Gå til innhold

HunterLady sin dagbok

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Jeg er ikke den som lusker mest i dagbøkene, men her kommer jeg nok til å titte innom i ny og ne :)

Håper du har hatt en fin helg, HL!

Velkommen skal du være!! :)

Jeg er ikke den som skriver hver eneste dag, men litt innimellom kommer det nok noen ord fra meg! :)

Helga har vært fabelaktig for uten om at det er kommet alvorlig mye snø. Noe som er veldig fint fordi jeg er veldig glad i snø og det å kunne leke ute i den, men jeg har ikke isskraper eller kost til bilen. Med andre ord har jeg brukt heller kreative oppfinnelser denne helga til å få bilen min is-og snøfri.

Ellers har jeg kost meg med en supertrassete gutt og vært med venner som også har barn. Vi har sett julegranen bli tent og spist god middag sammen. Desember er en sykt kjekk måned nå som jeg har barn. Nå skjønner jeg litt mer av hvorfor mange sier at jula er barnas høytid. :)

Og nå har jeg lastet ned sesong 2 av Nip Tuck og tenkte å se noen episoder før leggetid. Jeg skulle egentlig jobbet med oppgaver, men helgene kan være ganske slitsom når man har en aktiv krabat. Er fullstendig utkjørt og ikke i modus for hjernetrim! :)

Håper du også har hatt en kjekk helg, Calavi?

Også må jeg skryte litt til info for dere alle: Jeg har ikke spist snop på 2 uker! Og ikke brød, og ikke pasta! Jeg føler meg tusen ganger bedre enn for 2 uker siden!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Slenger meg også inn i rekken her:) Har allerede tittet innom her et par ganger, og må si at du virker som en utrolig reflektert person, HL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Slenger meg også inn i rekken her:) Har allerede tittet innom her et par ganger, og må si at du virker som en utrolig reflektert person, HL:)

Det var pent sagt, Lillesiren. Tusen takk skal du ha!

Det er faktisk mitt favorittkompliment! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

jeg husker at broren min fikk en verktøykasse da han var på sønnen din sin alder og det var skikkelig stas!

kanskje det hadde vært en idè til din lille krabat også?

av typen http://www.toysrus.n...0212&vid=063275

Takker for idéen, Noz. :) Helt ærlig tror jeg at det er MYE som kunne falt i smak hos han. Når vi ser i reklameblader for leketøysbutikkene, så peker han på absolutt alt og sier "Mamma kjøpe den til meg!" og "vil haaaaaaaaaaaaaa!!!!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ellers har jeg kost meg med en supertrassete gutt og vært med venner som også har barn. Vi har sett julegranen bli tent og spist god middag sammen. Desember er en sykt kjekk måned nå som jeg har barn. Nå skjønner jeg litt mer av hvorfor mange sier at jula er barnas høytid. :)

er du så heldig at vennene dine har barn på samme alder med din pjokk eller?

isåfall så er du jo kjempeheldig, for det må jo være deilig for deg å ikke behøve å underholde han hele tiden:)

Takker for idéen, Noz. :) Helt ærlig tror jeg at det er MYE som kunne falt i smak hos han. Når vi ser i reklameblader for leketøysbutikkene, så peker han på absolutt alt og sier "Mamma kjøpe den til meg!" og "vil haaaaaaaaaaaaaa!!!!" :)

netopp! jeg husker selv hvordan jeg var...

så derfor skjønte jeg ikke helt da du spurte etter tips til hva du kunne kjøpe til han, for

barn har jo altid laaaange ønskelister... hehee :)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være!! :)

Jeg er ikke den som skriver hver eneste dag, men litt innimellom kommer det nok noen ord fra meg! :)

Helga har vært fabelaktig for uten om at det er kommet alvorlig mye snø. Noe som er veldig fint fordi jeg er veldig glad i snø og det å kunne leke ute i den, men jeg har ikke isskraper eller kost til bilen. Med andre ord har jeg brukt heller kreative oppfinnelser denne helga til å få bilen min is-og snøfri.

Og nå har jeg lastet ned sesong 2 av Nip Tuck og tenkte å se noen episoder før leggetid. Jeg skulle egentlig jobbet med oppgaver, men helgene kan være ganske slitsom når man har en aktiv krabat. Er fullstendig utkjørt og ikke i modus for hjernetrim! :)

Håper du også har hatt en kjekk helg, Calavi?

Også må jeg skryte litt til info for dere alle: Jeg har ikke spist snop på 2 uker! Og ikke brød, og ikke pasta! Jeg føler meg tusen ganger bedre enn for 2 uker siden!! :)

Oioi, du fortjener applaus da altså :klappe: Om du føler deg bedre av å ikke spise det, så er det jo absolutt verdt det... Jeg spiser ikke så mye brød eller pasta selv, men om jeg hadde innstilt meg på å ikke spise det, kan du banne på at det eneste jeg ville ha var akkurat det :fnise:

Jeg har i grunn hatt en veldig rolig helg. På fredag hjalp jeg storebror meg kalendergaver til sin kjære, og både i går og i dag har jeg vært hjemme egentlig... Når temperaturen synker, blir dørterskelen plutselig veldig høy...

Edit: Phuu, rolig helg du liksom.. Allerede glemt jeg tok en spontanttur ut i går.. Men var gøy det da :)

Endret av Calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Idag har jeg fri, så da har jeg faktisk fått gjort noe for en gangs skyld. Jeg har begynt på julegavene, noe som er veldig stort for meg å være. Jeg pleier som regel å gå i siste liten og da det alltid flommer over av folk og køer.

Jeg har kjøpt til sønnen min, mamma, bestemor, pappa og noen venninner.

Mangler til de to brødrene mine, samt mamma sin kjæreste og 3 venninner pluss barnet til den ene av de.

Jeg trodde jeg skulle klare alle idag, men da må jeg hvis tro om igjen ;) Gud som jeg hater juleshopping og det å kjøpe gaver. Ikke fordi jeg ikke vil gi noe, men fordi jeg synes det er så innmari vanskelig. Jeg skal forresten pakke inn julegavene selv så stakk innom Panduro for å kjøpe noen fancye klistremerker og fint papir.

Jeg måtte også kjøpe Norgespakker siden mye av det skal sendes nordover før jul. Pluss at sønnen min måtta ha ny bavlava, så kjøpte deg også. PLUSS at jeg ikke klarte å motstå fristelsen til å kjøpe 2-3 klesplagg til meg selv. Penger brukt: Ca 5000. :/ Og ennå har jeg flere igjen!! Ikke rart dette er en blakk måned for mange. Damn. Men men, satser på at jeg overlever likevel.. :)

Til sønnen min ble det forresten en lekegarasje med tre plan fra Kids-Wood. Altså er det en tre-leke som er veldig fin. Jeg kan for øvrig slenge inn bilde av den før den blir pakket inn :)

Bildet er litt uklart, så beklager dette, men det får funke.

post-52102-0-73154000-1354536972_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

er du så heldig at vennene dine har barn på samme alder med din pjokk eller?

isåfall så er du jo kjempeheldig, for det må jo være deilig for deg å ikke behøve å underholde han hele tiden:)

Nja. Jeg er ikke så heldig, for jeg har bare et vennepar med barn. Resten er barnløse!! :P

Oioi, du fortjener applaus da altså :klappe: Om du føler deg bedre av å ikke spise det, så er det jo absolutt verdt det... Jeg spiser ikke så mye brød eller pasta selv, men om jeg hadde innstilt meg på å ikke spise det, kan du banne på at det eneste jeg ville ha var akkurat det :fnise:

Jeg har i grunn hatt en veldig rolig helg. På fredag hjalp jeg storebror meg kalendergaver til sin kjære, og både i går og i dag har jeg vært hjemme egentlig... Når temperaturen synker, blir dørterskelen plutselig veldig høy...

Edit: Phuu, rolig helg du liksom.. Allerede glemt jeg tok en spontanttur ut i går.. Men var gøy det da :)

Fuktig helg? Fortell gjerne om de morsomme detaljene ;)

Ja, jeg føler meg tusen ganger lettere. Vekta har ikke gått ned ennå, men jeg føler meg likevel mye bedre og satser på å holde en sunn linje framover. Er altfor mye dritt i potetgull for tiden. Pringles for eksempel (som dessverre er min favoritt) inneholder jo masse kjemiske stoffer som jeg ikke tror er særlig bra for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Nja. Jeg er ikke så heldig, for jeg har bare et vennepar med barn. Resten er barnløse!! :P

Fuktig helg? Fortell gjerne om de morsomme detaljene ;)

Ja, jeg føler meg tusen ganger lettere. Vekta har ikke gått ned ennå, men jeg føler meg likevel mye bedre og satser på å holde en sunn linje framover. Er altfor mye dritt i potetgull for tiden. Pringles for eksempel (som dessverre er min favoritt) inneholder jo masse kjemiske stoffer som jeg ikke tror er særlig bra for noen.

Ahh, elsker juleshopping jeg, synes det er så koselig å gå rundt å titte i butikkene rundt juletider. Det er IKKE kos med juleshopping 22 desember i sentrum. Ingenting som gjør meg mer irritert en fulle butikker tror jeg.... Godt du ikke har mange gavene igjen da i hvertfall. Du var jo ganske så effektiv!

Nja, ikke noe som er verdt å nevne.. Var allikevel en svært vellykket bytur, de spontane er som regel de beste :)

Jeg er i en skikkelig dårlig periode jeg nå.. .Spiser til og med mye sjokolade for tiden og det er noe jeg aldri gjør. I tillegg har jeg en svakhet for potetgull selv, så har blitt mye av det nå... Merker det godt på energinivået, er jo sliten støtt.. Også merker jeg det godt på huden... Uff, skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Jeg måtte også kjøpe Norgespakker siden mye av det skal sendes nordover før jul. Pluss at sønnen min måtta ha ny bavlava, så kjøpte deg også. PLUSS at jeg ikke klarte å motstå fristelsen til å kjøpe 2-3 klesplagg til meg selv. Penger brukt: Ca 5000. :/ Og ennå har jeg flere igjen!! Ikke rart dette er en blakk måned for mange. Damn. Men men, satser på at jeg overlever likevel.. :)

Tror du at vi er til salgs? :jolie::ler:

Uansett, den garasjen virker kul! Tror den blir en suksess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Tror du at vi er til salgs? :jolie::ler:

Uansett, den garasjen virker kul! Tror den blir en suksess :)

:fnise:

Uuuuups.. ;)

Ja, det tror virkelig jeg også! Satser bare på at pappaen kjøper togbane nå, så får han én superleke hos begge to! :laugh:

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt!! :D Så koselig. Nylig blitt sammen?

Jeg ønsker meg snille barn.. ;)

Tusen takk! :) Vi ble sammen for litt under to måneder siden, så det er vel ganske ferskt ja :) Jeg er veldig tøysete forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Tusen takk! :) Vi ble sammen for litt under to måneder siden, så det er vel ganske ferskt ja :) Jeg er veldig tøysete forelsket.

tøysete forelsket! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest HunterLady

har du noen fine planer for helgen da hunterlady?

Oh yes! :)

Jeg har gjort ferdig en innlevering idag som er levert, og jeg har hatt besøk. Imorgen skal jeg ut på byen med ei venninne og feste natta lang! Det blir legendarisk som alltid! Og på vorspiel skal vi se den nyeste episoden av Vampire Diaries! Kan ikke bli bedre <3

Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ja, også skal jeg jobbe imorgen da. Men ferdig på jobb kl 15.00, så da er det rett hjem i dusjen, prøve festoutfit og kjøre avgårde til festen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Så fantastisk herlig! Det er få ting som er bedre enn å være tøyeste forelsket. Love that feeling.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...