Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Mot slutten av svangerskap nr 2, med bekkenløsning, null søvn, en liten rakker å ta meg av i tillegg, og varme osv, så var jeg utrolig sliten og lei. Vondt, trøtt og sliten konstant.

Og med fortsatt 4 uker igjen, så hjalp bf meg med å ta vannet, og fødselen startet, og h*n kom ut under 5 timer etter.

Er man desperat....

Men, jeg angrer og kommer nok alltid til å ha dårlig samvittighet for det. Og det er kun bf, jeg og min nåværende kjæreste som vet om det. Har aldri sagt det til noen andre, og kommer heller ikke til å gjøre det. Er vel det jeg er minst stolt av tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Mot slutten av svangerskap nr 2, med bekkenløsning, null søvn, en liten rakker å ta meg av i tillegg, og varme osv, så var jeg utrolig sliten og lei. Vondt, trøtt og sliten konstant.

Og med fortsatt 4 uker igjen, så hjalp bf meg med å ta vannet, og fødselen startet, og h*n kom ut under 5 timer etter.

Er man desperat....

Men, jeg angrer og kommer nok alltid til å ha dårlig samvittighet for det. Og det er kun bf, jeg og min nåværende kjæreste som vet om det. Har aldri sagt det til noen andre, og kommer heller ikke til å gjøre det. Er vel det jeg er minst stolt av tror jeg.

Javel? At man har sex for å sette igang fødsel er vel et gammelt kjerringråd som mange har tatt i bruk? :klo:

Hvis ikke jeg mistet noe av historien selvsagt og det var postmannen du lå med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? At man har sex for å sette igang fødsel er vel et gammelt kjerringråd som mange har tatt i bruk? :klo:

Hvis ikke jeg mistet noe av historien selvsagt og det var postmannen du lå med...

Hun fikk nok dårlig samvittighet fordi hun startet fødselen 4 uker før den egentlig skulle begynne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? At man har sex for å sette igang fødsel er vel et gammelt kjerringråd som mange har tatt i bruk? :klo:

Hvis ikke jeg mistet noe av historien selvsagt og det var postmannen du lå med...

Jeg er litt usikker på om det er sex hun mener, siden det er noe hun ALDRI kan fortelle.... Og barnet ble født 4 uker for tidlig fordi hun ikk orket å gå gravid lenger. Er ikke sikkert at barnefar tok vannet med sex, det kan være at de fremskynda med litt hardere metoder.. Ikke vet jeg, for hvis de bare hadde sex for å fremskynde, så er jo det ganske vanlig? :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ørkenrotta mi i en pose, knytta igjen med en stein oppi og kasta den på havet.

Fy faen, har ikke ord.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg er litt usikker på om det er sex hun mener, siden det er noe hun ALDRI kan fortelle.... Og barnet ble født 4 uker for tidlig fordi hun ikk orket å gå gravid lenger. Er ikke sikkert at barnefar tok vannet med sex, det kan være at de fremskynda med litt hardere metoder.. Ikke vet jeg, for hvis de bare hadde sex for å fremskynde, så er jo det ganske vanlig? :sjenert:

Ja, det lurte jeg også på. Har man sex for å starte fødsel kommer ungen uansett ikke før den er klar - og da er det gjerne tett rundt termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk.Franzen

Jeg og søsteren min skulle ta sol på et solarium i bygda slik at vi fikk litt brunfarge før vi dro til Tyrkia. Tror vi skulle ta sol i 20 minutter eller noe. Etter bare to-tre min kjente jeg plutselig en akutt tissetrang og fikk sånn smålig panikk fordi jeg trodde ikke det var do på det solariumet. Såååå etter litt tenking og vurdering om jeg klarte og holde meg eller ikke kom jeg frem til at jeg rett og slett bare måtte tisse.. Endte med at jeg pissa i søppelbøtta og deretter solte meg ferdig. :rodme:

Fortalte det til søsteren min etterpå da og hun sa at jeg garantert kom til å bli annmeldt, men hørte eldigvis aldri noe mer om det. Resten av dagene dro jeg inn til byen for å ta sol. :briller:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år tilbake da jeg bodde i utlandet dro jeg og en venninne ut på byen og drakk oss litt for fulle. Vi møtte på noen gutter, hvor den ene av dem eide en bar. Etter alt var stengt dro vi ditt å drakk videre. Noen timer senere, etter alt for mye drikking ble både jeg og venninnen min kåte på to av guttene der. Jeg hadde veldig lite erfaring seksuelt, og mitt tidligere forhold hadde endt lenge før dette. Som singel og ikke seksuelt aktiv midt på en kald vinter, var jeg i en periode hvor jeg rett og slett ikke orket å intimbarbere meg.

Så midt på denne natta gikk det plutselig opp for meg at jeg absolutt ikke kunne ha sex med mitt hårete underliv. Så i min fulle tilstand virket det jo helt naturlig at jeg måtte finne en barberhøvel på toalettet til fyren og barbere meg. Min venninne ville jo også selvfølgelig være med når jeg skulle gjøre dette, å holde vakt. På toalettet virket jo selvfølgelig heller ikke taklyset, så min venninne måtte gi lys med sin gamle telefon. Joda, en barberhøvel fant vi, men resultatet ble jo ikke all verden. Jeg vet ikke om det var fordi jeg brukte en brukt barberhøvel, eller at vi var i et mørkt rom, eller kanskje all alkoholen vi hadde drukket. Kanskje en blanding av alle tre. Men underlivet mitt så i hvert fall ikke ut da jeg var ferdig. Sånn helt seriøst så ble resultatet helt forferdelig. Jeg hadde bare truffet på enkelte småplasser, så det så bare "flekkete" og jævlig ut.

Men heldigvis tror jeg fyren var for full til å huske hvordan jeg så ut der nede. Jeg tror aldri jeg har følt en så stor skam i ettertid. Det verste er vel at 1 år senere når jeg og denne venninna hadde en krangel, fortalte hun denne historien til absolutt alle hun kjente, så dette ble jo den største gossipen, og det folk lo av mest i flere måneder etter. Skal tro jeg følte meg ekkel og hadde en stor knekk i selvtilliten etter det, ja.

Hadde det vært opp til meg hadde jeg ALDRI fortalt det til noen, men folk fikk jo vite det uansett. Kommer i hvert fall ALDRI til å dele dette med noen jeg kjenner her hjemme.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot slutten av svangerskap nr 2, med bekkenløsning, null søvn, en liten rakker å ta meg av i tillegg, og varme osv, så var jeg utrolig sliten og lei. Vondt, trøtt og sliten konstant.

Og med fortsatt 4 uker igjen, så hjalp bf meg med å ta vannet, og fødselen startet, og h*n kom ut under 5 timer etter.

Er man desperat....

Men, jeg angrer og kommer nok alltid til å ha dårlig samvittighet for det. Og det er kun bf, jeg og min nåværende kjæreste som vet om det. Har aldri sagt det til noen andre, og kommer heller ikke til å gjøre det. Er vel det jeg er minst stolt av tror jeg.

Jeg lurer også på hvordan man kan sette i gang en fødsel selv, en måned før tiden :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt_22

Denne her er heldigvis ikke selvopplevd eller sjøl-gjort, men tenkte jeg måtte dele den her!

En lokal kar var ute å drakk seg full på den lokale puben vår. Enda han alt annet enn edru, klarte han å få seg dame. De dro hjem til henne og hadde sex der før de sovnet. Litt utpå natta våkner mannen å ser at han har driti på seg!

Han ser rundt seg og ser dama ligger med ryggen til, hun sover som en stein. Så han drar dama inntil seg, tar et par håndfulle med bæsj og kliner det oppi mellom skinka hennes!! Etterpå forsvinner han i all hast..

Endret av Gutt_22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her er heldigvis ikke selvopplevd eller sjøl-gjort, men tenkte jeg måtte dele den her!

En lokal kar var ute å drakk seg full på den lokale puben vår. Enda han alt annet enn edru, klarte han å få seg dame. De dro hjem til henne og hadde sex der før de sovnet. Litt utpå natta våkner mannen å ser at han har driti på seg!

Han ser rundt seg og ser dama ligger med ryggen til, hun sover som en stein. Så han drar dama inntil seg, tar et par håndfulle med bæsj og kliner det oppi mellom skinka hennes!! Etterpå forsvinner han i all hast..

Å herregud, haha :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her er heldigvis ikke selvopplevd eller sjøl-gjort, men tenkte jeg måtte dele den her!

En lokal kar var ute å drakk seg full på den lokale puben vår. Enda han alt annet enn edru, klarte han å få seg dame. De dro hjem til henne og hadde sex der før de sovnet. Litt utpå natta våkner mannen å ser at han har driti på seg!

Han ser rundt seg og ser dama ligger med ryggen til, hun sover som en stein. Så han drar dama inntil seg, tar et par håndfulle med bæsj og kliner det oppi mellom skinka hennes!! Etterpå forsvinner han i all hast..

Denne har jeg hørt mange ganger, OG lest i FHM-blad;)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? At man har sex for å sette igang fødsel er vel et gammelt kjerringråd som mange har tatt i bruk? :klo:

Hvis ikke jeg mistet noe av historien selvsagt og det var postmannen du lå med...

Fire uker for tidlig er ikke å ha sex for å komme i gang med veer. Det de gjorde var å sette i gang noe som kunne drept babyen. :kjefte:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fikk nok dårlig samvittighet fordi hun startet fødselen 4 uker før den egentlig skulle begynne.

Les over. Ungen kunne dødd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvordan man kan sette i gang en fødsel selv, en måned før tiden :klo:

På samme måte som man påfører seg selv en abort. Både ungen og moren kunne omkommet.

LIVSFARLIG og det de påførte baby. De kunne hatt et barn med skader i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og ikke bare en gang...

Enkelte ting er bare for drøyt til å kunne fortelles, mens andre ting er direkte straffbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På samme måte som man påfører seg selv en abort. Både ungen og moren kunne omkommet.

LIVSFARLIG og det de påførte baby. De kunne hatt et barn med skader i dag.

Bare jeg som ikke skjønner hva de kan ha gjort?? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke skjønner hva de kan ha gjort?? :klo:

Kanskje dyttet en strikkepinne oppi dåse? Eller blitt slått i magan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke skjønner hva de kan ha gjort?? :klo:

De tok vel vannet da? Stakk et eller annet opp i "opplegget" for å stikke hull, slik at vannet gikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...