Gjest NozMonster Skrevet 7. desember 2012 #161 Del Skrevet 7. desember 2012 Oh yes! Jeg har gjort ferdig en innlevering idag som er levert, og jeg har hatt besøk. Imorgen skal jeg ut på byen med ei venninne og feste natta lang! Det blir legendarisk som alltid! Og på vorspiel skal vi se den nyeste episoden av Vampire Diaries! Kan ikke bli bedre <3 Der da? så bra! Det er deilig å ha fått unnagjort da så trenger du ikke tenke på det i helgen! jeg får den aller første karakteren min på høyskolenivå nå på mandag og jeg er så innmari super duper spent!! har ikke så mye planer- var på dansketur til i dag så har gjort som Jeppe og drukket opp alle pengene mine.. broren min har invitert meg og foreldrene våre til seg på søndag da, så det gleder jeg meg til! Storebror Så fantastisk herlig! Det er få ting som er bedre enn å være tøyeste forelsket. Love that feeling. me2! når er det vår tur da hunter!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 8. desember 2012 #162 Del Skrevet 8. desember 2012 Tøysete forelsket høres farlig ut. Jeg er allerede tøysete så dobbelt opp med tøys kan jo føre til litt av hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 8. desember 2012 #163 Del Skrevet 8. desember 2012 Tøysete forelskelse er vidunderlig. Jeg har lyst til å være tøysete forelsket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. desember 2012 #164 Del Skrevet 8. desember 2012 Tøysete forelskelse er vidunderlig. Jeg har lyst til å være tøysete forelsket.... Jeg er både enig og uenig. Både lyst og ikke lyst. Det er få ting som kan være så deilig. Men det er få ting som kan være så skremmende også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusteMartePinn Skrevet 9. desember 2012 #165 Del Skrevet 9. desember 2012 Føler jeg kuppet tråden litt nå. Det var jo ikke meningen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. desember 2012 #166 Del Skrevet 9. desember 2012 Føler jeg kuppet tråden litt nå. Det var jo ikke meningen da Ikke tenk på det. Jeg er meget tolerant Og Nozmonster: Lykke til med karakterene imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2012 #167 Del Skrevet 9. desember 2012 Ikke tenk på det. Jeg er meget tolerant Og Nozmonster: Lykke til med karakterene imorgen!! hvordan ble festen i går/ i natt hunter? takk det er jo litt ekstra spennende med den aller første høyskolekarakteren da! (ihvertfall med tanke på et snitt på 2,7 fra vgs og at jeg kom inn på høyskolen pga særskilte behov!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. desember 2012 #168 Del Skrevet 9. desember 2012 hvordan ble festen i går/ i natt hunter? takk det er jo litt ekstra spennende med den aller første høyskolekarakteren da! (ihvertfall med tanke på et snitt på 2,7 fra vgs og at jeg kom inn på høyskolen pga særskilte behov!) Det går nok fint. Men ikke bli fortvilet dersom du får en litt lavere karakter. Det er veldig vanlig å ikke gjøre det så utrolig bra på den aller første høgskoleeksamenen fordi man aldri har skrevet en slik type oppgave før. Hva studerer du forresten? Festen ble festlig hehe.. Begynte hos ei venninne, dro deretter på byen og var innom 2 nattklubber. Jeg har shottet Sambuca (æsj!) og tequila, danset og minglet med masse folk. Også endte jeg opp sammen med en jeg holder litt på med for øyeblikket. Good times Har skjedd mye rart inatt, og vi har ledd mye idag over alt det morsomme man har sett. Mange spesielle folk man møter på ja! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2012 #169 Del Skrevet 9. desember 2012 jeg har en godfølelse, men av tidligere erfaringer så har jeg lært at uansett hvor mye jeg leser eller ei så blir karakteren den samme. Desverre så har jeg litt for god forhåpning nå, men som du sier så har jeg jo aldri skrevet en sånn type akademisk oppgave før! Jeg studerer vernepleien så bra at det ble vellykket! jeg elsker å mimre på den måten dagen derpå! mye har man glemt, så da er det så morsomt når man kommer på fler og fler detaljer når man mimrer om det hvem er denne karen da? er han kjærestematriell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 10. desember 2012 #170 Del Skrevet 10. desember 2012 Sambuca og Tequila burde vært forbudt! Farlige saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 18. desember 2012 #171 Del Skrevet 18. desember 2012 jeg har en godfølelse, men av tidligere erfaringer så har jeg lært at uansett hvor mye jeg leser eller ei så blir karakteren den samme. Desverre så har jeg litt for god forhåpning nå, men som du sier så har jeg jo aldri skrevet en sånn type akademisk oppgave før! Jeg studerer vernepleien så bra at det ble vellykket! jeg elsker å mimre på den måten dagen derpå! mye har man glemt, så da er det så morsomt når man kommer på fler og fler detaljer når man mimrer om det hvem er denne karen da? er han kjærestematriell? Hehe, nei, han er ikke det.. Han er veldig snill og jeg liker ham, men han er ikke den typen man starter noe seriøst med. Han er litt for ansvarsløs og har en del verdier som ikke stemmer overens med mine. Men det er ikke så gale at jeg ikke kan ha det litt fint med ham.. Sambuca og Tequila burde vært forbudt! Farlige saker Agreed!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 18. desember 2012 #172 Del Skrevet 18. desember 2012 I wish I never looked, I wish I never touched I wish that I could stop loving you so much Cause I'm the only one that's trying to keep us together When all of the signs say that I should forget her I wish you weren't the best, the best I ever had I wish that the good outweighed the bad Cause it'll never be over, until you tell me it's over These battle scars, don't look like they're fading Don't look like they're ever going away They ain't never gonna change These battle scars, don't look like they're fading Don't look like they're ever going away They ain't never gonna change You're at war with love__________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 18. desember 2012 #173 Del Skrevet 18. desember 2012 Han er litt for ansvarsløs og har en del verdier som ikke stemmer overens med mine. For nysgjerrighetens skyld, hva slags verdier snakker vi om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2012 #174 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) For nysgjerrighetens skyld, hva slags verdier snakker vi om? uten at jeg skal svare for hunter (men jeg klarer ikke dy meg å svare litt alikevell), men jeg antar at når man har barn så går man ikke inn i forhold med hvem som helst. Ikke at man gjør det uten barn for så vet, men som forelder så bør man muligens ha en del strengere krav til en potensiell kjæreste mht fremtidige mål, modenhet, at han er fortrolig med at man prioriterer barnet fremfor han, at man (forhåpentligvis) har en del kontakt med xen og at man ikke kan være med på det ene og det andre til en hver tid pga barnet (festing, kino og andre gennerelle uteaktiviteter). Jeg kan ihverfall tenke meg at mange gutter i 20åra ikke takler dette, spesielt ikke i lengden. eller hva sier du hunterlady? Endret 18. desember 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. desember 2012 #175 Del Skrevet 20. desember 2012 uten at jeg skal svare for hunter (men jeg klarer ikke dy meg å svare litt alikevell), men jeg antar at når man har barn så går man ikke inn i forhold med hvem som helst. Ikke at man gjør det uten barn for så vet, men som forelder så bør man muligens ha en del strengere krav til en potensiell kjæreste mht fremtidige mål, modenhet, at han er fortrolig med at man prioriterer barnet fremfor han, at man (forhåpentligvis) har en del kontakt med xen og at man ikke kan være med på det ene og det andre til en hver tid pga barnet (festing, kino og andre gennerelle uteaktiviteter). Jeg kan ihverfall tenke meg at mange gutter i 20åra ikke takler dette, spesielt ikke i lengden. eller hva sier du hunterlady? Det er noe slikt ja.. Jeg kan vel være så spesifikk at jeg kan si at han er for glad i å feste. Dette passer ikke overens med min livsstil. Det er også et minus at han selv er barnløs. Det er ingen absolutte krav om at min neste type må ha barn fra før, men det vil være en gigantisk stor ekstrabonus for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. desember 2012 #176 Del Skrevet 20. desember 2012 Nå er jeg S-L-I-T-E-N! Har jobbet hele uken samt vært syk, men har måttet jobbe for å bestå praksisperiode. Nytter ikke å være syk når man kun kan ha 10% fravær på 8 uker. Jeg har heller ikke hatt noe barnefri denne uken, og imorgen skal jeg reise. Jeg som pleier å pakke en uke før jeg reiser noen plass, og ha alt i system, har ingenting i system denne gangen. Jeg har bare kastet noe nedi kofferten, også tar jeg resten imorgen. Reiser ikke før imorgen ettermiddag, så jeg gidder rett og slett ikke å bruke kvelden på noe mer nå, Har vasket alle klær, ryddet, betalt regninger og styrt. Jeg skulle egentlig ha dusja, men jeg gidder ikke det heller! Nei, nå skal jeg ta meg et stort glass rødvin og feire at siste praksisperiode er over og bestått, og at fre og med nå er det fuckings juleferie! Håper dere alle får en himla fantastisk jul, romjul og et sinnsykt godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. desember 2012 #177 Del Skrevet 20. desember 2012 Gratulerer med overstått praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 20. desember 2012 #178 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvor til skal kofferten? Julefeiring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. desember 2012 #179 Del Skrevet 20. desember 2012 Gratulerer med overstått praksis Takk takk Er du også ferdig med semesteret for i år? Hvor til skal kofferten? Julefeiring? Yepp Reiser hjem til familien min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. desember 2012 #180 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er jeg! Fikk eksamenssensur her om dagen, så nå er det ferie (eller ferie og ferie, jeg jobber alle de røde dagene) frem til litt over nyttår. Da starter vi med noe prosjekt greier, samt at vi skal ha om barsel og graviditet. Min gruppe skal ha om "forandringer i kvinnekroppen under svangerskap", så det blir spennende tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå