AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #61 Skrevet 16. april 2012 Produkt? Mener du...... (slike pynte greier)? ts Trenger ikke nødvedigvis være en fysisk gjenstand heller. Folk reklamerer for så mye rart her inne. Den siste jeg ødela var en reklame for en sexblogg, men moddene slettet tråden altfor raskt dessverre, så jeg rakk ikke gjøre særlig skade.
Aubree Skrevet 17. april 2012 #64 Skrevet 17. april 2012 Da jeg var barn trollet vi på en annen måte. Vi ringte diverse ungdomshjelpe telefoner og fant på problemer som vi skulle ha hjelp med. Og det var tydeligvis sååå morsomt. Mens nå har barn internett og kan trolle her.
Gjest Nuppdupp Skrevet 17. april 2012 #65 Skrevet 17. april 2012 Da jeg var barn trollet vi på en annen måte. Vi ringte diverse ungdomshjelpe telefoner og fant på problemer som vi skulle ha hjelp med. Og det var tydeligvis sååå morsomt. Mens nå har barn internett og kan trolle her. hahahaha, det gjorde vi også.. vi ringte til og med sextelefonen og fniste som bare det. før var det jo sånn at man kunne ringe fra en telefonkiosk uten penger, men at personen ikke hørte deg. vi ringte overalt :gjeiper:
Aubree Skrevet 17. april 2012 #66 Skrevet 17. april 2012 hahahaha, det gjorde vi også.. vi ringte til og med sextelefonen og fniste som bare det. før var det jo sånn at man kunne ringe fra en telefonkiosk uten penger, men at personen ikke hørte deg. vi ringte overalt :gjeiper: Hehe aah telefonkioskene ja Der kan vi se, vi trenger bare irritere oss over trolling på internett på fritiden, før i tiden ble folk plaget dagen lang på JOBB Så alt i alt er vi heldig sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå