AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #141 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har hatt sex med over 100stk. Og angrer ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #142 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har hatt sex med over 100stk. Og angrer ikke. Mann eller kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #143 Del Skrevet 21. april 2012 Mann eller kvinne? Kvinne. Godt gift og med småbarn i hus nå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 21. april 2012 #144 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har hatt sex med over 100stk. Og angrer ikke. Oi! ..jeg er forøvrig ennå nysgjerrig på -hvordan- hun som startet fødselen gjorde dette. Med en pinne, kleshenger, sex..??? Jeg har gjort en god del ting jeg ikke kan fortelle folk. En av de "snillere" er vel å kjøre uten lappen i tre år, med egen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. april 2012 #145 Del Skrevet 21. april 2012 Takket være denne tråden, vet jeg nå at jeg ikke er en fuck-up slik jeg trodde. Tusen takk, alle KG'ere. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. april 2012 #146 Del Skrevet 21. april 2012 Takket være denne tråden, vet jeg nå at jeg ikke er en fuck-up slik jeg trodde. Tusen takk, alle KG'ere. Bare hyggelig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #147 Del Skrevet 21. april 2012 Oi! ..jeg er forøvrig ennå nysgjerrig på -hvordan- hun som startet fødselen gjorde dette. Med en pinne, kleshenger, sex..??? Jeg har gjort en god del ting jeg ikke kan fortelle folk. En av de "snillere" er vel å kjøre uten lappen i tre år, med egen bil. Du skjønner vel at hun ikke kan fortelle det i et åpent forum som KG. Da går idiotiske kjærringer hjem og starter sin egen fødsel av hensyn til seg selv, uten å skjønne at ungen lider av å bli født for tidlig, kan få hjerneskader av oksygenmangel, at hun selv kan få livsfarlige blødninger, aT BARNET KAN DØ.. Og at Helsevesenet må betale for å ha ungen innlagt på intensivavdelig helt unødvendig. Og jeg gjentar: Barnet lider av å bli født for tidlig. Da det ikke er ferdig utviklet!! SELVSAGT SKAL HUN IKKE FORTELLE DET!!!!! Og gjør hun det rapporterer jeg tråden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 21. april 2012 #148 Del Skrevet 21. april 2012 Du skjønner vel at hun ikke kan fortelle det i et åpent forum som KG. Da går idiotiske kjærringer hjem og starter sin egen fødsel av hensyn til seg selv, uten å skjønne at ungen lider av å bli født for tidlig, kan få hjerneskader av oksygenmangel, at hun selv kan få livsfarlige blødninger, aT BARNET KAN DØ.. Og at Helsevesenet må betale for å ha ungen innlagt på intensivavdelig helt unødvendig. Og jeg gjentar: Barnet lider av å bli født for tidlig. Da det ikke er ferdig utviklet!! SELVSAGT SKAL HUN IKKE FORTELLE DET!!!!! Og gjør hun det rapporterer jeg tråden. OK! Angående det å bli født for tidlig, så er det flust med barn som faktisk BLIR født for tidlig og klarer seg fint. Men det er derimot en diskusjon for seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. april 2012 #149 Del Skrevet 21. april 2012 Om et barn blir født for tidlig av naturlige grunner, så er det jo ikke noe å gjøre med det.... Men det å starte en fødsel på den måten er jo ikke naturlig, og om barnet da blir skadet av det så er det faktisk noen sin feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #150 Del Skrevet 21. april 2012 Om et barn blir født for tidlig av naturlige grunner, så er det jo ikke noe å gjøre med det.... Men det å starte en fødsel på den måten er jo ikke naturlig, og om barnet da blir skadet av det så er det faktisk noen sin feil. For ikke å snakke om at man kan påføre seg selv en blødning og tap av fostervann UTEN at det starter med veer, og blir noen fødsel. Men tvert imot at fosteret får en infeksjon i morens liv.. Herlighet. Ja, barn overlever å bli født for tidlig med de har det ikke godt. De kjemper for å overleve. Lunger og tarm er ikke ferdig utviklet. Mange får astma som ettervirkning. Da er det noen som påførte sitt barn astma. Og det er noen som påførte babyen sin en smertefull og tøff start, som det kan få komplikasjoner av HVIS man er så heldg at man faktisk starter en fødsel og ikke en styrtblødning. Tenk litt da! Så at det fødes barn for tidlig er ikke noe argument. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. april 2012 #151 Del Skrevet 21. april 2012 For ikke å snakke om at man kan påføre seg selv en blødning og tap av fostervann UTEN at det starter med veer, og blir noen fødsel. Men tvert imot at fosteret får en infeksjon i morens liv.. Herlighet. Ja, barn overlever å bli født for tidlig med de har det ikke godt. De kjemper for å overleve. Lunger og tarm er ikke ferdig utviklet. Mange får astma som ettervirkning. Da er det noen som påførte sitt barn astma. Og det er noen som påførte babyen sin en smertefull og tøff start, som det kan få komplikasjoner av HVIS man er så heldg at man faktisk starter en fødsel og ikke en styrtblødning. Tenk litt da! Så at det fødes barn for tidlig er ikke noe argument. Det er jeg helt enig i. Det finnes ikke argumenter for å gjøre noe slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #152 Del Skrevet 21. april 2012 Tenk litt da! Så at det fødes barn for tidlig er ikke noe argument. Men det var vel det den gærne kjærringa tenkte: Barn fødes for tidlig hele tiden så nå forløser jeg barnet mitt selv. Kunnskaplsøst , livsfarlig og egoistisk. Men hun har jo lært nå, som hun har hatt et prematurt barn og selv var ansvarlig for alt det måtte gjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #153 Del Skrevet 21. april 2012 Noen barn som blir født for tidlig får faktisk cereberal parese av det... Jeg syns ingen skal forsøke seg på noe sånt som denne AB har gjort, og jeg syns det er bra at hun angrer i dag og har lært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 Populært innlegg #154 Del Skrevet 21. april 2012 Haaaallo! Jeg er her for å lese om sexopplevelser som kan kalles på kanten og over streken, ikke hvorvidt unger blir CP av å bli født for tidlig, eller whatever. Lag en egen diskusjon om det. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #155 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg ble seksuelt misbrukt som barn. Nå i voksen alder hender det rett som det er at jeg drømmer seksuelt om han men at jeg da er voksen. Når jeg våkner er jeg kåt. Jeg av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #156 Del Skrevet 21. april 2012 Haaaallo! Jeg er her for å lese om sexopplevelser som kan kalles på kanten og over streken, ikke hvorvidt unger blir CP av å bli født for tidlig, eller whatever. Lag en egen diskusjon om det. Du skjønte kanskje ikke at det var noen idioter som hadde tenkt å gå hjem og prøve det samme...Da svarer man. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #157 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg ble seksuelt misbrukt som barn. Nå i voksen alder hender det rett som det er at jeg drømmer seksuelt om han men at jeg da er voksen. Når jeg våkner er jeg kåt. Jeg av meg selv. Ingenting å skamme seg over. Sikkert en naturlig reaksjon. Selv om du drømmer om det betyr det ikke at du ønsker å ha sex med han i virkeligheten. Har selv hatt våt drøm om en litt uflidd eldre dame,å ikke F*** om jeg kunne tenkt meg det i virkelighetn.. selv om drømmen var digg er det noe jeg aaaldri ville ha gjort. Hilsen jente 25. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #158 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg ble seksuelt misbrukt som barn. Nå i voksen alder hender det rett som det er at jeg drømmer seksuelt om han men at jeg da er voksen. Når jeg våkner er jeg kåt. Jeg av meg selv. Uff, så leit at du sliter med det. Men det du forteller er ikke unormalt. Hjernen din prøver å få ting bedre ved å si til seg selv at du ikke var liten, men voksen under disse episodene. Den prøver å "trøste seg selv". Men når du er våken vet jp du at det ikke er sant, og blir lei deg forvirret og uvell av det. At du blir kåt er kroppslige minner, som har satt seg fast. Ikke døm deg selv. Det er hjernen din som jobber med å få det bedre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #159 Del Skrevet 21. april 2012 Ingenting å skamme seg over. Sikkert en naturlig reaksjon. Ja, det er det. Selv om det er vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #160 Del Skrevet 21. april 2012 Uff, så leit at du sliter med det. Men det du forteller er ikke unormalt. Hjernen din prøver å få ting bedre ved å si til seg selv at du ikke var liten, men voksen under disse episodene. Den prøver å "trøste seg selv". Men når du er våken vet jp du at det ikke er sant, og blir lei deg forvirret og uvell av det. At du blir kåt er kroppslige minner, som har satt seg fast. Ikke døm deg selv. Det er hjernen din som jobber med å få det bedre. Det kan også henge sammen med at man føler seg skyldig i det som skjedde. Men det er aldri barnets feil at en voksen ikke har intelligens til å la være å misbruke et barn. Så ikke døm deg selv. Det var ikke din feil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg