Gå til innhold

Gutter og menn som bruker sminke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som syns det er turn off, hva gjør dere hvis det viser seg at mannen dere er forelska i bruker sminke? At dere oppdager det dagen derpå eller noe. Dumper ham?

TS

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
:transe:
AnonymBruker
Skrevet

leto_l.jpg

:rodmer:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Forrige innlegg: turn on.

Turn off:

Makeup-for-Men.4.jpg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere som syns det er turn off, hva gjør dere hvis det viser seg at mannen dere er forelska i bruker sminke? At dere oppdager det dagen derpå eller noe. Dumper ham?

TS

Er det ingen som vil svare?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

I utgangspunktet er det turn-off. Hvert fall hvis de sminker seg som jenter. Leppestift og øyeskygge er no-no. rouge også.

Har smugkikka litt på tidligere sesonger av paradise hotel, og når gutta står foran speilet og dæsjer på seg solpudder, så er det ikke mye sexy :gjeiper:

Men øyesminke kan være ganske så snasent på enkelte mannfolk. Men de må liksom være typen til det, litt rocka fra før. F.eks Depp som er nevnt flere ganger. Og Jared Leto som det var bilde av over her.

Men nei, jeg tror ikke jeg hadde dumpa en mann bare fordi jeg oppdaga at han brukte sminke. Men det spørs litt hva det er og hvor mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men øyesminke kan være ganske så snasent på enkelte mannfolk. Men de må liksom være typen til det, litt rocka fra før. F.eks Depp som er nevnt flere ganger. Og Jared Leto som det var bilde av over her.

Enig i den. Jens Stoltenberg hadde sikkert ikke kledt det like godt :fnise:

Gjest Bella111
Skrevet

TS

ja jeg dumper menn med sminke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er damer som skal narre menn. Narrer menn damer så blir det bare helt feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er helt merkelig at kvinner kan bruke mye sminke, lite sminke, ingen sminke, ha kort eller langt hår, gå med skjørt og kjoler eller bukser og likevel er det aldri noen som tviler på deres "kvinnelighet."

Menns peniser faller derimot tydeligvis av og y-kromosomene deres forvandles til x idet de tar på mascara - og deretter er det kun lesbiske som kan tenne på dem. :klo:

Det er en god del ting som gjør at dette ikke kan sammenlignes... En ting er at feminine utseender er litt mer "anonyme" så de kler litt flere ting.

Maskuline utseender er veldig karakteristiske, og derfor skal det ikke mye til før noe ser veldig feil ut... Når man da omtrent maler et feminint ansikt oppå deisse grove trekkene, skjer det en skikkelig stor kræsj i det estetiske.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kom å gi meg en suss a, shnuppa!

Endret av Yme
Skrevet

Det er en god del ting som gjør at dette ikke kan sammenlignes... En ting er at feminine utseender er litt mer "anonyme" så de kler litt flere ting.

Maskuline utseender er veldig karakteristiske, og derfor skal det ikke mye til før noe ser veldig feil ut... Når man da omtrent maler et feminint ansikt oppå deisse grove trekkene, skjer det en skikkelig stor kræsj i det estetiske.

Men tror du ikke grunnen til at du synes det ser feil ut, er at det er uvant? Etter min mening er ikke det å for eksempel bruke svart eyeliner å male et feminint ansikt oppå et maskulint, det hjelper bare til med å sette fokus på øynene.

Når det er sagt har jeg aldri vært spesielt tiltrukket av menn med typisk maskulint utseende, det er som oftest de mer "jentepene" jeg snur meg etter. For meg er nettopp blandingen av det maskuline og det feminine utrolig vakkert og fascinerende, jeg ser slett ikke på det som en "kræsj i det estetiske." :)

• Liker 4
Gjest Bella111
Skrevet

Ja, det er damer som skal narre menn. Narrer menn damer så blir det bare helt feil.

jeg narrer ingen jeg sminker meg lett og pent. og har ingen problemer å gå uten sminke heller. at du liker å gå ut med de som har 5 lag sparkel i tryne og føler deg lurt når du har fått katta i sekken så burde du heller revurdere hva slags damer du har med å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Turn off, uansett

Gjest Bella111
Skrevet

Kom å gi meg en suss a, shnuppa!

fjern sminka... så blir det :kline:

Gjest ms_kwang
Skrevet

Turn on på koreanske gutter <3 grrr

:D

Men i en mer rocka vei :P

Gjest Applecore
Skrevet (endret)

Ikke helt min stil sånn sminke på gutter nei :nei:

Om Kurt Cobain bruker sminke, så ante jeg ikke det! :sjenert:

Men sånn likevel, han er/var supersexy! :rodmer:

Mitt stilikon hvertfall!

post-40073-0-23541700-1335916436_thumb.j

Endret av Maestro
Skrevet

Johnny Depp er et mannfolk som passer sminke bra! Unntak finnes tho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...