Gå til innhold

Hvorfor troller så mange?

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Fordi din definisjon passer veldig godt på FrP?

hvis du sier det så :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg regner med at det var meg dere hintet til.. men det jeg mente å legge vekt på er at trollet finner det tydeligvis tilfredsstillende å provosere mest mulig- at disse trollene må kjede seg en stor del!

og det er en heeelt annen grunn til at jeg "praktisk talt bor på kg" ..

Det er sunt å kjede seg i blant.

Gjest NozMonster
Skrevet

Hvilke tema er mest populære blant trollere?

ts

tema? hmm...

usikker, men det de ofte skriver om ,er stekt overdrevet, så man skjønner ofte fort at det bare er troll ;)

sånn type;

"knulla morra til kjæresten min, mens kjæresten min så på"

"kjæresten min spiser 10 tuber kremost i uka- hva skal jeg gjøre?"

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du spørre om det når du selv har registrert alle disse trolletrådene?

Jeg har ikke funne alle, men en del. Og så har jeg ikke vært her inne mer enn to uker og lest som uregistrert. Nettopp registrert meg som bruker. Derfor spør jeg.

Jeg vil helst unngå trolletrådene, og da er det litt greit å vite litt mer om hvilke tema trollere troller om, og hvordan de går frem. Så kan jeg klikke meg ut igjen. ts

AnonymBruker
Skrevet

Temaer som det er mest av blandt troll, er om stygge feite jenter. F.eks:

"dama mi har lagt på seg 10 kg, hvordan skal jeg slanke henne?"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke funne alle, men en del. Og så har jeg ikke vært her inne mer enn to uker og lest som uregistrert. Nettopp registrert meg som bruker. Derfor spør jeg.

Jeg vil helst unngå trolletrådene, og da er det litt greit å vite litt mer om hvilke tema trollere troller om, og hvordan de går frem. Så kan jeg klikke meg ut igjen. ts

Om du klarer å se om en tråd er tull eller ikke kommer an på hvor lettlurt du er selv. Man kan trolle om abrolutt alle temaer. Hvis du er så redd for å komme inn i en trolletråd så bør du kanskje vurdere om du skal være på et internettforum.

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg har startet en tråd hvor 10 stk skrek "troll", men det var helt sant, så folk skal være litt forsiktig med å skrive det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du klarer å se om en tråd er tull eller ikke kommer an på hvor lettlurt du er selv. Man kan trolle om abrolutt alle temaer. Hvis du er så redd for å komme inn i en trolletråd så bør du kanskje vurdere om du skal være på et internettforum.

Redd? :fnise:

Jeg vil bare ha tips til å kunne se litt fortere at det er en trolletråd. Tror ikke jeg er alene om det. Skal folk liksom holde seg unna fora bare fordi noe er ekstremt glade i å trolle rundt?

Like før jeg lurer på om du er en av de som liker å trolle? Hm? :fnise:

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev et startinnlegg om noe jeg ville ta opp, som kanskje er litt kontroversielt for mange og som jeg tenkte grundig gjennom før jeg postet. Skrev som anonym fordi det var kontroversielt, og for ikke å bli gjenkjent (har med yrket mitt å gjøre).

Første svar var noen som ropte "Troll!".

Kanskje syntes den som skrev det at dette var så kontroversielt at det ikke kunne være sant, men det ødela en del av debatten fordi det ble en debatt om dette var trolling eller ikke i stedet. Heldigvis ble det moderert bort ganske kjapt, og vi fikk en bra diskusjon på det, og mange svar jeg synes var fine og som jeg har lest flere ganger.

Men jeg synes disse trolljegerne bør tenke seg litt om før du skriker "Troll!" i en debatt også. Heller la deg lure enn å ødelegge debatten for andre (evt.: la være å svare!)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev et startinnlegg om noe jeg ville ta opp, som kanskje er litt kontroversielt for mange og som jeg tenkte grundig gjennom før jeg postet. Skrev som anonym fordi det var kontroversielt, og for ikke å bli gjenkjent (har med yrket mitt å gjøre).

Første svar var noen som ropte "Troll!".

Kanskje syntes den som skrev det at dette var så kontroversielt at det ikke kunne være sant, men det ødela en del av debatten fordi det ble en debatt om dette var trolling eller ikke i stedet. Heldigvis ble det moderert bort ganske kjapt, og vi fikk en bra diskusjon på det, og mange svar jeg synes var fine og som jeg har lest flere ganger.

Men jeg synes disse trolljegerne bør tenke seg litt om før du skriker "Troll!" i en debatt også. Heller la deg lure enn å ødelegge debatten for andre (evt.: la være å svare!)

Godt svar

ts

Gjest Starlit
Skrevet

Er f.eks. umulig å opprette tråder som omhandler babyer, uten at det kaster seg på "ungemødre" hatere ;)

Har gjort mange forsøk på å starte koselige tråder, og slikt lokker til seg masse ulike trollarter..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare ett spørsmål til.

Dere som har vært her lenge, kan dere si at det finnes to grupper av troll?

Troll som bare vil ha det litt moro, og troll som er ute etter å lage dårlig stemning?

ts

Gjest Starlit
Skrevet

Bare ett spørsmål til.

Dere som har vært her lenge, kan dere si at det finnes to grupper av troll?

Troll som bare vil ha det litt moro, og troll som er ute etter å lage dårlig stemning?

ts

Trollet er komplekst, og er kommer i mange ulike grøfteblandinger..

Jeg tror personlig at enkelte troll har en hard hværdag som går på selvtilliten løs, og derfor får de en følelse av å gjennvinne dette noen hakk ved å trolle på nett ;)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Trollet er komplekst, og er kommer i mange ulike grøfteblandinger..

Jeg tror personlig at enkelte troll har en hard hværdag som går på selvtilliten løs, og derfor får de en følelse av å gjennvinne dette noen hakk ved å trolle på nett ;)

ikke enig. jeg vet om 3-4 stk som har trollet her før. det skyldes kjedsomhet som regel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ikke enig. jeg vet om 3-4 stk som har trollet her før. det skyldes kjedsomhet som regel.

Ja, tror det var tilfelle ved den posten om å flytte til utlandet? :fnise: Jeg husker deg der inne.

ts

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Ja, tror det var tilfelle ved den posten om å flytte til utlandet? :fnise: Jeg husker deg der inne.

ts

link? hehe. den med å flytte til USA? hehehe. jeg trollet ikke der :gjeiper: jeg svarte bare en annen bruker. ble bare litt ivrig :gjeiper: :fnise: mulig han trollet :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

link? hehe. den med å flytte til USA? hehehe. jeg trollet ikke der :gjeiper: jeg svarte bare en annen bruker. ble bare litt ivrig :gjeiper: :fnise: mulig han trollet :gjeiper:

Denne.

:fnise:

Du og en til, var vel h#n andre som var verst...

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...