Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Antar det er flere enn jeg som har gjort et eller annet som aldri kan fortelles til noen. Men likevel kan det være godt å få lettet seg for det. Hva med å dele det i denne tråden?

Mitt bidrag: I fjor sommer sugde jeg min 17 år gamle nevø mens hans foreldre og min mann satt på balkongen over oss uten å ane hva som foregikk. Det skjedde på deres hytte. Jeg skulle bare ned i underetasjen for å hente en flaske vin da jeg oppdaget ham sittende og kose med seg selv på terrassen utenfor. Han ble forskrettet over å bli tatt på fersken. Ingen av oss sa et ord. Hvordan og hvorfor det skjedde, vet jeg ikke. Men plutselig satt jeg på huk med pikken hans i munnen. Det hele var over på to-tre minutter. Jeg svelget alt sammen, noe jeg ellers aldri gjør. Reiste meg og gikk derfra uten å si noe som helst, hentet vinen og gikk opp til de andre.

Har møtt ham flere ganger siden. Verken han eller jeg har på noen måte gitt uttrykk overfor hverandre om det som skjedde. Det kommer vi nok aldri til å gjøre heller.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammel nok til at jeg kunne vært hans mor.

(Glemte å krysse av for anonym bruker. Gudksjelov godt at ingen kan identifisere meg med dette brukernavnet)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Dreamdrops

Jøss, jeg kan ikke toppe den tror jeg :gjeiper:

Ikke jeg heller akkurat :gjeiper:

Kommer faktisk ikke på noe jeg aldri kan fortelle.. Så kjedelig :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ørkenrotta mi i en pose, knytta igjen med en stein oppi og kasta den på havet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulla eksen til venninna mi....i senga hennes.1 uke etter de slo opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bella111

Jeg vurderer en ny tråd. 'Ingen familiemedlemmer har noensinne gjort meg kåt. Er jeg unormal - og hva sier dette om BMIen min?' :tristbla:

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

alle gutters drøm det TS ;) tøft at du sier det..

iiiuuuk! jeg tviler på at broren min har så jævlig lyst at tanta vår skal suge han :spy:

det er jo til de grader incest !

og incest er grusomt ekkelt!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg satte i gang min egen spontanabort med en strikkepinne for ti år siden fordi jeg fikk panikk mens jeg gikk og ventet på abort. Endte med sykehusinnleggelse og utskraping og jeg har aldri sagt det til en sjel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

hmmm TS begikk en incestuøs handling...

hun og han burde sperres inne i en glattcelle som gradvis ble fylt opp med vann!! :Hehe:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...