Gå til innhold

LightBulb's treningsdagbok


Gjest LightBulb

Anbefalte innlegg

Gjest LightBulb

Har også lyst til å prøve 30 day Shred, men får liksom ikke tid med alt det andre i treningsplanen min. :daane: Kanskje jeg følger med her og ser hvor stor effekt du får ut av det, og så får jeg vurdere å droppe min egen treningsplan en periode for å fullføre en 30day shred. :lur:

Jeg vil foreløbig anbefale det :jepp: Så det er bare til å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

Det ble ikke noe 30 day shred i går, pga migrene. Så dag 4 skal jeg snart starte med, gleder meg! I går fikk jeg en slags "uro" i kroppen siden jeg ikke hadde trent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Du er virkelig inspirerende!

Takk :sjenert:

Sdluwq-_VTsAJS2TLhMlLAVDQ_zUJBLQK4UbsB0pCCRA.jpg

Tok med litt deilige bringebær til deg, gratulerer med treningsdagbok.

Tusen Takk Ery! :blomst:

Ikke glem å svinge lidt på kroppen idag, Light!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

I går ble det mye trening! Først gikk jeg i 1,5time, så dag 4 med 30 day shred, og så fotball ( :overrasket: ) i 45 minutt :fnise: Og merkelig nok har jeg ikke et snev av gangsperre :overrasket:

Tror jeg skal trene snart, siden jeg likevel er våken så tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Denne helgen har det vært myyyye aktivitet. Fikk ikke gjort 30 day shred på lørdag, men tok ekstra i på søndag :trene: I dag fikk jeg bare tatt 15 av 20 miutter før ryggen begynte å tulle seg. Har nok vært litt for mye belastning for Ryggen/bekkenet denne helgen.

Men jeg er ved godt mot, men vurderer å utsette dag 7 til onsdag for å gi ryggen litt tid å komme seg på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt, ryggen er ikke bra å overbelaste. Du kan jo tøye ryggen, og kroppen generelt en av dagene du tar treningsfri da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest LightBulb

Hei, Hannee! Jeg har fortsatt og gå en del turer, men måtte legge 30 day shred litt på hyll pga ryggen, men håper å starte opp igjen snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannee

Viktig å lytte til kroppen :) Håper det går bedre med ryggen din snart :) Ja, og gå tur er koselig. Vært ute på langtur med mannen i dag, og det var kos. Sol og fine natur, men mye vind da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...