Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Her er mitt bidrag:

Da jeg var 16 møtte jeg en mann på nesten 40 som jeg hadde blitt kjent med gjennom en datingside. Vi hadde et seksuelt forhold, og etter hvert kom det frem at han både var gift og hadde barn. "Forholdet" vårt varte over flere år, og på den tiden hadde jeg også sex med andre menn. En av disse hadde smittet meg med klamydia, jeg hadde smittet 40-åringen, og han smittet kona si. Hverken jeg eller 40-åringen merka noe, men kona gikk til legen og fikk påvist klamydia. Mannen måtte da forklare seg og sa at han hadde vært full og hatt et ONS med en tilfeldig jente på byen. Jeg valgte å bryte "forholdet" etter hvert, og jeg aner fortsatt ikke hva han heter (ikke det fulle navnet, og det kan godt være mulig at det eneste navnet jeg vet er falskt), hvor han bor, eller noe som helst. Og det er jo like greit. Det er ganske så sykt å tenke tilbake på. Aldersforskjellen er jo en ting, men det at jeg bidro til at han var utro, det er mye verre!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bandit

- Pult to gutter på en kveld: en gammel flamme + daværende bestekompis. Ingen av de vet.

Ahhhhh.... Ninjaknull, med andre ord...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden ryddet for spekuasjoner og rykter.

Spørsmål til modereringen tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, greit at det ikke er incest, men at det er et overgrep, mener jeg bestemt at det er.

Hvor er alle mennene her inne som pleier å reagere som dette:

Hva om det var en onkel som i all hemmelighet slikket sin 17 år gamle niese på verandatrappa?

:skravle:

Veldig godt poeng. Nå vet jeg dette er tråden for ting folk selv skammer seg over(og for all del, det er kun et sunnhetstegn og mye bedre enn å være stolt av tilsvarende handling), men enkelte ting her får meg til å skamme meg på andres vegne. Håper i så fall at alle har lært grundig av sine feil.

Jeg har dessverre intet å bidra med her, og det fordi tråden tar for seg 'Seksualitets'-forumets perspektiv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk bli litt godt å få dette ut, da jeg har slitt en del psykisk med det i ettertid.

Da jeg(jente) var ung, og nylig hadde oppdaget å få orgasmer, fikk jeg av og til hunden min til å slikke meg der nede. Det skjedde mange ganger, helt til jeg ble litt eldre og forsto at jeg ikke kunne gjøre sånn.

Mange av dere ler sikkert av dette, men nå mange år senere, har jeg slitt med dette kjempemye. Jeg skammer meg sånn. Det er INGEN som vet om det, og sånn skal det bli.

Jeg er ekstremt glad i dyr, og føler jeg har vært stygg mot hunden. Teknisk sett så likte hunden det, men alikevel. Føler jeg er skyldig i dyremishandling... Føler meg helt forferdelig!

Man skal ikke bruke dyr til seksuell nytelse, men du var liten og skjønte ikke hva feil du gjorde. Tilgi deg selv for dette.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde i 2004. Jeg var nettop blitt sammen med en fyr å alt var helt ferskt.. Jeg bodde i en knøttliten leilighet å han var i dusjen da jeg plutselig fikk akutt diare! Jeg fikk meg ikke til å gå på do når han sto i dusjen så jeg satte meg på en kasterolle å dreit i fra meg..tørket og vasket meg med vått kjøkkenpapir så slengte jeg innholdet ut av vinduet å luftet ut stanken. Vasket kasterollen grundig å latet som ingenting.. etterpå kokte vi nudler i samme kasterolle for jeg hadde bare en!

Noe så intenst ekkelt! :kvalm:

Haha dette kan ikke være sant!!! :hoho:

Du kan da vel umulig ha klart å spise de nudlene?? Nei dette nekter jeg å tro på :ler:

Forresten så heter det ikke kasterolle, men kasserolle. Eller i ditt tilfelle dritterolle ;)

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha dette kan ikke være sant!!! :hoho:

Du kan da vel umulig ha klart å spise de nudlene?? Nei dette nekter jeg å tro på :ler:

Forresten så heter det ikke kasterolle, men kasserolle. Eller i ditt tilfelle dritterolle ;)

Det ER sant. Å jeg kaller det for kasterolle!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe om seksualitet da men.

Når jeg var 14 hadde jeg rom i kjelleren. Så hadde jeg nettopp pusset tenna og alt, og skulle legge meg. Så måtte jeg tisse men orket ikke å gå opp på do. Jeg bestemte meg for å tisse i boss-spandet som forresten hadde mye boss i seg.

Etter to dager stinket heele rommet mitt, så jeg måtte snike boss-spandet opp på badet uten at mamma såg meg, dysje boss-spannde(skrives det sånn engang:P). Ooog så dryppet det selvfølgelig tiss av bossposen som altså hadde boss i seg, så jeg måtte dysje bossposen og snike den ut. Tilslutt spraye hele rommet med parfyme.

Så ja, hadde vert lettere å bare gått på do... Nå vet jeg det

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo til de grader incest !

og incest er grusomt ekkelt!

Feil. Jeg foreslår at du leser deg opp på definisjoner før du fremlegger påstander. Det er ikke ulovlig for tante/nevø/niese/onkel å ha sex. Hvorvidt det er ekkelt er en annen sak.

Når det gjelder overgrep så må det enten være en eller anne form for tvang inne i bildet, eller den ene må være under 16 år. Eller det må være en situasjon hvor den ene har en sterk autoritet overfor den andre (f.eks. en psykolog og pasient med mental(e) lidelse®). Utover dette kan det godt være usmakelig/ufint, men et overgrep er det ikke.

Endret av Rimmern
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke bruke dyr til seksuell nytelse, men du var liten og skjønte ikke hva feil du gjorde. Tilgi deg selv for dette.

Man skal ikke, skal man ikke? er det noe du synes eller?

Jeg synes hun ikke burde skamme seg over det i det minste, å slutt å skam deg over det.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok AB på meg i dag!

- Knulla en skikkelig tykk fyr, som foruten det fysiske også er en ekstremt irriterende, fæl og slem person. Det var drittdigg der og da, men blir nok ingen reprise.

- Pult to gutter på en kveld: en gammel flamme + daværende bestekompis. Ingen av de vet.

- Pult broren til nydama til eksen. Dette var en all time low. :P

Skjemmes egentlig av å skrive dette. Har begått mange tabber som ung og dum, men de fleste er av så mild karakter at jeg nesten synes det er koselig å tenke tilbake på. Gjelder ikke overnevnte punkter.

Snakk om hemlig hemlig - når ikke en gang de du hadde sex med vet om det!! :Knegg:

Da jeg var au-pair i usa lå jeg med en 15 år gammel gutt. Jeg var 22. Jeg grøsser når jeg tenker på det, for om vi hadde blitt tatt kunne jeg lett fått 10 år i fengsel (var i huset til foreldrene hans - og de var hjemme).

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEBUS... Dette var et skikkelig ekkelt innlegg. Og jeg har ikke akkurat vært mors beste barn selv.. Men alvorlig talt!!!! :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Ikke noe om seksualitet da men.

Når jeg var 14 hadde jeg rom i kjelleren. Så hadde jeg nettopp pusset tenna og alt, og skulle legge meg. Så måtte jeg tisse men orket ikke å gå opp på do. Jeg bestemte meg for å tisse i boss-spandet som forresten hadde mye boss i seg.

Etter to dager stinket heele rommet mitt, så jeg måtte snike boss-spandet opp på badet uten at mamma såg meg, dysje boss-spannde(skrives det sånn engang:P). Ooog så dryppet det selvfølgelig tiss av bossposen som altså hadde boss i seg, så jeg måtte dysje bossposen og snike den ut. Tilslutt spraye hele rommet med parfyme.

Så ja, hadde vert lettere å bare gått på do... Nå vet jeg det

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å skrive det vel :)

Tja, kanskje... Hehe. Men er ny her inne, åssen er retningslinjene, hvor "grovt" kan jeg skrive? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje... Hehe. Men er ny her inne, åssen er retningslinjene, hvor "grovt" kan jeg skrive? :P

På sexforumet og evt i dagbok kan du skrive så grovt du vil tror jeg da :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På sexforumet og evt i dagbok kan du skrive så grovt du vil tror jeg da :)

Okei :) Vi får se om jeg tør, haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 år tekstet jeg med en mann som ville betale meg for sex. Og som sekstenåringer flest er man interessert i penger så jeg møtte han noen ganger da for å si det sånn. Jeg fikk 2500 kr hver gang. Jeg følte meg skikkelig skitten etterpå, han var jo såpass gammel at han kunne vært far min og hadde sikkert kone og barn, ikke vet jeg. æsj, ekkelt å tenke på men.. pengene kom godt med den tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Da jeg var 16 år tekstet jeg med en mann som ville betale meg for sex. Og som sekstenåringer flest er man interessert i penger så jeg møtte han noen ganger da for å si det sånn. Jeg fikk 2500 kr hver gang. Jeg følte meg skikkelig skitten etterpå, han var jo såpass gammel at han kunne vært far min og hadde sikkert kone og barn, ikke vet jeg. æsj, ekkelt å tenke på men.. pengene kom godt med den tiden.

Vel, som 16åring var jeg også interessert i å tjene penger (som mange er interesserte i, i alle aldre), men jeg var aldri inne på tanken med å drive hor :)

Jaja, vi har alle en fortid ;) Og tittelen er faktisk "Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?" :fnise:

Endret av Dreamdrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...