Rumle Skrevet 25. august 2012 #81 Del Skrevet 25. august 2012 God lørdag, LB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 29. august 2012 #82 Del Skrevet 29. august 2012 Nå begynner endelig all vannvekten etter trening å slippe taket. Joda, jeg går fremdeles litt opp dagen etter trening, men dagen etter der igjen går jeg ned masse! Jeg har gått ned 700g fra i går til i dag Jeg merker og stor forbedring fra gang til gang. Jeg var klar over at man raskt vil merke forbedringer, men jeg hadde ikke trodde det skulle gå så fort! Vekt i dag: -9 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #83 Del Skrevet 16. september 2012 Nå har jeg bestilt 30 day shred!! Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 16. september 2012 #84 Del Skrevet 16. september 2012 Det er tungt det! Men åh, så gøy! Man merker fremgang med en gang! måtte gi meg etter 10 dager pga ryggen, men skal starte på nytt snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 16. september 2012 #85 Del Skrevet 16. september 2012 Forresten.. <---- sånn ser man ut på noen av øvelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #86 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg må begynne å bevege meg bl.a. pga isjiasnerve-trøbbel Så da prøver man! skal høre om jeg kan bli med kollegaen min på Zumba og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #87 Del Skrevet 16. september 2012 Forresten.. <---- sånn ser man ut på noen av øvelsene Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå