CalidumCor Skrevet 24. april 2012 #101 Skrevet 24. april 2012 (endret) Var på date med en mann med en rar type hoppende gange.... Ble helt satt ut! Dårlig ånde hadde han også, og jeg trengte ikke komme spesielt nærme for å merke det Endret 24. april 2012 av MieH
mammamora90 Skrevet 24. april 2012 #102 Skrevet 24. april 2012 Var på date med en fra nettet. Første og siste gang før jeg traff min mann. Uansett, denne fyren stilte da på date med en diiiiiger tursekk, sånn man har med seg på fjellet. Det ble bare for rart. Men, det var i grunn ikke det verste. Verste var at fyren sa noe sånt som "hvorfor vil du ha kjæreste?". Så begynte han å legge ut om hvordan det egentlig var styrt av hjernen og at det eneste det var godt for var å få barn. Og han synes ikke jeg var så pen heller, så han kunne ikke tenkt seg å være kjæreste med meg uansett. For en som hele sitt liv har fått høre at man er stygg så var det ufattelig sårende, og jeg ble faktisk også paff at man kan være så stygg mot andre. Jeg forventer ikke å bli hyllet som en prinsesse, men ja, også jeg drømmer om å bli likt for den jeg er og være sammen med noen som faktisk oppriktig mener jeg er pen og nydelig. For før min mann hadde jeg aldri opplevd det. I stedet for å trøkke det inn så går det an å si "beklager, dette fungerte ikke". Å si til noen at de er stygge, mindre pene osv er rett og slett slemt. Mvh Yvonne Han der hørtes mer eller mindre tilbakeståendes ut, en hver oppegående person VET at å si til en annen person at h*n er mindre pen gjør man ikke under noen omstendigheter. Hvis personen spør og absolutt vil ha svar sier man heller ¨du er nok desverre ikke min type¨ som ikke er det samme som å si at man anser personen som ¨stygg¨ eller mindre attraktiv, men bare at den personen er feil som kan bety mange ting. 1
mammamora90 Skrevet 24. april 2012 #103 Skrevet 24. april 2012 Jeg var på date med en fyr jeg hadde truffet over nettet. Han hadde med seg roser og sa at det var et tips han hadde fått fra en kompis.. Så satte han seg ned og fortalte livshistorien sin og brettet ut om at han hadde psykiske lidelser og gikk på piller, fortalte alt om x samboeren sin som hadde forlatt han til fordel for en annen osv (han virket veldig bitter da).. Så hadde han en alt for kort, brun fløyelsbukse, spygrønne sokker med tegneseriefigurer på, sandaler, hettegenser og det hele hadde han pynta opp med en dressjakke.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå