Gå til innhold

Hvorfor troller så mange?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og siden jeg har andre ting å gjøre i morra, takk for opplysninger :goodbye:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ikke enig. jeg vet om 3-4 stk som har trollet her før. det skyldes kjedsomhet som regel.

Åh, jiiz, folk har lite å gjøre. Jeg er innom KG når jeg har tid eller lyst, men jeg har ikke så lite å gjøre at jeg må starte tulletråder og provosere folk for å få litt spenning i hverdagen.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Denne.

:fnise:

Du og en til, var vel h#n andre som var verst...

ts

åja, nei jeg ble bare litt ivrig fordi jeg liker praha så godt :)

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger, spekulasjoner, brukerdiskusjon og AB hets

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver på bokmål vekselsvis på dialekt. Kunne du bestemt deg for enten det ene eller det andre? Dialekt er for øvrig ikke tillatt å skrive på her på KG, bare til opplysning.

Hva er problemet ditt egentlig?

Jeg er forøvrig svært uenig i at yes2yes er nøytral og politisk korrekt hele tiden, hun argumenterer godt og har egne meninger om ting, og i motsetning til deg, har hun ikke behov for å være spydig og frekk i kommentarene sine. Jeg syns det er mye verre med brukere som har idiotiske meninger og ikke klarer å formidle dette på en god måte, men lire ut av seg den ene fornærmelsen etter den andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hallo "troll" :fnise:

Noen som tør innrømme hvilke tråder som var trolletråder?

ts

Gjest Starlit
Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger, spekulasjoner, brukerdiskusjon og AB hets

Bond, mod

Takk^^

AnonymBruker
Skrevet

Tror jammen "trollene" forduftet :5:

ts

AnonymBruker
Skrevet

Tror jammen "trollene" forduftet :5:

ts

Så oppheng du var i disse trollene, da? Har du lyst til å bli et selv,kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke opprette egne tråder, men om en tråd som brter reglene skulle dukke opp srder jeg meg med å kunne trolle den.

En nyopprettet bruker som oppretter en tråd kun for å reklamere for produktet sitt kan jeg f.eks finne på å sabotere. :lur:

Brukeren ProduktXerbestingenprotest, opprettet i dag, oppretter en tråd hvor hun gledesstrålende forteller hvor fantastisk produktet er.

Hva gjør jeg da?

Jo, jeg skriver selvsagt et innlegg hvor jeg legger ut om hvor dårlig og overpriset prduktet er, at servicen i nettbutikken hun linker til er ræva og at brukeren ProduktXerbestingenprotest er en svindler som lurte kusina mi.

Og hvorfor skal jeg ikke gjøre det?

Så lærer kaskje brukeren en lekse, og jeg har noen minutter med underholdning. Tråden slettes jo uansett, så da kan jeg likesågodt ha det litt moro først. :nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke tema er mest populære blant trollere?

ts

Ketchup og bleieskift.

Jeg er KG største troll.

Don't flatter yourself.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så oppheng du var i disse trollene, da? Har du lyst til å bli et selv,kanskje?

Nei, syns bare det var morsomt å konstatere at troll holdt seg unna denne tråden ;)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Nei, syns bare det var morsomt å konstatere at troll holdt seg unna denne tråden ;)

ts

Hvordan vet du det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke opprette egne tråder, men om en tråd som brter reglene skulle dukke opp srder jeg meg med å kunne trolle den.

En nyopprettet bruker som oppretter en tråd kun for å reklamere for produktet sitt kan jeg f.eks finne på å sabotere. :lur:

Brukeren ProduktXerbestingenprotest, opprettet i dag, oppretter en tråd hvor hun gledesstrålende forteller hvor fantastisk produktet er.

Hva gjør jeg da?

Jo, jeg skriver selvsagt et innlegg hvor jeg legger ut om hvor dårlig og overpriset prduktet er, at servicen i nettbutikken hun linker til er ræva og at brukeren ProduktXerbestingenprotest er en svindler som lurte kusina mi.

Og hvorfor skal jeg ikke gjøre det?

Så lærer kaskje brukeren en lekse, og jeg har noen minutter med underholdning. Tråden slettes jo uansett, så da kan jeg likesågodt ha det litt moro først. :nigo:

Produkt? :klo:

Mener du...... (slike pynte greier)?

ts

AnonymBruker
Skrevet

eller er? ;)

denne trådstarteren minner veldig om den tråden som nuppisen skrev om tidligere i denne tråden..... :ler:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=646559 denne!

Hvorfor minner jeg om den trådstarteren? :klo: Jeg er jo helt fersk her inne? Det var der jeg oppdaget to troll forresten, og begynte å legge mer og mer merke til trollene :haar:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du det?

Ingen som skrev nye innlegg? :fnise:

ts

Skrevet

Tror kanskje folk er litt vel flinke til å rope ulv også. Hvis jeg har noe jeg lurer på, som er kontroversielt eller potensielt ville få folk til å ikke like meg (kontroversielle meninger f.eks.), så bruker jeg "AnonymBruker". Og da er det ofte det blir ropt "troll".

Skal være helt ærlig og si at jeg også av og til "vrir" på sannheten, slik at jeg ikke egentlig skriver noe som er ille, men det er lett å mistolke. For eksempel hadde jeg en anonym tråd hvor jeg spurte om 12 timer er lenge å være inne for en hund. Jeg mente fra kl 9 om kvelden til kl 9 om morgenen, men jeg skrev ikke at det var snakk om natten, fordi jeg på en måte ville at folk skulle misforstå. Det er jo ikke 100% trolling, for i de innleggene det er snakk om, så er det jo faktisk noe jeg tenker mye på, og ønsker svar på. Men jeg klarer ikke alltid å motstå fristelsen til å "kontroversiellere" det litt.

Jeg er en student, som sitter alene i hybelen med hunden mesteparten av tiden. Kan være det er det som er forklaringen?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

feil tråd!

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...