Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Har ikke vasket og blokket buksene, men fant ut at siden du skal lanolinisere de så spilte det liten rolle. :):klemmer: Gleder meg til å høre hva du synes om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jeg like gjerne gjøre selv, ja. :) Tror nok jeg blir veldig fornøyd, for et at du er kjempeflink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi, og TUSEN TAKK. De bootiesene var nusselige! Og snoren på den lille buksa kjempesøte...Lurer på om overall og den bittelille lua skal få være med på sykehuset... :rodmer:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vi, og TUSEN TAKK. De bootiesene var nusselige! Og snoren på den lille buksa kjempesøte...Lurer på om overall og den bittelille lua skal få være med på sykehuset... :rodmer:

Synes du det var så fint strikket at du vil ha det med på sykehuset?? :hakeslepp::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg tror nok det blir det som får være med. Så har jeg en enkel hvit body under, og han blir riktig så søt. :)Og varm og god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart du skal. Du er jo blant de første som får vite når han har funnet veien ut, og du skal få bilder med han i fine strikketøyet. Var en veldig fin base til babytøy den 3-plyen.

Må innrømme at det er rart at det bare er ca. 6 uker til termin. Snart er ikke G enebarn lenger, og hans verden blir snudd på hodet. Det blir forsåvidt vår også, men jeg tenker at overgangen blir størst for den gode gutten vår. Forhåpentligvis går det greit, med minimalt med sjalusi. Vi skal hvertfall gjøre vårt for at ikke G skal synes det bare er dumt å være stor gutt, og dumt at lillebror er der. Så vi vil inkludere han i det meste og gjøre det vi kan for at han fremdeles får masse mammatid og pappatid, og at vi gjør ting som lillebror er for liten til.

Fødselen er også et kapittel for seg. Jeg gruer meg egentlig ikke, men synes det på en måte er leit at jeg ikke er like uvitende og naiv som sist, samtidig som det er greit å vite litt om hvor smertenivået vil være når det står på som verst. Men jeg skal innrømme at jeg kvir meg til etterriene. Da skal ikke jeg være noen helt altså. Jeg skal ta i mot det jeg blir tilbudt av smertestillende da. Da er jo gutten ute, og ikke pokker om jeg gidder å ha rievondt ETTER ungen er født, mer enn jeg må. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Selve fødingen er så sin sak. Det er mer alt det festlige som kommer med barseltida...uuuurk... :gjeiper: Jaja, dette er siste gang jeg gjør dette (det er hvertfall planen), så får ta det gode med det onde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ganske redd for sjalusi sist også, men det gikk forbausende greit. Hadde et par småepisoder, men da maste han mest på meg, og prøvde ikke å gjøre noe med lillesøster. Fikk derimot en dose sjalusi da lillesøster begynte i barnehagen som vi måtte bruke en del tid på, men det gikk seg jo til det også.

Har begynt å kjenne litt på dette med at det er siste gangen jeg er gravid også. Klagde fælt i begynnelsen, men nå som det snart er slutt er den nesten litt trist :sjenert: Men fødselen gleder jeg meg ikke til! Skulle virkelig ønske jeg var like naiv som de to forrige gangene, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser nå på at det går seg til med tanke på sjalusien. Hva føding angår, så regner jeg med at det går greit, som sist. Man kommer seg gjennom det, hvertfall. ;) Det gjør nok du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja. Håper gjerne han kommer litt før. Føler meg som en småstrandet hval, og det at jeg har vært sykmeldt lenge har vel gjort sitt til at jeg er ekstra klar for å få det overstått. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...