Gjest KateW Skrevet 23. april 2012 #61 Skrevet 23. april 2012 Må bare spørre: Hvordan havnet du på date med denne mannen? Blinddate - eller tapte du et veddemål? Det var den gang jeg forsøkte nettdating... Og noen hadde sagt til meg (en eller annen smarting, seff) at det var lurt å ta en kaffe med engang. Så det gjorde jeg. Tok en kaffe med en gang, altså. Han klarte faktisk å finne meg igjen på et annet nettsted også, da dro jeg ut kontakten, slukket lyset, og gjemte meg under salongbordet. Bare i tilfelle... Så, og det tar ikke slutt (husk at mannen hadde hårplugger....) Treffer jeg en dag på naboen, og hun har fått seg kjæreste, og hvem er det? Om ikke Hårpluggmannen!! OG de har fått hund, vet du hva hunden heter? "PLUGGEN" I shit you not! 13
Masi81 Skrevet 23. april 2012 #62 Skrevet 23. april 2012 Jeg var på date med en som jeg hadde møtt på nettby for en del år siden. Daten gikk trått og han var en sånn type som en må dra ordene ut av, og han bidro lite til samtalen selv.. Det ble mye pinlig stillhet, og bare for å ha noe å si så spør jeg om han har bærbar pc. (Vi hadde chattet litt på msn)Hvorpå han ser forvirret på meg og svarer: "Jeg klarer å bære den ja!" Seriøst??! Avsluttet den daten rimelig kjapt og etter jeg kom hjem var typen på msn med en gang og spurte om jeg ville se han runke på webcam.. Trenger jeg å si at jeg slettet figuren rimelig kjapt? 8
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #63 Skrevet 23. april 2012 Og det var turnoff? Jeg synes det er forfriskende med folk som ikke føler at de trenger å late som favorittmaten er sprengte hareballer og syltet gjøk og tar en tacospiser anytime! nå satte jeg mat i halsen 1
chepooka Skrevet 23. april 2012 #64 Skrevet 23. april 2012 Det var den gang jeg forsøkte nettdating... Og noen hadde sagt til meg (en eller annen smarting, seff) at det var lurt å ta en kaffe med engang. Så det gjorde jeg. Tok en kaffe med en gang, altså. Han klarte faktisk å finne meg igjen på et annet nettsted også, da dro jeg ut kontakten, slukket lyset, og gjemte meg under salongbordet. Bare i tilfelle... Så, og det tar ikke slutt (husk at mannen hadde hårplugger....) Treffer jeg en dag på naboen, og hun har fått seg kjæreste, og hvem er det? Om ikke Hårpluggmannen!! OG de har fått hund, vet du hva hunden heter? "PLUGGEN" I shit you not! Fantastisk! Det må være bittert å tenke på at om du hadde spilt kortene dine riktig kunne du hatt både en mann som aldri vil bli skallet og som vet å sette pris på hver krone (evt hver 50-øre), nytt friheten i egen (hus-)båt, fått utvidet din kunnskap om Napoleon (noe må man drive med på kveldene på en båt som hverken har strøm til TV eller nett), og levd lykkelig i alle dine dager med en svett mann, åtte sjøsyke barn og løshunden "Pluggen". 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #65 Skrevet 23. april 2012 Jeg avsluttet daten da jeg fant ut at hun likte sushi 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 23. april 2012 #66 Skrevet 23. april 2012 Jeg avsluttet daten da jeg fant ut at hun likte sushi Bra du ikke datet meg. Jeg ville gitt daten pluss i margen om han likte sushi
jegersalami Skrevet 23. april 2012 #67 Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg avsluttet daten da jeg fant ut at hun likte sushi Da er du kresen! For meg er turnoff ting som det å ha "Kjønn er ikke viktig" som anonym bruker når ein røpar det i postane sine likevel. DET er turnoff det ;-) Endret 23. april 2012 av jegersalami
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #68 Skrevet 23. april 2012 Jeg avsluttet daten da jeg fant ut at hun likte sushi for ei tøs! godt du dumpet beistet 1
Gjest Vampen Skrevet 23. april 2012 #69 Skrevet 23. april 2012 Denne tråden har lært meg to ting: A) Jeg skal aldri date igjen! B) Om jeg skulle være sinnsyk nok til å date igjen, del minst mulig, for alt du sier og gjør kan og vil brukes imot deg. Og siden verden er full av raringer, ikke date noen uten å ha gjennomført undersøkelser i beste KGB-stil i forkant. Kunnskap er alltid fint! 2
Yme Skrevet 23. april 2012 #70 Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg syns det er fullstendig turn off om dama har litt rar gange... Noe som er totalt idiotisk, siden jeg har rar gange selv :gjeiper: for ei tøs! godt du dumpet beistet Helt enig! Sånne sushispisere... De kommer til å være verdens undergang! Aner du hvor fort de reproduserer seg? Om 60 år har de tatt over landet! Endret 23. april 2012 av Yme 1
Steinar40 Skrevet 23. april 2012 #71 Skrevet 23. april 2012 Denne tråden har lært meg to ting: A) Jeg skal aldri date igjen! B) Om jeg skulle være sinnsyk nok til å date igjen, del minst mulig, for alt du sier og gjør kan og vil brukes imot deg. Og siden verden er full av raringer, ikke date noen uten å ha gjennomført undersøkelser i beste KGB-stil i forkant. Kunnskap er alltid fint! Høres fornuftig ut for meg.
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #72 Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg syns det er fullstendig turn off om dama har litt rar gange... Noe som er totalt idiotisk, siden jeg har rar gange selv :gjeiper: Helt enig! Sånne sushispisere... De kommer til å være verdens undergang! Aner du hvor fort de reproduserer seg? Om 60 år har de tatt over landet! til slutt tar de over verden alle fiskene blir utryddet! vi må redde fiskene.. starte foreningen FMSS! foreningen mot sushispisere. jeg har allerede tatt meg friheten til å planlegge reklamen vi skal ha på tv neste påske! den blir bra. Endret 23. april 2012 av Nuppdupp
tøydokka Skrevet 23. april 2012 #73 Skrevet 23. april 2012 Datet en fyr som var over gjennomsnittlig "huslig" og opptatt av ting, tang og krimskrams til hjemmet. Første date inviterte han til 3 retters middag, og bordet var dekket med servietter, blomster, ulike glass til ulike drikkevarer, flere sett bestikk, lys og pynt.. Han var opptatt av små etaljer, som feks kvaliteten på vevingen av bordduken, og var kjempebegeistret for en pitteliten, "søt"(hans ord) skje han nettopp hadde kjøpt til sukkerskålen til teservice sitt. Jeg synes aldri denne siden hans var noe sexy, men var så forelsket at jeg klarte å ignorere det, eller le litt av det.. 2
Gjest Vampen Skrevet 23. april 2012 #74 Skrevet 23. april 2012 Høres fornuftig ut for meg. Det mest fornuftige er muligens å klamre seg til mannen i sitt liv med alt man har, og satse på å aldri måtte forholde seg til dating igjen. Ever! Det er min plan for overskuelig fremtid.
Steinar40 Skrevet 23. april 2012 #75 Skrevet 23. april 2012 Det mest fornuftige er muligens å klamre seg til mannen i sitt liv med alt man har, og satse på å aldri måtte forholde seg til dating igjen. Ever! Det er min plan for overskuelig fremtid. Høres ikke dumt ut det heller hehe
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #76 Skrevet 23. april 2012 Han eide 3 små hunder. Bittesmå! Som papilion, chihuahua og en greie til. Har ingenting imot hunder, elsker hunder, men en mann på nesten 2 meter og en haug med muskler tusler rundt med de små tassenen, mistet helt tenningen. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #77 Skrevet 23. april 2012 Det mest fornuftige er muligens å klamre seg til mannen i sitt liv med alt man har, og satse på å aldri måtte forholde seg til dating igjen. Ever! Det er min plan for overskuelig fremtid. Å klamre seg til en mann er turn off 2
Gjest Janus Skrevet 23. april 2012 #78 Skrevet 23. april 2012 Ikke akkurat en date, men jeg satt ved bassengkanten sammen med en høns jeg hadde vært med kvelden før når jeg så at hun hadde en slimete nesebuse i høyre nesebor. Om jeg var sjenert, handlingslammet eller redd for at det skulle være enda mer ubehagelig å se henne fjerne den vet ikke jeg, men jeg turte ihvertfall ikke si fra og gikk derifra så raskt jeg kunne.
BaltA Skrevet 23. april 2012 #79 Skrevet 23. april 2012 Jeg ble spurt om jeg ville lage barna hennes. (første gangen vi møttes)
Gjest Vampen Skrevet 23. april 2012 #80 Skrevet 23. april 2012 Å klamre seg til en mann er turn off Så lenge den aktuelle mannen synes det er greit, så må andre gjerne mene at det er turn off. Det er jo disse andre jeg håper å slippe og forholde meg til. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå