Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

skjønner ikke hvorfor kg har blitt slik. Det er så utrivelig å være her når man får slike komentarer. Hva får du ut av dette? Hva er det som er så morsomt?Hvorfor den trangen til å dumme ut og mobbe folk?

Jeg har ingen trang til å mobbe og dumme ut folk. Av og til er det på sin plass å lære dem en realitetsorientering. Du er deprimert over at håret ditt ikke lenger er langt. Du skriver ikke hva som er skjedd med det, men antagelig kommer det til å vokse ut igjen. Jeg håper for din skyld at du ikke opplever verre ting i livet, for da kommer du til å få større problemer. Kreft for eksempel, da risikerer du å miste alt hår på kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hvorfor kg har blitt slik. Det er så utrivelig å være her når man får slike komentarer. Hva får du ut av dette? Hva er det som er så morsomt?Hvorfor den trangen til å dumme ut og mobbe folk?

Det er typisk Arabella, hun har åpenbart store problemer når det kommer til å være hyggelig mot andre her inne ;) Drit i henne. ;)

Anonym poster: 0ad80f3c5a982d481801c17d695c3354

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg har ingen trang til å mobbe og dumme ut folk. Av og til er det på sin plass å lære dem en realitetsorientering. Du er deprimert over at håret ditt ikke lenger er langt. Du skriver ikke hva som er skjedd med det, men antagelig kommer det til å vokse ut igjen. Jeg håper for din skyld at du ikke opplever verre ting i livet, for da kommer du til å få større problemer. Kreft for eksempel, da risikerer du å miste alt hår på kroppen.

Ikke døm folk før du har gått i deres sko er alt jeg kan si til deg. Endret av muffin26
  • Liker 2
Skrevet

Det er typisk Arabella, hun har åpenbart store problemer når det kommer til å være hyggelig mot andre her inne ;) Drit i henne. ;)

bra det er sånne som deg her. Folk klager på ab brukere sier seg selv hvem som er utrivelige flere reg brukere enn ab.
  • Liker 3
Skrevet (endret)

..

Endret av muffin26
Gjest Beano
Skrevet (endret)

Du er bare frekk. Muffin26 kommer til KG for å få oppmuntring for situasjonen hun er i og det eneste du kan gjøre er å gjøre narr av henne. Det er kanskje et first-world-problem og det vil antageligvis vokse ut igjen ,men hvis du vil gi henne en realitetsorientering kan du gjøre det uten å være så jævla slem.

Jeg leser mye på KG av folk som oppfører seg litt dustete, men jeg prøver ikke å få dem til å føle seg dumme.

Folk som deg er også grunnen til at jeg ofte bruker AB.

Endret av Beano
  • Liker 6
Skrevet

Har selv kjempelangt hår og elsker det! Er sunt og tykt selv om jeg vasker det med butikk sjampo og bare kurer det en gang i mellom. Stusser det hos frisør ca to ganger i året.

Jeg kommer aldri til å klippe meg og irriterer meg grønn over alle som sier at når man har nådd en viss alder må man klippe seg (er 37, så ingen har sagt det direkte til meg men....). Jeg kommer til å ha langt hår forever <3

Gjest Beano
Skrevet (endret)

Jeg skal herved gå fullt inn for å få kjempelangt hår. Noen som vil være med? :)

Tiltak:

- Null varme(så lite jeg klarer)

- Går på ølgjær, b-vitaminer, omega 3 og multivitaminer

- Har bestilt proteinpulver og skal drikke det daglig

- Aldri sove med løst hår

Noen som har egne erfaringer/tips eller vil fortelle om sine tiltak for lenger hår? Bli med på sparingen!!! :)

Jeg har ganske langt hår og det vokser ganske fort. Jeg sover alltid med håret oppsatt i en ''boble'' eller så fletter jeg det ganske stramt. Det skal hjelpe hårveksten ;)

Endret av Beano
Skrevet

Jeg skal herved gå fullt inn for å få kjempelangt hår. Noen som vil være med? :)

Tiltak:

- Null varme(så lite jeg klarer)

- Går på ølgjær, b-vitaminer, omega 3 og multivitaminer

- Har bestilt proteinpulver og skal drikke det daglig

- Aldri sove med løst hår

Noen som har egne erfaringer/tips eller vil fortelle om sine tiltak for lenger hår? Bli med på sparingen!!! :)

Forseint å hive seg på denne? :fnise:

Jeg sparer nemlig til min naturlige hårfarge ;) altså så skal jeg la den sorte fargen vokse ut til et vist punkt før jeg skal klippe det vekk, har ca 7 cm ettervekst nå og ser ikke ut :hoho:

Etter det skal jeg spare enda mer og starte å stripe det for å få et lysere inntrykk og mer liv i håret.

Kan ikke farge det til min naturlige farge for de som lurer fordi jeg har så utrolig slitt hår av å ha gått fra blond til sort flere ganger at håret mitt tåler ikke mer. Jeg har ingen spesielle tiltak for å få lengere hår da, men håper på å få tips og triks i denne tråden ;) åh jo! en ting jeg tenkte å gjøre var å slutte å sove med håret løst og kjøpe hårstrikk som ikke sliter på håret :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper man NIOXIN? Prøvde å google, men ble ikke særlig klokere.

Anonym poster: c4d1ee242a0347d66a97db0a850ad953

Skrevet

Håper flere vil følge tråden med meg. Jeg starter på nytt med hårsparingen. Håper det blir mye aktivitet her slik at vi kan følge hverandre og gi tips:)

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg kan godt slenge meg på. :)

Jeg har fra før langt og tjukt hår, men vil gjerne ha lenger! Har nettopp klipt meg, håret er ca 2. cm over korsryggen. Jeg har b-vitaminer i skapet men er litt sløv med å ta dem. Skal begynne å ta dem på mandag og se om jeg merker forskjell. Ellers er jeg ganske sløv med håret mitt, føner det aldri og bruker aldri rettetang/krølltang (mest pga. latskap). Tror dere kosthold har mye å si? Jeg har tro på at hår har veldig mye med gener å gjøre, siden foreldrene + søsken har likt hår som meg.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg anbefaler virkelig panto 3, det fungerte helt ypperlig for håret mitt :) Det fikk ut babyhår som ellers aldri hadde vokst frem. Også liker jeg biotinshampo, selv om mange mener det ikke gjør noe særlig... bruker DENNE for øyeblikket, liker den svært godt. Gir en herlig isende følelse og gjør at jeg røyter mye mindre. Den kan kanskje være litt hard på noen hodebunner da den er veldig rensende, men jeg finner ingen feil med den. Av balsam liker jeg denne... Luker tropisk :D

Gjest Eurodice
Skrevet

Ikke døm folk før du har gått i deres sko er alt jeg kan si til deg.

Jeg har riktignok ikke hatt spesielle problemer med håret, men det har vært flust av tragedier i mitt liv.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke typisk meg ikke å være hyggelig mot folk. Det er merkelig at jeg får så mange koselige PM da. Men når noen er så sart at hun går inn i en depresjon fordi håret er blitt noe kortere, da lurer jeg jo på hva dere unge egentlig tåler av motgang og skuffelser.

• Liker 3
Annonse
Skrevet (endret)

Muffin: Jeg skjønner deg veldig godt jeg, jeg opplevde den samme følelsen da jeg klippet mitt lange hår for åtte år siden. Aldri angret så mye. Heldigvis vokser det ut igjen, men selvfølgelig skjønner jeg det er kjipt. Hår er ofte en del av vår identitet, og hår betyr mye for mange, også meg.

Og nei, det er ikke det samme som å få kreft, men slik er det vel med alt her i livet: lite slår vel hvor vondt de sultne barna i Afrika har det eller hvordan det er å dø av kreft. Hvis vi skal sammenligne med disse tingene vil vi aldri kunne uttrykke at noe kan føles litt vondt. Selvsagt var det verre da mine venner døde som følge av kuler som traff dem den 22.juli. Men det går faktisk an å ha to tanker i hodet samtidig, faktisk opp til flere, det at man synes det er litt sårt at håret ikke lenger er langt betyr ikke at man ikke klarer å se at det kanskje er verre å ha kreft.

Jeg vil vel tro at uttrykket "depresjon" var et uttrykk for en sterk følelse der og da, det betyr ikke at man faktisk mener at man går inn i en dyp depresjon.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 8
Skrevet

Muffin: Jeg skjønner deg veldig godt jeg, jeg opplevde den samme følelsen da jeg klippet mitt lange hår for åtte år siden. Aldri angret så mye. Heldigvis vokser det ut igjen, men selvfølgelig skjønner jeg det er kjipt. Hår er ofte en del av vår identitet, og hår betyr mye for mange, også meg.

Og nei, det er ikke det samme som å få kreft, men slik er det vel med alt her i livet: lite slår vel hvor vondt de sultne barna i Afrika har det eller hvordan det er å dø av kreft. Hvis vi skal sammenligne med disse tingene vil vi aldri kunne uttrykke at noe kan føles litt vondt. Selvsagt var det verre da mine venner døde som følge av kuler som traff dem den 22.juli. Men det går faktisk an å ha to tanker i hodet samtidig, faktisk opp til flere, det at man synes det er litt sårt at håret ikke lenger er langt betyr ikke at man ikke klarer å se at det kanskje er verre å ha kreft.

Jeg vil vel tro at uttrykket "depresjon" var et uttrykk for en sterk følelse der og da, det betyr ikke at man faktisk mener at man går inn i en dyp depresjon.

Mvh Yvonne :heiajente:

Godt skrevet og veldig enig i alt.
Skrevet

Jeg sparer stadig, men føler at jeg aldri kommer over "kneika", dvs til under puppene :P Det skal nevnes at jeg har ganske lang rygg og hals, så da tar det ekstra lang tid. Kurer som bare det, fletter om natta, bruker så og si aldri føner/rettetang eller styling som sliter. Har litt olje i tuppene hver dag. Likevel må jeg alltid ta noen cm hos frisøren hver tredje måned, da har det blitt skikkelig krusete nederst. Kanskje jeg rett og slett ikke kan få det lengre. Men gir ikke opp enda;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken hårfarge bruker dere for å farge håret? Jeg har fått langt og tjukk hår, og har fæl ettervekst, men er redd for å ødelegge håret ved å farge det.

Anonym poster: 033f8c10fc96f1723003945480d776b9

Skrevet

Jeg sparer til veldig langt hår. Det er ganske langt allerede, da, men skal ha det dobbelt så langt. Hittil rekker det til nedenfor skulderbladene. For ca. to år siden hadde jeg kort hår som rakk meg til øra.

Gjør ikke så sykt mye for at det skal gro, men bruker blant annet ikke rettetang eller extensions. Børster aldri håret når det er vått, ettersom det visstnok er dårlig, og når jeg børster starter jeg aldri oppe. Fjerner eventuelle floker nederst først, sånn at jeg ikke skader håret. Kjøper også dyeresjampoer som pleier håret og ikke sliter på det, fra apoteket. Jeg prøver å ikke bruke strikk så ofte, men det er vanskelig å la være (særlig når det er varmt),

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...