Gå til innhold

Hvorfor troller så mange?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest mye rundt her inne, og jeg registrerer at mange skriver tråder som er rent oppspinn.

Hvorfor? Hva er poenget med å lure andre mennesker? Dere som troller, oppnår dere noe med dette?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som tør svare? ts

Skrevet

Jeg har ingen anelse, men vil vel tro de ønsker å se hvilken debatt de kan få ved å provosere eller irritere andre.

Forøvrig må jeg si at jeg ikkje synes det er så altfor galt å trolle, så fremt den situasjonen man presenterer faktisk var en mulighet at kunne hende i virkeligheten. Da før man en 'hvis det skulle skje' debatt uten å selv være klar over det, og det kan jo være behjelpelig dersom noen ein gang som hadde et tilnærmet problem kom over den diskusjonen.

Allikevel skal trollingen holdes på et nogenlunde saklig nivå, og ren provosering uten stabile argumenter og edle hensikter er forstyrrende og tar verdifull plass fra de som kunne treng å lufte sine tanker her på internettet.

• Liker 5
Skrevet

Folk som lyger er dumme.

Gjest NozMonster
Skrevet

det er mange troll som synes det er kjempeartig å opprette nye tråder med et teit innhold, bare for å provosere og for å se reaksjonen vår.

om ønsket reasksjon ikke inntreffer,så kommer ts med flere og værre detaljer nedover i tråden for å provosere enda mer..

men hvorfor dette er så himmla gøy aaaner jeg ikke, og det kommer jeg aldri til å forstå heller :roll:

tydeligvis så har disse trollene et usedvanlig trist liv!!

alternativ 1:

"hei kåre, skal vi finne på noe i dag?"

"neeej, jeg vil heller være hjemme å trolle på kg jeg! :jepp: "

alternativ 2:

ts har absolutt null kontakt med omverden!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er for mange som roper troll. Man kan ikke akkurat alltid vite heller og da kan man enten svare eller å la vær å svare på det ts spør om.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

det er mange troll som synes det er kjempeartig å opprette nye tråder med et teit innhold, bare for å provosere og for å se reaksjonen vår.

om ønsket reasksjon ikke inntreffer,så kommer ts med flere og værre detaljer nedover i tråden for å provosere enda mer..

men hvorfor dette er så himmla gøy aaaner jeg ikke, og det kommer jeg aldri til å forstå heller :roll:

alternativ 1:

alternativ 2:

Men i alle dager. Hvorfor skulle de som skriver en trolletråd her i ny og ne ha noe tristere liv en dere som er inne her 24/7 - som praktisk talt bor på kg?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

alternativ 1:

alternativ 2:

Hvorfor har de et tristere liv enn for eksempel de som bare fjaser og er minst like mye inne på kg? Underholdning kommer i mange former vil jeg tro. Og hva er problemet med trolling? De temaene trollene oppretter kan jo være aktuelle for noen likevel og interessante å diskutere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som trodde troll bare var ett annet ord for sensasjonhungrige mennesker? (les: mobbere)

ts

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg vil tro at man troller fordi man liker de sinte svarene og synes det er fryktelig morsomt. Jo mer man provoserer, jo morsommere blir det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som trodde troll bare var ett annet ord for sensasjonhungrige mennesker? (les: mobbere)

ts

Da har du nok lagd deg din egen definisjon av begrepet troll.

Skrevet

Folk som troller, er folk som kjeder seg og søker litt "underholdning" ifra KG folka.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at man troller fordi man liker de sinte svarene og synes det er fryktelig morsomt. Jo mer man provoserer, jo morsommere blir det.

Betyr det at FrP er et eget trolleparti? :roll:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ja

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke tema er mest populære blant trollere?

ts

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

hvorfor spør du meg om det? og hva har det med saken å gjøre? jeg svarte på hva troll gjør :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest mye rundt her inne, og jeg registrerer at mange skriver tråder som er rent oppspinn.

Hvilke tema er mest populære blant trollere?

ts

Hvorfor må du spørre om det når du selv har registrert alle disse trolletrådene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor spør du meg om det? og hva har det med saken å gjøre? jeg svarte på hva troll gjør :)

Fordi din definisjon passer veldig godt på FrP?

Gjest NozMonster
Skrevet

Men i alle dager. Hvorfor skulle de som skriver en trolletråd her i ny og ne ha noe tristere liv en dere som er inne her 24/7 - som praktisk talt bor på kg?

Hvorfor har de et tristere liv enn for eksempel de som bare fjaser og er minst like mye inne på kg? Underholdning kommer i mange former vil jeg tro. Og hva er problemet med trolling? De temaene trollene oppretter kan jo være aktuelle for noen likevel og interessante å diskutere.

jeg regner med at det var meg dere hintet til.. men det jeg mente å legge vekt på er at trollet finner det tydeligvis tilfredsstillende å provosere mest mulig- at disse trollene må kjede seg en stor del!

og det er en heeelt annen grunn til at jeg "praktisk talt bor på kg" ..

Gjest NozMonster
Skrevet

Fordi din definisjon passer veldig godt på FrP?

eller kanskje fordi nuppedupp holder seg til topicen, og ikke avsporer så innmari! *hint hint........*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...