Gå til innhold

LightBulb's treningsdagbok


Gjest LightBulb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

Jeg har så langt utført en halv runde med 30 day shred i dag. Men måtte gi meg fordi jeg har altfor tunge vekter. Så nå har jeg kjøpt noen lettere og gir det et nytt forsøk i kveld :)

Unnskyld språket, men FYTT I H*****E S****N så såre muskler jeg har i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Dag 2 ferdig!

I dag var det litt lettere til tross for at jeg var veldig støl etter gårsdagen. Jeg skiftet til 1kg vekter på noen øvelser, noe som gjorde at jeg klarte å fullføre dem :hoppendeglad:

I dag kjente jeg det godt i leggene, så regner med det er der jeg kommer til å være så i morgen.

Jeg prøver også å få mer oversikt over kostholdet mitt, og skal ligge på 1300 kcal daglig (uten trening). Men jeg synes det er litt vanskelig å vite hva og hvor mye jeg kan spise, så tror jeg må lese litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Stå på LB!

Så koselig med støtte! det hjelper til å motivere meg, for jeg vil ikke skuffe noen her inne :fnise:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Bare hyggelig :) Du inspirerer meg, og i dag har jeg ikke spist noe godteri selv om jeg synes at jeg fortjente sykesjokolade.

Du må hvile deg godt i natt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også å få mer oversikt over kostholdet mitt, og skal ligge på 1300 kcal daglig (uten trening). Men jeg synes det er litt vanskelig å vite hva og hvor mye jeg kan spise, så tror jeg må lese litt rundt.

Men du, er du sikker på at du kun skal ha 1300 kcal per dag? Det høres veldig lite ut? Spesielt når du trener! :)

Her har jeg tømt påskegodt-lageret mitt, og jeg har ingen planer om å fylle opp med det første :riste: På tide med ny sukkerfri periode her i gården også :jepp: Også veeeldig på tide å komme i gang med treningen igjen, kjenner jeg :sjenert: Så, inn her og få masse inspirasjon blir sikker bra :jepp:

Ha en fin uke, Light! :klemmer:

have-healthy-l.jpg?400:400

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Men du, er du sikker på at du kun skal ha 1300 kcal per dag? Det høres veldig lite ut? Spesielt når du trener! :)

Her har jeg tømt påskegodt-lageret mitt, og jeg har ingen planer om å fylle opp med det første :riste: På tide med ny sukkerfri periode her i gården også :jepp: Også veeeldig på tide å komme i gang med treningen igjen, kjenner jeg :sjenert: Så, inn her og få masse inspirasjon blir sikker bra :jepp:

Ha en fin uke, Light! :klemmer:

have-healthy-l.jpg?400:400

Ja, det er kun 1300 kcal per dag, men det er uten trening. Altså, jeg kan spise mer de dagene jeg trener, da blir det ca 1700-1800 kcal :) Men jeg sliter masse med å få i meg såpass! :daane: Jeg klarer å få i meg mellom 1000 og 1200 kcal..

Du er hjertelig velkommen Rumle! :klem: Og tusen takk for fruktskåla! :blomst:

----

Nå skal jeg snart starte dag 3 med 30 day shred, må bare la middagen synke litt først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Dag 3/30 ferdig!

Nå klarer jeg å fullføre hele opplegget med bare noen ytterst få drikkepauser :bolledeig:

I dag var også han godeste med, han trodde ikke på meg at det var tungt. Når det var en runde igjen ble han liggende han helt utslått på gulvet :ler: Spørs om han blir med flere gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Hvor får man tak i den videoen? :sjenert:

Og koster den mye? Du må si om det er noe å prøve...

Har Zumba til XboX selv, men det krever litt plass, og det har vi ikke helt slik alt står nå.

Jeg liker dansing! :jepp:

Hun har et spill til kinect som heter fitness adventures som jeg tenkte å skaffe meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Målte meg "just for kicks" i dag. Og jeg har gått ned 1,5 cm rundt midjen, 1cm over hoftene, 0,5 cm over rumpa og 1cm på hvert av lårene på 3 (!) dager! :bolledeig::strix::hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LightBulb

Fy søren så bra!!!

:jepp::hoppendeglad:

OIOIOI!!!!

Fortsett med den gode indsatsen!

:takke::blomst:

Flinke LB. Lille piraten :fnise:

Aye matey! t3822.gif

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lyst til å prøve 30 day Shred, men får liksom ikke tid med alt det andre i treningsplanen min. :daane: Kanskje jeg følger med her og ser hvor stor effekt du får ut av det, og så får jeg vurdere å droppe min egen treningsplan en periode for å fullføre en 30day shred. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...