Gå til innhold

Rareste turn off på en date

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

.

Endret av Nuppdupp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var også en jeg møtte over nettet. Han åpnet daten med å si at jeg burde være imponert over at han hadde på seg olabukse, for det kunne han ikke huske sist han brukte(!). For han gikk visst alltid i joggebukse, så dette måtte jeg ta som et kompliment sa han.

AnonymBruker
Skrevet

Date 1:

Lurte på hva hun kunne BRUKE meg til! Hun hadde hagen full av menn som jobbet som håndverkere (tror jeg)

Date 2:

Ville ha en til å passe den lille hunden sin, kjøpe hytte der hun ville ha det (jeg skulle bare betale) og betale de faste utgiftene mens hun var på tur på SPA eventyr?!

Date 3.

Ville ha penger - jeg hadde ikke nok så hun stakk - kom tilbake tter 6 mnd - jeg lurte på om jeg hadde fått lønnspålegg?

Date 4.

Sa hun var seriøs og ville gifte seg - så sa hun at hun var Runaway Bride og klarte ikke å bestemme seg for noen ting - ga meg skylden og stakk

Date 5.

Var midt oppe i skilsmisse og ville ha min hjelp til å "ta" eksen. Jeg stakk.

Date 6.

Var i en langvarig konflikt med eksen. Ville ha min hjelp til å ta han i rettsapparatet.

Date 7.

Hyggelig date men fant ut at hun ville miste tjenesteboligen sin og hun trengte en mann for å kjøpe eiendom. Jeg sa hadet.

Date 8.

Konkursrytterdame. Trengte min lønn inn i sin økonomi. Jeg sa hadet.

Det er nok av damer. Kvaliteten moralmessig er det nok verre med.

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Date 1:

Lurte på hva hun kunne BRUKE meg til! Hun hadde hagen full av menn som jobbet som håndverkere (tror jeg)

Date 2:

Ville ha en til å passe den lille hunden sin, kjøpe hytte der hun ville ha det (jeg skulle bare betale) og betale de faste utgiftene mens hun var på tur på SPA eventyr?!

Date 3.

Ville ha penger - jeg hadde ikke nok så hun stakk - kom tilbake tter 6 mnd - jeg lurte på om jeg hadde fått lønnspålegg?

Date 4.

Sa hun var seriøs og ville gifte seg - så sa hun at hun var Runaway Bride og klarte ikke å bestemme seg for noen ting - ga meg skylden og stakk

Date 5.

Date 6.

Var i en langvarig konflikt med eksen. Ville ha min hjelp til å ta han i rettsapparatet.

Date 7.

Hyggelig date men fant ut at hun ville miste tjenesteboligen sin og hun trengte en mann for å kjøpe eiendom. Jeg sa hadet.

Date 8.

høres ut som om du har gitt dem info om inntekt på forhånd? det er ikke lurt.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Date 1:

Date 2:

Date 3.

Date 4.

Date 5.

Date 6.

Date 7.

Date 8.

LOL! Har du vurdert å bare finne deg ei på 17 og forme henne som du selv ønsker?

Skrevet

.

Jeg ville ikke lage en klein stemning, så jeg svarte " vell, ett jokk koster 300 kr... Håper du har mye penger kjære deg". Hun ble forvirret og begynte å le vekk det hun sa.. For det var litt spess:p

Jeg lagde en klein stemning når jeg tenker meg om... Men den var mindre klein enn hvis jeg hadde blitt sur eller noe. Så jeg bare tullet det vekk;p

Ringte henne visst aldri igjen :(

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke lage en klein stemning, så jeg svarte " vell, ett jokk koster 300 kr... Håper du har mye penger kjære deg". Hun ble forvirret og begynte å le vekk det hun sa.. For det var litt spess:p

Jeg lagde en klein stemning når jeg tenker meg om... Men den var mindre klein enn hvis jeg hadde blitt sur eller noe. Så jeg bare tullet det vekk;p

Ringte henne visst aldri igjen :(

hehehe.. skjønner ikke hvorfor folk får seg til å si sånne ting på en date. "vil du lage barna mine?" haha..

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

høres ut som om du har gitt dem info om inntekt på forhånd? det er ikke lurt.

Damene kan jo slå opp inntekt så snart de har navnet. Jeg tjener bare litt over gjennomsnittet.

Løsningen er kanskje å finne noen i jobbsammenheng som er omtrent lik i inntekt og utdanning.

Nettdating med tilfeldige mennesker har jeg kuttet helt ut. Jeg vil ikke bli behandlet kynisk eller behandle noen kynisk så da er ikke det noe for meg. :nei:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble invitert på date av en lege. Han var sånn RÅkjekk! sånn type de fleste damer ville falt for..Høy, macho, dødsbra stil, mørke fine øyne, mørkt fint hår, kjempe fint smil, (vet det er skam og si det, men han var rik også)

Han tok meg med på den dyreste restauranten i hele byen, bestilte middag for over 4k.. og prøvde og få samtalen til og gå.. Jeg tenkte jo med meg selv at dette må være for godt til og være sant... og jaggu!!

Jeg satt der i 2 timer og hørte på han snakke om hvor Deilig han var.. han var så bra han, jeg kom til og like hvor svær han var, hvor mye penger han hadde, vi skulle få det så fint sa han! vi skulle reise verden rundt..

Satt og nidrakk av rødvinen som en gaaal og håpet at gulvet skulle bli borte under meg eller noe... dont judge a book buy its cover...

Skrevet (endret)

Hun drakk seg først snydens, noe jeg mislikte, og lurte etterpå om jeg ikke også kunne ta med meg tvillingbroren min til leiligheten hennes for å knulle både henne og venninnen hennes. Jeg beklaget og sa at jeg måtte tidlig opp for å rekke forelesning.

Endret av Pene sko...
Gjest Maruwan
Skrevet

Hun drakk seg først snydens, noe jeg mislikte, og lurte etterpå om jeg ikke også kunne ta med meg tvillingbroren min til leiligheten hennes for å knulle både henne og venninnen hennes. Jeg beklaget og sa at jeg måtte tidlig opp for å rekke forelesning.

Eh...og dette var...negativt? Var hun og venninnen fine?

Gjest Vampen
Skrevet

Hun drakk seg først snydens, noe jeg mislikte, og lurte etterpå om jeg ikke også kunne ta med meg tvillingbroren min til leiligheten hennes for å knulle både henne og venninnen hennes.

Tja, hun hadde ihvertfall klasse nok til ikke å foreslå DP a la twins? Er ikke det nok heller nå?:klo:

Skrevet

Eh...og dette var...negativt? Var hun og venninnen fine?

Synes du jeg er litt for ordentlig?

Gjest Maruwan
Skrevet

Synes du jeg er litt for ordentlig?

Du må være så ordentlig du bare vil. Men jeg hadde ikke takka nei, for å si det sånn. Jeg og en kompis har hatt planer om å synkronpule en god stund nå. Dårlig med tilbud.

AnonymBruker
Skrevet

Du må være så ordentlig du bare vil. Men jeg hadde ikke takka nei, for å si det sånn. Jeg og en kompis har hatt planer om å synkronpule en god stund nå. Dårlig med tilbud.

Men ville du synkronpult med et familiemedlem?

• Liker 5
Gjest Maruwan
Skrevet

Men ville du synkronpult med et familiemedlem?

En tvillingbror er jo bare en slags kopi av seg selv, en billig kopi dersom det ikke er snakk om en-eggede tvillinger.

Skrevet

En tvillingbror er jo bare en slags kopi av seg selv, en billig kopi dersom det ikke er snakk om en-eggede tvillinger.

...æsj.

Skrevet

Så du kan se på din bror pule den samme kjerringa som du? Og du kan penetrere samme hull?? Det er litt spesielt hvis du spør meg... Men som sagt: smak og behag I guess

Skrevet

Han snakket med lys, pipete stemme på babyspråk til katten sin. Det var skikkelig usexy.. :kgbaby:

Gjest Maruwan
Skrevet

Så du kan se på din bror pule den samme kjerringa som du? Og du kan penetrere samme hull?? Det er litt spesielt hvis du spør meg... Men som sagt: smak og behag I guess

Nei, ikke med min bror. Men så er han heller ikke en tvillingbror, han er en god del eldre enn meg.

Men en kloning av meg selv kunne jeg godt hatt sex sammen med. Sex med meg selv har jeg jo hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...