Gå til innhold

Hvorfor troller så mange?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Produkt? :klo:

Mener du...... (slike pynte greier)?

ts

Trenger ikke nødvedigvis være en fysisk gjenstand heller.

Folk reklamerer for så mye rart her inne. Den siste jeg ødela var en reklame for en sexblogg, men moddene slettet tråden altfor raskt dessverre, så jeg rakk ikke gjøre særlig skade.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

The troll is out there :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var barn trollet vi på en annen måte. Vi ringte diverse ungdomshjelpe telefoner og fant på problemer som vi skulle ha hjelp med. Og det var tydeligvis sååå morsomt. :eeeh:

Mens nå har barn internett og kan trolle her.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Da jeg var barn trollet vi på en annen måte. Vi ringte diverse ungdomshjelpe telefoner og fant på problemer som vi skulle ha hjelp med. Og det var tydeligvis sååå morsomt. :eeeh:

Mens nå har barn internett og kan trolle her.

hahahaha, det gjorde vi også.. vi ringte til og med sextelefonen og fniste som bare det. før var det jo sånn at man kunne ringe fra en telefonkiosk uten penger, men at personen ikke hørte deg. vi ringte overalt :gjeiper:

Skrevet

hahahaha, det gjorde vi også.. vi ringte til og med sextelefonen og fniste som bare det. før var det jo sånn at man kunne ringe fra en telefonkiosk uten penger, men at personen ikke hørte deg. vi ringte overalt :gjeiper:

Hehe aah telefonkioskene ja :P Der kan vi se, vi trenger bare irritere oss over trolling på internett på fritiden, før i tiden ble folk plaget dagen lang på JOBB :) Så alt i alt er vi heldig sånn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...