Gå til innhold

Breivik vil virke veldig kald under rettssaken


lille_lam

Anbefalte innlegg

Det er det eneste du har reagert på? Du deler altså ikke han syn på verken innvandring, ap, osv?

Og, ja, jeg vet svaret på det siste, men jeg spør uansett.

Nei, jeg er for opplyst til å dele hans syn på AP og det meste av innvandringen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har i hvertfall åpnet mine øyne opp for hvor farlig høyreekstremisme kan være.

Da har du misforstått noe vesentlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som misstenker at medlemmer fra NDL eller andre høyreekstreme miljøer har funnet ut at de skal innvadere KG i et forsøk på å spre propaganda i det siste? Syns bare det er underlig at det har kommet så mye slikt i det siste, blir kvalm og opprørt av veldig mye av søppelet som spys her.

De samme som mener de har et veldig realistisk syn på verden og tingenes tilstand generellt sympatiserer med Breivik og mener han ikke er en landssviker, men heller det motsatte, en landshelt.. som tilfeldigvis måtte ty til terror for å få frem sitt budskap..

Jeg blir kvalm og opprørt over naiviteten mange av dere oppviser her inne uten evne til å se virkeligheten for det den er. Herregud, ikke rart det er komikveld i resten av Europa når Norge og innvandringsdebatten nevnes.

Vil ikke høre, vil ikke se....dere tviholder på ett glansbilde som begynner å bli jævla slitt i kantene....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du misforstått noe vesentlig.

Å? Som at en høyreekstremist kan ty til terror for å fremme sin ideologi?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er for opplyst til å dele hans syn på AP og det meste av innvandringen.

Så du mener sikkert også, da, at AP ikke har noe skyld i alle voldtekter som er begått av innvandrere de siste årene?

Hvis du åpner opp øynene og ser verden i et større perspektiv så vil du skjønne sammenhengene her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Som at en høyreekstremist kan ty til terror for å fremme sin ideologi?

Nei, at han faktisk gjorde noe han mente var nødvendig for at du og jeg skal kunne fortsette å leve i et ikke-islamistisk land i fremtiden.

Prøv å se LITT lenger frem enn til nesetippen din, så vil du forstå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er for opplyst til å dele hans syn på AP og det meste av innvandringen.

Som jeg ventet.

Du nekter altså for at det har vært en drastisk økning i både voldtekter og drap her i Norge og at de det store flertallet av de er begått av ikke-vestlige innvandrere. Du nekter for at AP kunne gjort noe som helst for å få ned disse tallene. Du nekter for at AP har noe som helst å gjøre med innvandringen i Norge.

Kort sagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener sikkert også, da, at AP ikke har noe skyld i alle voldtekter som er begått av innvandrere de siste årene?

Hvis du åpner opp øynene og ser verden i et større perspektiv så vil du skjønne sammenhengene her.

Det er ikke AP som har voldtatt. Det er det enkeltindivider og/eller en gruppe med menn som har gjort.

Det blir jo som å legge skylden på foreldrene til Breiviks ugjerninger. Det er jo foreldrene som har fått han inn i verden. Skal de også skytes?

Galskap!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har i hvertfall åpnet mine øyne opp for hvor farlig høyreekstremisme kan være.

Jøss, du får det til å høres ut som en sykdom. Det er nok ikke det. Det er bare vanlige folk, med vanlige liv som mener det motsatte av hva de fleste, hjernevaska regjeringsryggsleikere gjør. :)

Fåtallet er faktisk så ekstreme som ABB, vi er bare enige med hans syn på multikulturisme. Ei heller er alle egosentriske personer som MÅ drepe eller skade andre for å få frem sitt budskap.

Jeg er nok en slik "farlig" høyreekstrem person som du refererer til. Men jeg skal faktisk være så brutalt ærlig og si at jeg aldri kommer til å drepe noe eller noen, jeg har samboer, to hunder, en jobb, flere hobbyer (som IKKE inkluderer drap eller ekstremisme av noe slag), jeg gjorde det godt på skolen, jeg tjener under gjennomsnittet i lønn, jeg unner meg faktisk en sydenferie en gang i blant og jeg kjører en gjennomsnittlig bil. Altså en helt vanlig person.

At jeg har meninger som ikke stemmer over ens med en gjennomsnittlig nordmann, nettopp fordi jeg ikke er blitt hjernevasket til å tro at vi tross alt lever i verdens beste land, men har egne meninger og synspunkter som, som sagt, ikke stemmer over ens med andre sauers meninger, gjør meg desverre(??) ikke til en livsfarlig høyreekstremist.

Det gjør heller ikke en gjennomsnittlig person med litt andre meninger til en livsfarlig drapsmann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ventet.

Du nekter altså for at det har vært en drastisk økning i både voldtekter og drap her i Norge og at de det store flertallet av de er begått av ikke-vestlige innvandrere. Du nekter for at AP kunne gjort noe som helst for å få ned disse tallene. Du nekter for at AP har noe som helst å gjøre med innvandringen i Norge.

Kort sagt.

Jo, AP har noe med innvandring å gjøre selvsagt, integrering kan og bør bli forbedret og AP har enda en stor jobb foran seg. Men AP har ikke skyld i at det dessverre finnes enkeltindivider som begår voldtekter, drap osv (men dette er bare et fåtall av ikke-vestlige innvandrere, det finnes ikke-vestlige innvandrere også som ikke er fra muslimske land også, men det blir av en eller annen grunn kun fokusert på muslimer). MEN det han gjorde var ikke noe han måtte gjøre, man dreper ikke uskyldige ungdommer for å spre sin egen ideologi. Det viser at høyreekstremismen kan være farlig, slik som dette tilfellet, at noen av dem dessverre kan ty til vold eller terror. Det er dessverre ikke første gang høyreekstremister tyr til vold eller terrorlignende handlinger i Norge. Dessuten, hvis man frykter islamistisk terror, hvorfor i huleste involvere seg i en ideologi som blir spredd ut ved hjelp av terror? Etter mitt syn så er ikke dere som sympatiserer med Breivik noe særlig bedre enn de som sympatiserer med al qaida.

Endret av mammamora90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke AP som har voldtatt. Det er det enkeltindivider og/eller en gruppe med menn som har gjort.

Det blir jo som å legge skylden på foreldrene til Breiviks ugjerninger. Det er jo foreldrene som har fått han inn i verden. Skal de også skytes?

Galskap!

Ingen har sagt at AP har direkte skyld i voldtektene. Det vi derimot sier er at AP ikke har lagt to pinner i kors for å finne ut hvem som står bak eller å straffe de. Men allikevel fortsetter de masseimporten, for ja, det er akkurat det det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ventet.

Du nekter altså for at det har vært en drastisk økning i både voldtekter og drap her i Norge og at de det store flertallet av de er begått av ikke-vestlige innvandrere. Du nekter for at AP kunne gjort noe som helst for å få ned disse tallene. Du nekter for at AP har noe som helst å gjøre med innvandringen i Norge.

Kort sagt.

Men hva i all verden har dette med at Breivik er en syk, virkelighetsforstyrret, narsissistisk massemorder? Du mener virkelig at ved å drepe 77 norske mennesker, barn og unge, så har han gjort noe stort og fint for resten av oss i Norge? Hvordan? Dét er nemlig jeg jævlig spent på å høre. Hvordan i all verden har det hjulpet oss? Hvordan i all verden er det flott og fint og hjelpsomt?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du får det til å høres ut som en sykdom. Det er nok ikke det. Det er bare vanlige folk, med vanlige liv som mener det motsatte av hva de fleste, hjernevaska regjeringsryggsleikere gjør. :)

Fåtallet er faktisk så ekstreme som ABB, vi er bare enige med hans syn på multikulturisme. Ei heller er alle egosentriske personer som MÅ drepe eller skade andre for å få frem sitt budskap.

Jeg er nok en slik "farlig" høyreekstrem person som du refererer til. Men jeg skal faktisk være så brutalt ærlig og si at jeg aldri kommer til å drepe noe eller noen, jeg har samboer, to hunder, en jobb, flere hobbyer (som IKKE inkluderer drap eller ekstremisme av noe slag), jeg gjorde det godt på skolen, jeg tjener under gjennomsnittet i lønn, jeg unner meg faktisk en sydenferie en gang i blant og jeg kjører en gjennomsnittlig bil. Altså en helt vanlig person.

At jeg har meninger som ikke stemmer over ens med en gjennomsnittlig nordmann, nettopp fordi jeg ikke er blitt hjernevasket til å tro at vi tross alt lever i verdens beste land, men har egne meninger og synspunkter som, som sagt, ikke stemmer over ens med andre sauers meninger, gjør meg desverre(??) ikke til en livsfarlig høyreekstremist.

Det gjør heller ikke en gjennomsnittlig person med litt andre meninger til en livsfarlig drapsmann.

Vi er veldig mange som deg. Gudskjelov!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen har sagt at AP har direkte skyld i voldtektene. Det vi derimot sier er at AP ikke har lagt to pinner i kors for å finne ut hvem som står bak eller å straffe de. Men allikevel fortsetter de masseimporten, for ja, det er akkurat det det er.

Unnskyld meg, men er ikke du fortsatt tenåring?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sagt at AP har direkte skyld i voldtektene. Det vi derimot sier er at AP ikke har lagt to pinner i kors for å finne ut hvem som står bak eller å straffe de. Men allikevel fortsetter de masseimporten, for ja, det er akkurat det det er.

Dette er jo regelrett løgn. Fy flate

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva i all verden har dette med at Breivik er en syk, virkelighetsforstyrret, narsissistisk massemorder? Du mener virkelig at ved å drepe 77 norske mennesker, barn og unge, så har han gjort noe stort og fint for resten av oss i Norge? Hvordan? Dét er nemlig jeg jævlig spent på å høre. Hvordan i all verden har det hjulpet oss? Hvordan i all verden er det flott og fint og hjelpsomt?

Skjønner du virkelig ikke sammenhengen?

Alle de AP ungdommene ville fortsatt med denne politikken som gjør at Norge vil bli et islamistisk land etterhvert. I ABBs hode gjør han derfor Norge en tjeneste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ofret også sitt eget liv. Og nei, man trenger ikke lide av diverse psykiske sykdommer selv om man ikke stemmer AP, tenke seg til!!

Det har heller ingen hintet til i denne tråden.

Forøvrig lider man av ett-eller-annet når man tar tak i gæveret og fyrer løs mot uskyldige for å markere seg, og det være av ren ondskap eller psykiske lidelser kombinert med ondskap, uansett hva man kjemper for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jøss, du får det til å høres ut som en sykdom. Det er nok ikke det. Det er bare vanlige folk, med vanlige liv som mener det motsatte av hva de fleste, hjernevaska regjeringsryggsleikere gjør. :)

Fåtallet er faktisk så ekstreme som ABB, vi er bare enige med hans syn på multikulturisme. Ei heller er alle egosentriske personer som MÅ drepe eller skade andre for å få frem sitt budskap.

Jeg er nok en slik "farlig" høyreekstrem person som du refererer til. Men jeg skal faktisk være så brutalt ærlig og si at jeg aldri kommer til å drepe noe eller noen, jeg har samboer, to hunder, en jobb, flere hobbyer (som IKKE inkluderer drap eller ekstremisme av noe slag), jeg gjorde det godt på skolen, jeg tjener under gjennomsnittet i lønn, jeg unner meg faktisk en sydenferie en gang i blant og jeg kjører en gjennomsnittlig bil. Altså en helt vanlig person.

At jeg har meninger som ikke stemmer over ens med en gjennomsnittlig nordmann, nettopp fordi jeg ikke er blitt hjernevasket til å tro at vi tross alt lever i verdens beste land, men har egne meninger og synspunkter som, som sagt, ikke stemmer over ens med andre sauers meninger, gjør meg desverre(??) ikke til en livsfarlig høyreekstremist.

Det gjør heller ikke en gjennomsnittlig person med litt andre meninger til en livsfarlig drapsmann.

Hvorfor kaller du oss andre sauer selv om noen av oss ikke er redde for multikulturalisme? Jeg føler meg definitivt ikke hjernevasket. Jeg har bodd i andre land, og jeg har reist litt flere steder enn til syden. Stort sett er jeg fornøyd med å bo i Norge, sammenlignet med andre land jeg har bodd i og vært i. Innvandring er ikke blant en av tingene jeg er misfornøyd med.

Jeg har ikke samme meninger og synspunkter som alle andre (hva enn denne felles meningen du snakker om er), men jeg ville aldri brukt vold for å få frem meningene mine. Jeg stemmer ikke AP heller. Det er ikke slik at vi som ser Breivik som en ond gærning har de nøyaktig samme holdningene og synspunktene og er en saueflokk. Antageligvis har jeg lite felles med de andre i tråden her, bortsett fra synspunktene på denne saken. Jeg er ikke nødvendigvis noen gjennomsnittlig nordmann heller, det kommer helt an på øyet som ser.

Endret av Badabing
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...