Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Jeg mistet venner 22 juli. Første gang jeg onanerte etter det skjedde dukket ABB's ansikt opp mens jeg kom. Følte meg helt kvalm etterpå. Jeg tenner absolutt ikke på han, men jeg tror det var fordi jeg hadde tenkt så mye på han i den siste tiden og sett så mye bilder av han i media. Uansett er dette noe jeg aldri kommer til å fortelle noen. Hva ville de trodd om meg?

Jeg tror de bildene dukker opp, fordi du absolutt ikke vil at de skal det. Så det er på ingen måte din feil

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, dette er noe jeg virkelig aldri trodde jeg skulle fortelle noen..

Jeg har gjort mye dumt i mine yngre dager, men det meste kan jeg lære av, eller le av. Som den gangen jeg møtte en langt eldre mann jeg hadde pratet med på nettet, da jeg var 14 år. Så jeg trodde egentlig at jeg ikke hadde noe mørkere enn det.

Da jeg leste om den stakars jenta som hadde som drømte om sin overgriper husket jeg en drøm jeg hadde en gang for flere år siden. Er usikker på om jeg faktisk tør å skrive dette, men kanskje noen kan fortelle meg om jeg har alvorlige problemer. Jeg hadde nemlig en seksuell drøm om en eldre bror... Dette er selvsagt ikke tanker jeg har i våken tilstand, eller før eller senere i drømmer heller for den saks skyld, men skammer meg fortsatt for den drømmen, og hadde egentlig fortrengt den frem til denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette er noe jeg virkelig aldri trodde jeg skulle fortelle noen..

Jeg har gjort mye dumt i mine yngre dager, men det meste kan jeg lære

av, eller le av. Som den gangen jeg møtte en langt eldre mann jeg hadde pratet med på nettet, da jeg var 14 år. Så jeg trodde egentlig at jeg ikke hadde noe mørkere enn det.

Da jeg leste om den stakars jenta som hadde som drømte om sin overgriper husket jeg en drøm jeg hadde en gang for flere år siden. Er usikker på om jeg faktisk tør å skrive dette, men kanskje noen kan fortelle meg om jeg har alvorlige problemer. Jeg hadde nemlig en seksuell drøm om en eldre bror... Dette er selvsagt ikke tanker jeg har i våken tilstand, eller før eller senere i drømmer heller for den saks skyld, men skammer meg fortsatt for den drømmen, og hadde egentlig fortrengt den frem til denne tråden.

Haha, det er ingen fare!

Jeg har drømt om incest mange ganger.

En drøm som man ikke drømmer i våken tilstand har man ikke kontroll over, du har ingenting å være redd for.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som eldst prøvde jeg å lære lillebroren min å runke.

Heh..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fingret på cam for typen min, i en veldig ..hva skal jeg si , godt synelig vinkel? I litt doggy style aktig vinkling.. Med dildo og hele pakka.. Tidligere på kvelden hadde jeg hatt på cam for en annen person.. Jeg hadde ikke skrevet til han på en stund og hadde lagt ned vinduet.. Da jeg var ferdig med å ha det koselig foran kjæresten min så setter jeg meg ned foran pc'n og ser at et msn vinu blinker og jeg får en giganstisk klump i magen.. åpner vinduet.. Og der sitter faen meg den andre fyren på cam og ronker til MEG!

Hadde faktisk glemt det.. Eller fortrengt det..

hahaha.. Jaja.. dette er heldigvis mange år siden, men fy ! Så flau jeg var!

Jeg får vondt i magen hver gang jeg leser om noe sånt! Uff :O

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Jeg har tatt bussen mange ganger uten gyldig billett, har jobbet svart, stjal sjokolademelk en gang og har vært borte fra jobben selv om jeg ikke var syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper pappa dør snart. Han har det ikke noe bra, det har han ikke hatt på mange år. Han ønsker også å dø selv. Vi er begge lei av å vente på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg har ikke lyst til å fortelle det på et forum heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sex med lillesøstra til kameraten min i en hjemmesnekra hytte jeg å kameraten min lagde på en åker når jeg var ca 12 år. Hun var vel 8 eller 9. Ingen av oss visste hvordan det skulle gjøres så det ble en slags pølse i brød greie. Var ganske gøy, har aldri fortalt det til noen å kommer ikke til å gjøre det heller :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med over 100stk. Og angrer ikke.

Jeg har et stykke igjen til 100 og angrer allerede på et par-tre. Så jeg misunner deg som har vært så heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et slags forhold til bestekompisen min i ett års tid, mens jeg hadde kjæreste. Ene kvelden vi hadde sex måtte jeg innom kjæresten min på vei hjem for å hente noe. Endte opp med å ha sex med han også. Det virkelig gale var at jeg ikke angret et sekund, og bare nøt det totalt... Fantaserer ofte om det enda det er mange år siden :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang dette nevnes, og jeg hadde nesten glemt det før denne tråden dukket opp.

Kikket litt (for mye) rundt i et hus der jeg var barnevakt og fant en vibrator i kommoden på soverommet. Hadde bare sett sånt på bilder tidligere, men skjønte raskt hvordan den skulle brukes. Så jeg mistet møydommen med en tyvlånt vibrator. Greide heldigvis å skjule alle spor etter meg, og ingen skjønte hva jeg hadde holdt på med.

Det er altså ikke uten grunn at sexleketøyet her i gården oppbevares i en låst skuff.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde de ikke like fullt være der da?

Kanskje hun har postet de som sjult bruker/ anonym bruker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje ts er inngift, og dermed ikke i "slekt" med nevøen? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg har ikke lyst til å fortelle det på et forum heller.

skjønner ikke åfr du komenterer da?

dette er jo for de som vill fortelle :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ts er inngift, og dermed ikke i "slekt" med nevøen? :gjeiper:

Ja, det skrev hon ju i ett senare inlägg, jag följer denna tråden slavisk ;)

Men saknar de saftigare saker!! Kom igen då, dela med er :) Antar att jag får dela min första:

Jag och en amerikaner klarade aldrig av att vänta tills vi kom hem så varje gång vi hade varit på fest så blev det att vi hade sex i bilen. En gång sa han åt mig att flytta på mig för han såg ingenting (jag red ju honom, denna gången med ansikte mot ansikte). Full och dum som jag var så skulle jag hjälpa honom att styra så jag tar tag i ratten

Vet inte hur lång tid det tar innan vi inser att jag faktiskt inte ser vägen, tur att det var en öde landsväg..

Säker många som såg mig lutandes över honom i bilen till alla dygnets tider. Att smaka på honom under alla bilfärder blev en av mina favoritsysslor

...

Inget av detta vet någon, hade nog blivit dömd då. Folk ser mig nog inte som den mest oskyldiga men de tror nog inte att jag är helt så vild heller... Behåller hellre den sidan av mig till de män jag väljer

Endret av Nusseli
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke akkurat den type hemmeligheter ts mente ;)

Ok? Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...