Gå til innhold

Rareste turn off på en date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet interessen fordi han hadde på seg knallgul skjorte. Den overdøvde personligheten hans fordi det var umulig å fokusere på noe annet :fnise:

Broren min mistet interessen fordi daten hans likte Celine Dion :fnise:

Noen andre?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var i nettby sine dager, og der var det en mann jeg hadde snoka en del på som bodde i nabobyen. Han var kjekk og hadde en bra profil. Vi fikk kontakt, og avtalte og treffes. Vi hadde det så koselig, jeg likte han kjempegodt, men hang meg fullstendig opp i bena hans, som var bittelitt tynne i forhold til resten av kroppen.

Og sefølgelig neste type jeg forelsket meg i hadde tynne ben i forhold til kroppen.

Så noen ganger er det nok bare merklig hva vi henger oss opp i.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Broren min mistet interessen fordi daten hans likte Celine Dion :fnise:

Dette er ikke det minste rart. Celine Dion er en dealbreaker.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet interessen for en gutt da jeg så og hørte da han hadde latterkrampe. Syntes han ble så utiltrekkende etter det. Haha, høres skikkelig idiotisk og sært ut, men det var det som skjedde.

Jeg kan vel ikke ha vært så betatt siden latteren skremte meg :fnise:

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg tok en øl med en fyr som siterte for mange filmer og tv-serier for min smak.

Noen sitater her og der er greit, men det er ikke morsomt å bli gjenfortalt hele scener fra Family Guy. Den siste spikeren i kista var når monologen fra V for Vendetta kom.

• Liker 14
Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg gav opp ei jeg deita fordi hun syntes at Dr. Phil var smart. Igjen, ikke noe rart i min verden, men noen av dere kommer sikkert til å synes det var rart.

Blei ikke akkurat bedre av at jeg hadde gode minner om meg og min ex, hvor vi pleide å se på Dr. Phil sammen og le oss ihel over hvilken idiot han var. "Here's some more advice I pulled out of my own ass".

• Liker 10
Skrevet

Han kalte Omar Little i The Wire "tidenes dårligste tv-karakter." :kjefte:

• Liker 3
Gjest Huskatta
Skrevet

Vi var på en restaurant og spiste deilig middag. Han slurpet og slafset seg gjennom hele måltidet.

• Liker 3
Gjest finurlig
Skrevet

Gav opp en date fordi han hadde en grusom høy, skingrende latter..

Har også dumpet en date på grunn av tydelig forsømt tannhygiene.. Dèt blir for ekkelt for meg..

• Liker 2
Skrevet

2. eller 3. gangen jeg møtte en fyr, var vi ute og gikk tur... oppdaget plutselig at han hadde en DIGER buse halvveis ute av nesa... Kunne jo ikke si noe heller, så den hang der sikkert i flre timer....

Meget distraherende.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Slurping, slafsing og buser er ikke rare turn offs, det ville skremt de fleste :fnise:

TS

• Liker 5
Gjest Maruwan
Skrevet

Trodde damer likte slurping og slafsing? At det liksom fortalte dem at "her har du en kar som tar det han vil ha"?

Og buse i nesa er forresten et eldgammelt triks. Det er noe vi gjør for å teste hvor pripne dere er.

Skrevet

Vel...vi data egentlig ikke, det var en kollega og vi var på noe jobb-sosialt-greier. Vi begynte å kysse og kline litt, så stopper han opp og sier "Du er ikke så veldig pen" Og jeg trodde ikke hva jeg hørte, hva i all verden er det for en ting å si til en dame han ligger å roter med?? Så fullførte han med "Men jeg synes du er søt da". Bare HVA? Hva er poenget med å si det der? Kan vel trygt si at det ikke ble noe mellom oss :P

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Trodde damer likte slurping og slafsing? At det liksom fortalte dem at "her har du en kar som tar det han vil ha"?

Og buse i nesa er forresten et eldgammelt triks. Det er noe vi gjør for å teste hvor pripne dere er.

Hawt! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

"Du er ikke så veldig pen"

Så fullførte han med "Men jeg synes du er søt da".

HVA var det jeg nettopp leste nå?? :P

• Liker 2
Skrevet

Vel...vi data egentlig ikke, det var en kollega og vi var på noe jobb-sosialt-greier. Vi begynte å kysse og kline litt, så stopper han opp og sier "Du er ikke så veldig pen" Og jeg trodde ikke hva jeg hørte, hva i all verden er det for en ting å si til en dame han ligger å roter med?? Så fullførte han med "Men jeg synes du er søt da". Bare HVA? Hva er poenget med å si det der? Kan vel trygt si at det ikke ble noe mellom oss :P

Nei, det nytter nok ikke å være ærlig overfor kvinner dessverre :smoke:

Det mest effektive er å smøre ett tykkest mulig lag smør oppå flesket.

Passer jo selvfølgelig best for lystløgnerne, men hva tror man ikke på når man hører det man vil høre ;) hehe

• Liker 1
Skrevet

Det er noen år siden nå. Jeg var på dealern med en veldig kjekk og veltrent, men nokså sjenert fyr, jeg likte ham ganske godt. Mot slutten av daten bestemte han seg for at nå var det kyssetid, og sa: "jeg må bare prøve noe". Og så kysser han meg med en eneste stor røre av lepper og tunge, ikke bra. Etterpå spør han: "var det like godt for deg som det var for meg?"

Det viste seg at fyren aldri hadde kyssa noen før, og han nærmet seg midten av tjueåra. Jeg reagerte så vakkert med å si "HÆ?! Har DU aldri kyssa før?", for han var jo så kjekk og flott. Føler meg fortsatt litt fæl som reagerte på den måten, og at det var en dealbreaker :sjenert:

En annen date begynte å sende meg nattameldinger hver kveld etter første date, fortalte meg hvor fryktelig søt og bra jeg var på melding, men sa ikke så mye når vi faktisk var på date.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var på en date en gang og praten gikk lett. Jeg fortalte en historie som ihvertall jeg synes var morsom og spennende, men et stykke ut i historien la jeg merke at han begynte å glippe med øynene og hodet begynte å tippe framover. Jeg fortsatte å snakke og plutselig kom et snork fra ham og han skvatt til og satt bare de øynene :sjokkert: i meg og nærmest ropte "Ja, det var interssant!". "Ikke interesant til å holde deg våken, tydeligvis", sa jeg litt småspydig. Da sa han at han ikke hadde sovnet, men meditert for å få hele historen helt inn i det innerste av hjernen for å huske og bearbeide den senere. Jeg synes meditasjon og yoga og andre alternative ting er veldig usexy, så det ble ikke noen flere dater. Men han husker vel historien min resten av livet. :ler:

• Liker 29
Skrevet

Da sa han at han ikke hadde sovnet, men meditert for å få hele historen helt inn i det innerste av hjernen for å huske og bearbeide den senere.

Dette er den dummeste unnskyldningen jeg har hørt på lenge! :ler:

Jeg må huske på å aldri bruke den selv hehe

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...