AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #221 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har fortalt det meste til enten søstera mi eller mora mi, men pappa spurte en gang da jeg var liten om jeg ville ta på tissen hans. En gang nabokona lånte badekaret til mamma og pappa, braste jeg tilfeldig inn på badet og hun spurte om jeg ville kjenne på kjønnshåret hennes Handler ikke så mye om hva JEG har gjort men dette handler mer om hva andre har utsatt meg for. Jeg tror også egentlig at farfar misbrukte meg seksuelt en gang da jeg var liten og farmor og farfar passet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #222 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja, men det vil jeg ikke fortelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #223 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg la ut en profil på en datingside med det for øye å finne en sexpartner...selv om jeg er gift og har barn. Men jeg sluttet etter et par uker skriving og det ble ikke noe planlagt ons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #224 Del Skrevet 6. mai 2012 jeg har vært utro mot kjæresten min samtidig som venninnen min var utro mot sin. Vi møtte to gutter på byn, ble med de hjem og gikk etterpå hjem og lata som ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mai 2012 #225 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er utrolig mye rart som foregår ute i verden.... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bedreviterinne Skrevet 8. mai 2012 #226 Del Skrevet 8. mai 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=442739&view=findpost&p=7350160 Oi, takk takk Er på jobb nå, men da får jeg gå og glede meg til i ettermiddag, hehe Og forresten, sorry for avsporinger i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 9. mai 2012 #227 Del Skrevet 9. mai 2012 jeg har vært utro mot kjæresten min samtidig som venninnen min var utro mot sin. Vi møtte to gutter på byn, ble med de hjem og gikk etterpå hjem og lata som ingenting. Ugh... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #228 Del Skrevet 9. mai 2012 Ja, jeg lata som jeg var lesbisk / bifil på byen, og så havna jeg plutselig på et rom med en afroamerikansk dame som kledde av seg, så slikka jeg henne, men så var jeg så full at jeg løp på do å spøy. Så kom hun og en annen venninne (litt sinte) etter meg og spurte om jeg ikke ville ha sex med henne, så sa jeg "soy fuerte" som jeg trodde betydde "jeg er så dårlig" men som visstnok betydde "jeg er sterk" som jeg fant ut i etterkant.. skjønte ikke hvorfor de ikke skjønte meg, jeg bare "SOY FUERTE" 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #229 Del Skrevet 9. mai 2012 Det eneste jeg noengang har gjort som jeg ikke kommer til å fortelle til NOEN skjedde for noen uker siden.... Var på en fest med kolleger og andre som jobber innen ca samme bransje og der var det en fyr jeg connecta skikkelig med, men jeg skal snart gifte meg og elsker min kommende ektemann over alt på jord, og var veldig klar overfor han på dette hele tiden, men at jeg syntes han var veldig kjekk og type sånn "en annen tid, ett annet sted" opplegg. For at andre ikke skulle reagere på at vi pratet så veldig mye, tenkte vi å fortsette praten på toalettet og låste oss inn der. Da kysset han meg plutselig, jeg snudde meg umiddelbart bort og sa at dette kan ikke jeg gjøre, men jeg skammer meg sånn over at jeg satte meg selv, og han i den situasjonen. Vet at dette er barnemat i forhold til mye av det dere andre har skrevet, men for meg er det skikkelig big deal altså! Jeg vet at jeg egentlig ikke gjorde noe feil og jeg har fortalt alt til min kommende mann unntatt at han kysset meg.... Skulle ønske jeg kunne ta en pille som gjorde at jeg bare visket de sekundene bort fra hukommelsen. Å du hendelse dette var godt å få ut! Tørr ikke fortelle det til noen venninner eller noe... Takk TS for denne tråden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 9. mai 2012 #230 Del Skrevet 9. mai 2012 Det eneste jeg noengang har gjort som jeg ikke kommer til å fortelle til NOEN skjedde for noen uker siden.... Var på en fest med kolleger og andre som jobber innen ca samme bransje og der var det en fyr jeg connecta skikkelig med, men jeg skal snart gifte meg og elsker min kommende ektemann over alt på jord, og var veldig klar overfor han på dette hele tiden, men at jeg syntes han var veldig kjekk og type sånn "en annen tid, ett annet sted" opplegg. For at andre ikke skulle reagere på at vi pratet så veldig mye, tenkte vi å fortsette praten på toalettet og låste oss inn der. Da kysset han meg plutselig, jeg snudde meg umiddelbart bort og sa at dette kan ikke jeg gjøre, men jeg skammer meg sånn over at jeg satte meg selv, og han i den situasjonen. Vet at dette er barnemat i forhold til mye av det dere andre har skrevet, men for meg er det skikkelig big deal altså! Jeg vet at jeg egentlig ikke gjorde noe feil og jeg har fortalt alt til min kommende mann unntatt at han kysset meg.... Skulle ønske jeg kunne ta en pille som gjorde at jeg bare visket de sekundene bort fra hukommelsen. Å du hendelse dette var godt å få ut! Tørr ikke fortelle det til noen venninner eller noe... Takk TS for denne tråden! Alle mennesker føler tiltrekning til andre enn partneren sin fra tid til annen, men det er sånne som handler slik som deg som får meg til å ha tro på menneskeheten igjen! Jeg velger å påstå at alle som har en kjæreste/partner/ektefelle kommer ut for en liknende situasjon før eller siden, men det er valget du gjør i den situasjonen som definerer kvaliteten på forholdet ditt, samt din egen moral. Det at han kysset deg er en unødvendig detalje å fortelle mannen din, da du ikke kysset tilbake. Det ville bare fått ham til å bli sint uansett (på den fremmede, som for øvrig er en drittsekk). 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #231 Del Skrevet 9. mai 2012 Alle mennesker føler tiltrekning til andre enn partneren sin fra tid til annen, men det er sånne som handler slik som deg som får meg til å ha tro på menneskeheten igjen! Jeg velger å påstå at alle som har en kjæreste/partner/ektefelle kommer ut for en liknende situasjon før eller siden, men det er valget du gjør i den situasjonen som definerer kvaliteten på forholdet ditt, samt din egen moral. Det at han kysset deg er en unødvendig detalje å fortelle mannen din, da du ikke kysset tilbake. Det ville bare fått ham til å bli sint uansett (på den fremmede, som for øvrig er en drittsekk). Så jeg bør bare prøve å glemme at det har skjedd, og heller nyte hvert sekund jeg er hodestups forelsket i min aller kjæreste og kanskje unngå å låse meg selv inn på toalett med kjekke smågutter som liker "gamle" meg, som jeg møter i fylla (ja for han var også noen år yngre enn meg....) i fremtiden. Er vel egentlig det som er moralen, ikke sette seg selv i en slik situasjon!! Men jeg må inrømme at jeg likte oppmerksomheten, men dette har jeg fortalt min kjære, og han sier han bare blir enda mer stolt av at jeg er hans når han vet andre vil ha meg, men ikke får meg på en måte.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 9. mai 2012 #232 Del Skrevet 9. mai 2012 Så jeg bør bare prøve å glemme at det har skjedd, og heller nyte hvert sekund jeg er hodestups forelsket i min aller kjæreste og kanskje unngå å låse meg selv inn på toalett med kjekke smågutter som liker "gamle" meg, som jeg møter i fylla (ja for han var også noen år yngre enn meg....) i fremtiden. Er vel egentlig det som er moralen, ikke sette seg selv i en slik situasjon!! Men jeg må inrømme at jeg likte oppmerksomheten, men dette har jeg fortalt min kjære, og han sier han bare blir enda mer stolt av at jeg er hans når han vet andre vil ha meg, men ikke får meg på en måte.... Nei, moralen er som følger: Elsker du partneren din, så ikke vær utro. Det å snakke med noen på do er ikke automatisk det samme som å være utro. Men det kan fort virke mistenksomt for andre da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #233 Del Skrevet 9. mai 2012 Nei, moralen er som følger: Elsker du partneren din, så ikke vær utro. Det å snakke med noen på do er ikke automatisk det samme som å være utro. Men det kan fort virke mistenksomt for andre da Det ville da aldri falt meg inn å være utro! Ikke om jeg ikke elsket partneren engang, da hadde jeg heller gjort det slutt. Utroskap er forkastelig!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spils Skrevet 9. mai 2012 #234 Del Skrevet 9. mai 2012 Det eneste jeg noengang har gjort som jeg ikke kommer til å fortelle til NOEN skjedde for noen uker siden.... Var på en fest med kolleger og andre som jobber innen ca samme bransje og der var det en fyr jeg connecta skikkelig med, men jeg skal snart gifte meg og elsker min kommende ektemann over alt på jord, og var veldig klar overfor han på dette hele tiden, men at jeg syntes han var veldig kjekk og type sånn "en annen tid, ett annet sted" opplegg. For at andre ikke skulle reagere på at vi pratet så veldig mye, tenkte vi å fortsette praten på toalettet og låste oss inn der. Da kysset han meg plutselig, jeg snudde meg umiddelbart bort og sa at dette kan ikke jeg gjøre, men jeg skammer meg sånn over at jeg satte meg selv, og han i den situasjonen. Vet at dette er barnemat i forhold til mye av det dere andre har skrevet, men for meg er det skikkelig big deal altså! Jeg vet at jeg egentlig ikke gjorde noe feil og jeg har fortalt alt til min kommende mann unntatt at han kysset meg.... Skulle ønske jeg kunne ta en pille som gjorde at jeg bare visket de sekundene bort fra hukommelsen. Å du hendelse dette var godt å få ut! Tørr ikke fortelle det til noen venninner eller noe... Takk TS for denne tråden! Jeg kjenner deg ikke, men jeg må si jeg ble faktisk litt stolt av deg når jeg leste dette! Om bare alle hadde handlet som deg i en slik situasjon! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #235 Del Skrevet 9. mai 2012 Da jeg var 16 så besøkte familien min noen slektninger på solkysten i Spania. Den andre kvelden satt vi rundt middagsbordet i de sene timer og koste oss med mat og sangria (hos de vi besøkte). Jeg husker jeg skulle hente noen vinflasker på hotellrommet til mor og stefar som lå i nabobygget til der de vi besøkte bodde, så jeg gikk alene dit. Jeg traff på en spansk voksen kvinne i gangen på hotellet og vi pratet litt på engelsk. Hun fulgte meg til hotellrommet hvor jeg åpnet døren og gikk inn, hun hadde fulgt etter meg og plutselig lå vi i senga og kysset, etterfulgt av sex... Etter vi var ferdig med aktiviteten vår tok jeg vinflaskene og gikk tilbake til familien min. Jeg møtte aldri denne kvinnen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #236 Del Skrevet 9. mai 2012 Vel, Jeg hadde sex med naboen min, mens min mann var på fest en annet sted.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #237 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg klinte med en mann som var sikkert mer enn dobbelt så gammel som meg på et hjørne på byn. Jeg gikk i russeutstyr og han ble tent av det, komplimenterte meg og jeg gikk fem på. Kjæresten var på jobb i bygget vedsidenav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #238 Del Skrevet 10. mai 2012 jeg er forelsket i noen på dette forumet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #239 Del Skrevet 10. mai 2012 jeg er forelsket i noen på dette forumet. Hvorfor kan du ikke fortelle det til noen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #240 Del Skrevet 11. mai 2012 jeg er forelsket i noen på dette forumet. Kan du ikke gi oss et lite hint? Kjønn i alle fall? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg