Gå til innhold

Rareste turn off på en date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Date på fin restaurant. Fyren ber om forskjellige matsorter som ikke står på menyen og kelnerne sier høflig at det har vi ikke, eller at det er ikke sesong for det nå. Jeg prøver hele tiden å si at det ikke gjør noe, kan vi ikke heller ta det og det. Unnskylder han, for jeg syns det begynner å bli flaut.

Daten blir surere og surere. Da vi endelig kan begynne å spise, forteller han at han har blodpropp. Jadda.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Favorittretten hans var taco.

Og det var turnoff? Jeg synes det er forfriskende med folk som ikke føler at de trenger å late som favorittmaten er sprengte hareballer og syltet gjøk og tar en tacospiser anytime!

• Liker 28
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Og det var turnoff? Jeg synes det er forfriskende med folk som ikke føler at de trenger å late som favorittmaten er sprengte hareballer og syltet gjøk og tar en tacospiser anytime!

Greit å spise taco når man skal gjøre det litt enkelt, men jeg ønsker en type som vet å sette pris på kvalitetsmat fremfor fastfood og halvfabrikata.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var akkurat sånne ting jeg var ute etter å lese. Ting som egentlig ikke burde være turn off, men som er det for akkurat deg ;)

TS

• Liker 2
Skrevet

Det var akkurat sånne ting jeg var ute etter å lese. Ting som egentlig ikke burde være turn off, men som er det for akkurat deg ;)

TS

Ja, det har aldri vært noen mangel på vanskelige folk. Så sånn sett kan det jo være interessant å se.

Skrevet

Var første daten med en jeg hadde snakket med på nettet. Førsteinntrykket var helt ok, men det endret seg kjapt.

Vi skulle kjøpe kinobilletter på en automat, og før han satte inn kortet snudde han seg mot meg og sa: Men da betaler du for kaffe etterpå, ikkesant?

Ikke spøkefullt, han var dønn seriøs. Og når vi gikk i butikken for å kjøpe godis, sa jeg at jeg sikkert kunne betale for hans også. "Joda, jeg liker en jente som spanderer jeg!" sa han.

Var heller ikke så veldig turn-on da han spurte om jeg hadde sett den reklamen på tv-shop, hvor de reklamerte for en dings du skulle holde i hånda og bevege hånda opp og ned (demonstrerte med runkebevegelser, og sa "skjønner du?" og smilte sleskt)

Det hele toppet seg da han tilbød seg å kjøre meg hjem. Det første han sa da vi satt oss inn i bilen var: ja, jeg låner bilen til a'mor skjønner du, hun ville at jeg skulle være presentabel siden jeg skulle på date. Jeg lovte egentlig å ikke komme så sent hjem da (Han var 24 år!).

• Liker 21
Skrevet

Min største turn off var kanskje han som møtte opp på date med Marlboro-frakk, cowboyhatt og boots

Nei, det nytter nok ikke å være ærlig overfor kvinner dessverre :smoke:

Det mest effektive er å smøre ett tykkest mulig lag smør oppå flesket.

Passer jo selvfølgelig best for lystløgnerne, men hva tror man ikke på når man hører det man vil høre ;) hehe

Dette har ingenting med ærlighet å gjøre. Det var jo bare slemt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Datet en kar ganske lenge. en kveld skulle vi hjem til han. (mannen er 37 år) det viste seg at han bodde i kjellerleighet, under sine egene foreldre... Man kunne se at hele hans hjem var mamma preget. Nyvasket, flotte gardiner.. blomster her og der.. ur gamle møbler som engang tilhørte hans mormor...

Tørka rimelig sjappt inn for og si det sånn! :-P

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dette har ingenting med ærlighet å gjøre. Det var jo bare slemt.

Tja, når kvinner altså er totalt urealistiske og forventer å høre at de er prinsesser, verdens vakreste, verdens beste, har verdens vakreste øyne osv osv - hva skal man da gjøre som mann mener du?

Skal man si hva kvinner forventer og ønsker å høre, og komme i den gode boka?

Eller være ærlig og bli sett på som en ufyselig, slem og frekk fyr? :smoke:

Dere kvinner er altså dumme nok til å belønne mannfolk som smører tjukkest mulig på i komplimentene, eller rett og slett juger for å få snøre i bånn.

Endret av Steinar40
  • Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Tja, når kvinner altså er totalt urealistiske og forventer å høre at de er prinsesser, verdens vakreste, verdens beste, har verdens vakreste øyne osv osv - hva skal man da gjøre som mann mener du?

Skal man si hva kvinner forventer og ønsker å høre, og komme i den gode boka?

Eller være ærlig og bli sett på som en ufyselig, slem og frekk fyr? :smoke:

Ja, for det må så klart være så ekstremt som det, finnes ingen mellomting. Ikke rart du er upult de siste 20 årene.

• Liker 17
Skrevet

Jeg har av en eller annen grunn problemer med menn som sitter med bena i kors(sånn på en feminin måte). Hehe jeg vet det er veldig overfladisk og rart, men det er bare turn off..

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har av en eller annen grunn problemer med menn som sitter med bena i kors(sånn på en feminin måte). Hehe jeg vet det er veldig overfladisk og rart, men det er bare turn off..

:fnise: Bra eksempel.

TS

• Liker 1
Skrevet

var på date med en fyr som etterlignet kristian valen med alle grimasene hans under hele daten + at han hadde lagd sine egne, hjemmesnekra grovis-vitser som verken var morsomme eller som egnet seg på en fin restaurant. måtte ty til en krampe-aktig latter hele tiden, men hadde egentlig bare lyst til å krympe sammen og bli usynlig

• Liker 5
Skrevet

:fnise: Bra eksempel.

TS

En ting jeg lurer på når det gjelder deg, TS.

Syns du at det var veldig rasjonelt å miste interessen fordi fyren tilfeldigvis hadde på seg en knallgul skjorte?

Skrevet

Nei, det nytter nok ikke å være ærlig overfor kvinner dessverre :smoke:

Det mest effektive er å smøre ett tykkest mulig lag smør oppå flesket.

Passer jo selvfølgelig best for lystløgnerne, men hva tror man ikke på når man hører det man vil høre ;) hehe

Hehe, det var jo ikke det at man ikke skal være ærlig, men hva med å unngå å si ting som rett og slett ikke er noe ålreit å si. Kunne bare droppa å si det. Jeg har ikke noe problem med at folk ikke syns jeg er pen, det er jo en smakssak, men å si det sånn rett ut og i den settingen syns jeg var veldig spesielt! :gjeiper:

• Liker 5
Skrevet

Hehe, det var jo ikke det at man ikke skal være ærlig, men hva med å unngå å si ting som rett og slett ikke er noe ålreit å si. Kunne bare droppa å si det. Jeg har ikke noe problem med at folk ikke syns jeg er pen, det er jo en smakssak, men å si det sånn rett ut og i den settingen syns jeg var veldig spesielt! :gjeiper:

Det har du forsåvidt helt rett i.

Men poenget mitt er altså at du heller hadde fortrukket å høre på at han jugde og dermed sa at du er veldig pen.

Skrevet

Jeg var på en date en gang og praten gikk lett. Jeg fortalte en historie som ihvertall jeg synes var morsom og spennende, men et stykke ut i historien la jeg merke at han begynte å glippe med øynene og hodet begynte å tippe framover. Jeg fortsatte å snakke og plutselig kom et snork fra ham og han skvatt til og satt bare de øynene :sjokkert: i meg og nærmest ropte "Ja, det var interssant!". "Ikke interesant til å holde deg våken, tydeligvis", sa jeg litt småspydig. Da sa han at han ikke hadde sovnet, men meditert for å få hele historen helt inn i det innerste av hjernen for å huske og bearbeide den senere. Jeg synes meditasjon og yoga og andre alternative ting er veldig usexy, så det ble ikke noen flere dater. Men han husker vel historien min resten av livet. :ler:

ha ha ha, det er det beste jeg har hørt. gi den mannen en medalje

AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg lurer på når det gjelder deg, TS.

Syns du at det var veldig rasjonelt å miste interessen fordi fyren tilfeldigvis hadde på seg en knallgul skjorte?

Nei. Derfor er overskriften Rareste turn off.

• Liker 10
Skrevet

Har vel nevnt det her før. Men det var han som holdt foredrag om Napoleon, bodde i en båt for å spare strøm i leiligheten, sparte også på vann og såpe, hadde hårplugger, var frekk med servitørene, gav femti øre i tips og det eneste han sa som ikke handlet om Napoleon var at jeg hadde store øredobber.

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...