli gammel.

Brandon Lee i The Crow fungerer og!

AnonymBruker
Skrevet

Okei, foundation og pudder er turn off og et stort NEI, men bitte litte granne mørk øyesminke eller eyeliner er turn ON :jepp:

Anonym poster: 0532dc9e9ff0be23a5705fc7dac139e9

• Liker 2
Skrevet

Turn off eller turn on?

Verken eller.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det?

Anonym poster: e2773a849067039ee1d0dec75a2d93db

Skrevet

Liker alt som fremhever det maskuline. Sort rundt øynene, f.eks. er turn-on, "paradise hotel"-sminke (brunkrem osv.) turn-off.

(Dessuten liker jeg sminkede mannebrystvorter. Prøv det på typen en dag dere er i det eksperimentelle hjørnet. Anbefales!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...