muffin26 Skrevet 10. mars 2013 #301 Skrevet 10. mars 2013 Snart er det et år siden jeg skrev for første gang på denne tråden, har fått langt hår ned til midjen også er den sykt tykt også. Har aldri vært så fornøyd, også får jeg masse komplimenter (må jo skryte) :D Har ikke brukt noen oljer eller produkter, bare masse tålmodighet.. hvor ofte klippet du deg og hvor langr var håret ditt da du startet sparingen?
Belle de Jour Skrevet 10. mars 2013 #302 Skrevet 10. mars 2013 Snart er det et år siden jeg skrev for første gang på denne tråden, har fått langt hår ned til midjen også er den sykt tykt også. Har aldri vært så fornøyd, også får jeg masse komplimenter (må jo skryte) :D Har ikke brukt noen oljer eller produkter, bare masse tålmodighet.. Gratulerer! Jeg refererer til innlegg 212, og oppfordrer deg til å legge ut bilde av resultatet;)
apekatt Skrevet 10. mars 2013 #303 Skrevet 10. mars 2013 hvor ofte klippet du deg og hvor langr var håret ditt da du startet sparingen? Jeg tror håret var akkurat på bh-stroppe lengde, jeg gikk uten å klippe håret i over et år, også klippet jeg jeg den nylig i Januar (fra 3-5 cm). Det er veldig lite klipping, men de få centimeterne var mye verdt i mye øyner. Nå kan jeg stusse så mye jeg vil, siden jeg har nærmet meg målet mitt (hoftelengde).
apekatt Skrevet 10. mars 2013 #304 Skrevet 10. mars 2013 Gratulerer! Jeg refererer til innlegg 212, og oppfordrer deg til å legge ut bilde av resultatet;) Åh det innlegget hadde jeg glemt helt, takk takk Poste bilder skal jeg gjøre selvfølgelig om noen dager, håret er ikke på sitt beste nå for å si det slik..
muffin26 Skrevet 10. mars 2013 #305 Skrevet 10. mars 2013 Jeg tror håret var akkurat på bh-stroppe lengde, jeg gikk uten å klippe håret i over et år, også klippet jeg jeg den nylig i Januar (fra 3-5 cm). Det er veldig lite klipping, men de få centimeterne var mye verdt i mye øyner. Nå kan jeg stusse så mye jeg vil, siden jeg har nærmet meg målet mitt (hoftelengde). wow gratulerer mitt mål er korsryggen.
Belle de Jour Skrevet 10. mars 2013 #306 Skrevet 10. mars 2013 Åh det innlegget hadde jeg glemt helt, takk takk Poste bilder skal jeg gjøre selvfølgelig om noen dager, håret er ikke på sitt beste nå for å si det slik.. Hehe, ikke noe hastverk (eller tvang for den saks skyld). Men greit for meg å få litt inspirasjon da Har vært farlig nær å bare ty til saksa de siste dagene, jeg er nemlig litt alt eller ingenting. Nå er målet mitt bare litt under brystene, men hvis det ikke blir lengre enn nå (som er rundt ti cm for kort), klipper jeg heller en bob. Problemet er ikke at det vokser sakte, men at det blir så fordømt krusete nederst. Spesielt håret i nakken. Så tenker jeg å fortsette som jeg gjør, og ta til meg tipset fra denne tråden om å kure håret rett før en frisørtime, slik at hun forhåpentligvis tar litt mindre.
apekatt Skrevet 10. mars 2013 #307 Skrevet 10. mars 2013 wow gratulerer mitt mål er korsryggen. Hihi takk Da er ikke målene våres så ulikt da. Hvor langt er håret ditt nå? (Beklager hvis du har nevnt det tidligere altså) :D
apekatt Skrevet 10. mars 2013 #308 Skrevet 10. mars 2013 Hehe, ikke noe hastverk (eller tvang for den saks skyld). Men greit for meg å få litt inspirasjon da Har vært farlig nær å bare ty til saksa de siste dagene, jeg er nemlig litt alt eller ingenting. Nå er målet mitt bare litt under brystene, men hvis det ikke blir lengre enn nå (som er rundt ti cm for kort), klipper jeg heller en bob. Problemet er ikke at det vokser sakte, men at det blir så fordømt krusete nederst. Spesielt håret i nakken. Så tenker jeg å fortsette som jeg gjør, og ta til meg tipset fra denne tråden om å kure håret rett før en frisørtime, slik at hun forhåpentligvis tar litt mindre. I stedet for å håpe, kan du ikke klippe eller stusse håret ditt selv? Da kan du selv bestemme hvor mye du skal klippe, også finnes det tonnevis av hvordangjøre videoer på youtube
Belle de Jour Skrevet 10. mars 2013 #309 Skrevet 10. mars 2013 I stedet for å håpe, kan du ikke klippe eller stusse håret ditt selv? Da kan du selv bestemme hvor mye du skal klippe, også finnes det tonnevis av hvordangjøre videoer på youtube Jeg tør nok ikke det, er så innmari klønete og lite fingernem! Nå har jeg en veldig god frisør som alltid sier at det er helt opp til meg hvor mye jeg vil ta, men jeg så jo sist at det ikke så bra ut. Men jeg føler ofte at det ser verre ut jo lengre tid siden jeg vaska det, hvor rart det enn høres ut. At det da blir ekstra brusete nederst.
apekatt Skrevet 10. mars 2013 #310 Skrevet 10. mars 2013 Jeg tør nok ikke det, er så innmari klønete og lite fingernem! Nå har jeg en veldig god frisør som alltid sier at det er helt opp til meg hvor mye jeg vil ta, men jeg så jo sist at det ikke så bra ut. Men jeg føler ofte at det ser verre ut jo lengre tid siden jeg vaska det, hvor rart det enn høres ut. At det da blir ekstra brusete nederst. Men prøv ut de tipsene du har fått her, så kanskje det hjelper for håret ditt. Kan hende at håret ditt er ekstra tørt nederst helt uten grunn.
Belle de Jour Skrevet 10. mars 2013 #311 Skrevet 10. mars 2013 Men prøv ut de tipsene du har fått her, så kanskje det hjelper for håret ditt. Kan hende at håret ditt er ekstra tørt nederst helt uten grunn. Har notert meg mange tips, og håper på ordentlig langt hår etterhvert
muffin26 Skrevet 10. mars 2013 #312 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hihi takk Da er ikke målene våres så ulikt da. Hvor langt er håret ditt nå? (Beklager hvis du har nevnt det tidligere altså) :D jeg hadde hår til midjen før dette skjedde http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=726973. Nå er det til puppene ca. Håret var ganske tynt og jeg mistet mye hår så denne gangen håper jeg det blir bedre. Endret 10. mars 2013 av muffin26
apekatt Skrevet 10. mars 2013 #313 Skrevet 10. mars 2013 jeg hadde hår til midjen før dette skjedde http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=726973. Nå er det til puppene ca. Håret var ganske tynt og jeg mistet mye hår så denne gangen håper jeg det blir bedre. Oii så grusomt.. Men håret ditt blir sikkert like fin som før, legg ut bilde hvis du har lyst. Krøller er kjempe fint uansett lengde
Sexy:) Skrevet 11. mars 2013 #314 Skrevet 11. mars 2013 Når dere måler håret deres, hvor måler dere fra? Måler dere fra hårfeste bak i nakken?
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mars 2013 #315 Skrevet 11. mars 2013 Ehhh. Jeg bare nykker ut et hårstrå som er på sitt lengste og måler det. Er det helt feil eller?
muffin26 Skrevet 11. mars 2013 #316 Skrevet 11. mars 2013 Ehhh. Jeg bare nykker ut et hårstrå som er på sitt lengste og måler det. Er det helt feil eller? babyblue vet du handler mye på iherb utifra andre tråder:) har du prøvd argan oil derifra? Tenker å bytte ut marocanoil med noe som er 100 % ren. Marocan oil er jo full av silikoner. Tenker å bruke dette på tuppene for å beskytte de litt.
Gjest BabyBlue Skrevet 12. mars 2013 #317 Skrevet 12. mars 2013 babyblue vet du handler mye på iherb utifra andre tråder:) har du prøvd argan oil derifra? Tenker å bytte ut marocanoil med noe som er 100 % ren. Marocan oil er jo full av silikoner. Tenker å bruke dette på tuppene for å beskytte de litt. Har faktisk aldri testet skikkelig argan oil ut nettopp fordi jeg er så fornøyd med kokkosnøttolje Men vet det er mange som er fornøyd med det både til kropp og hår. Prisen er ikke så gal heller, så om du kjøper det blir det i hvert fall ikke helt bom. Når det gjelder silikoner tror jeg ikke det er skadelig for håret - så lenge man holder det borte fra hodebunnen og ikke kombinerer det med uttørkende ingredienser som alkohol denat(?)... jeg tror at folk blir tørr i håret av marrocanoil fordi de innbiller seg at det har en pleiende effekt, og bruker det istedenfor kurer. Når det egentlig ikke gjør annet enn å glatte ned hårstråene...
muffin26 Skrevet 12. mars 2013 #318 Skrevet 12. mars 2013 Har faktisk aldri testet skikkelig argan oil ut nettopp fordi jeg er så fornøyd med kokkosnøttolje Men vet det er mange som er fornøyd med det både til kropp og hår. Prisen er ikke så gal heller, så om du kjøper det blir det i hvert fall ikke helt bom. Når det gjelder silikoner tror jeg ikke det er skadelig for håret - så lenge man holder det borte fra hodebunnen og ikke kombinerer det med uttørkende ingredienser som alkohol denat(?)... jeg tror at folk blir tørr i håret av marrocanoil fordi de innbiller seg at det har en pleiende effekt, og bruker det istedenfor kurer. Når det egentlig ikke gjør annet enn å glatte ned hårstråene... jeg skulle gjerne prøvd, men liker virkelig ikke kokos lukt:( jeg er fornøyd med marocan oil men tenkte håret ikke hadde godt av silikoner
Belle de Jour Skrevet 12. mars 2013 #319 Skrevet 12. mars 2013 jeg skulle gjerne prøvd, men liker virkelig ikke kokos lukt:( jeg er fornøyd med marocan oil men tenkte håret ikke hadde godt av silikoner Jeg bruker arganoljen fra Now Foods, og er veldig fornøyd:) Har noen dråper i tuppene hver dag uten at håret ser fett ut, og eventuelle rester drar jeg gjennom resten av håret for å glatte ned småhårene litt.
apekatt Skrevet 12. mars 2013 #320 Skrevet 12. mars 2013 Her er før og etter bildene av håret mitt. Jeg fant dessverre ikke ordentlige førbilder av håret, så jeg har bare noen som er tatt forfra. Før: Etterbildene er tatt i dag, så jeg gadd ikke å skrive dato. Dårlig kvalitet, men slik blir det med webcam bilder. Etter: 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå