Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks


Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynner å få litt dårlig tid på barselsgave... ops... :sjenert: Det kommer etterhvert da. :fnise: For din skyld håper jeg han kommer snart, og for min skyld om en stund. :lol::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No need to rush....Har lite lyst å føde i påsken or å si det sånn. Vil IKKE få beskjeden "jordmor hjem har påskeferie", nemlig. ;)

O'Hara: Kan sende deg en PM. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skjønner jeg godt at du ikke har lyst til. :) Så da satser vi på at han kommer etter påske og når det passer dere best. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det skjønner jeg godt at du ikke har lyst til. :) Så da satser vi på at han kommer etter påske og når det passer dere best. :lur:

Hvorfor etter og ikke før?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk gutt i dag. Han våknet med 39 i feber sent i går, og har ligget og klynket i søvne nesten hele natta. Vært så varm at han nesten kjentes ut som om han skulle brenne opp i de små kinnene sine. Er bare en forkjølelse, og han er bedre i dag, men ikke helt i form. så vi er natuirlig nok hjemme. Han sover litt nå. Det tar på å være småsyk og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Alt vel! Er mye trøtt, får kynnere av ikke no, men det er godt med liv i magen og livet er ganske ok i grunn. Var på badeland i går, og fikk ha bekkenet i vann i 2,5 timer. Deilig å ikke kjenne noe til bekkenløsningen. Guttungen storkoste seg der, og gleder seg til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badinga gjorde seg den. Kynnerne er heldigvis ikke vonde. Noen strammer litt, men ellers er de nå bare der. Så får vi se når riene kommer. Skal straks ta bussen til jordmor for akupunktur, torsdag er det frisør og en kjapp klipp, fredag jordmor...tror det var mandag jeg skulle til manuellterapeuten, men jeg synes i grunnen mandagen ville vært en fin dag å føde på i stedet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vi venter, ja. Det behøver ikke skje noe før mandag da, og foreløpig ser det ikke ut til at noe vil skje med det første, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du til Bergen, så treffer jeg deg gjerne om formen tillater det!

Ja! :D Blir nok ikke i mai allikevel. Må få flere ting til å klaffe.

Men hvor blir det av babyen? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Babyen er i magen den. Hadde jo disse kynnerene i går som varte litt ut over natta. Så har det vært av og på med de i dag, mens de siste par timene har de kommet jevnt med ca. 3 minutters mellomrom. Så det tørrtrenes og modnes hvertfall.

Så får vi se om han kommer før lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...