Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks


Saeria

Anbefalte innlegg

Ikke sant. Det er vel ikke så lenge til du skal tilbake nå?

Her henger man sammen, altså, men er glad jeg er hjemme.

Tilbake i mars, så det er litt tid igjen. Håper bare jeg kan få være i fin form de siste månedene, så jeg får kost meg en smule også!

Det er bra at du får hvilt deg. Du skal jo fungere som mamma på ettermiddag/kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Joda, det går. Er ikke så mye å melde. Fortsatt hyperemesis, bekkenløsning og låsning, og magen eser ut som en luftballong. Ellers går dagene med til å være hjemme, løpe mellom behandlinger, ta medisiner og å vre litt mamma for den snille, gode gutten vi har.

Lillebror i magen gjør sitt aller beste for å minne meg på sin eksistens, så han er veldig aktiv når han er våken. Det sparkes, herjes og hikkes i magen! :fnise:

Julen nærmer seg og vi begynner å få kontroll på ting. Eller JEG har kontroll på ting... :ler: Mannen følger etter og nikker pent, for han har gladelig overlatt det hele til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, Bokalven... :klem:

er lenge siden noen oppdatering her, sånn egentlig. Det er jo ikke noe nytt som skjer, i grunn. Hadde en fin samtale med G i går da. Vi snakket om lillebror i magen, og at han kom til å komme ut når mamma sin mage var kjempe, kjempe, kjempestor.

Så fortalte jeg at en gang, når G var bittebitteliten baby, så bodde han også inni magen til mamma, og at han også kom ut når magen var kjempe, kjempe, kjempestor.

Da var det en gutt som så på meg med store øyne og smilte litt stolt over at HAN også hadde vært i magen. Ikke bare lillebror som bor der nå. :rodmer:

Ellers har han fått hånd-, fot- og munnsykdom, og han er blant de få prosenten som faktisk får masse utslett og blemmer. Ikke noe som plager han, og man kan jo gå i barnehagen med det, i og med at det er smittsomt før et evt. utslett kommer. Men jeg synes nå litt synd på han som har fått utslett ikka bare i og rundt munnen, på hender og føtter, men også på stumpen og lårene.

Men det er på vei til å bli bra nå da.

Og dette er nok en av de minst plagsomme barnesykdommene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kom til å tenke på at det nå er snart 8 år siden vi "traff" hverandre for første gang, og mye har skjedd med livene våre siden den gangen. Vi har fulgt hverandre gjennom en god del ting, og har mye til felles - kanskje mer nå enn den gangen.

Vil bare si at jeg er veldig glad i deg og setter enormt stor pris på deg. :klemmer:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og nå kom jeg til å tenke på da Nótt og jeg stod på Oslo S og ventet på at du kom med toget. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt ulykkelig akkurat nå. Jeg hadde klippet gutten i går med hårtrimmeren, og skulle bare stusse et par steder før leggetid. Men jeg så ikke at trimmeren hadde endret innstilling fra 10 til 1, ja EN millimeter, før det var for sent. Så nå ser den stakkars gutten ut som om han har vært gjennom cellegift! 2 mm hår på hele hodet, og han er LYS i håret! :grine:

Det eneste gode som kom ut av det, var at vi fikk tatt en skikkelig hestekur på skurven hans med salisylsyre, slik at den i det minste er borte. Skurv er py!

Men jeg føler meg selvsagt som verdens verste mamma...Så kort hår i februar! stakkars gutt. Og mannen har måttet unnskylde seg pga. det to ganger i dag, når de var ute og lekte og traff kjente. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...