Gå til innhold

LightBulb's treningsdagbok


Gjest LightBulb

Anbefalte innlegg

Gjest LightBulb

Den har blitt bedre, så jeg håper på å starte med 30 day shred i neste uke :jepp:

Eller har jeg gått en del turer den siste tiden, det har jo vært så fint vær! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Innom rett før jeg skal hjem fra jobb og hilser på. Skal lese resten av boken din senere i kveld. :Nikke:

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

God helg, LB! :klemmer:

God helg som kommer og den som var :fnise::klem:

:vinke: Innom rett før jeg skal hjem fra jobb og hilser på. Skal lese resten av boken din senere i kveld. :Nikke:

:trene:

Hei, hei Belle :blomst: Og velkommen!

--------------

Nå har jeg fått klarsignal til å begynne treningen igjen fra mandag av :bolledeig: Men forsiktig, så ikke noe 30 day shred helt enda :fnise:

Så på mandag av blir crosstraineren (ellipsemaskinen) min flittig brukt :jepp: Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal legge opp treningsprogram med den som hovedtrening, så hvis noen har forslag taes de i mot med stor takk! :takke:

Ellers er kostholdet mitt litt på bærtur igjen.. Men jeg har fremdeles ikke spist noe godteri eller drukket brus :jepp: Jeg er bare så altfor glad i god mat, og spiser altfor sjeldent igjen :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Tja, har holdt meg bra når det kommer til kostholdet, men stormen som raser ute har fått meg til å ikke ville bevege meg ut av sofaen :fnise: Men skal straks ta en runde på crosstraineren :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Åååh, så bra ryggen din er bedre. :hoppendeglad: Kos deg med crosstraineren!

Ja, det var sannelig på tide :jepp: Takk :takke:

God helg, LB! :vinke:

God helg Rumletumle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Jeg kunne ønske at jeg hadde en crosstrainer. Er de dyre?

Jeg kjøpte min på XXL sport på tilbud til 799, den hadde kostet 1500:) så ikke va de dyreste, men funker helt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg åbner en flaske Moët & Chandon, og setter på trappen din, så har du noe godt til flaggheisingen!

Herved ønskes en vidunderlig nasjonaldag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
Gjest LightBulb

Nå har jeg forsømt dagboken lenge nok!

Denne uken var endelig ryggen halvveis god nok til å begynne å trene. Meldte meg inn i treningsstudio som tilbydde nøkkelkort sånn at jeg kan trene når det passer meg. Så i går kveld tok jeg sjansen på at ryggen taklet litt styrketrening. Det gikk kjempefint! Ryggen er ikke blitt verre av treningen, men skuldrene mine holder på å falle av, jeg er så støl.

I dag blir det ikke noe trening, for jeg skal nemlig på "drive-in" kino i kveld :jepp:

Men I morgen er det på'an igjen med trening og jeg gleder meg! :trene:

Forresten er det en liten nedtur med treningen.. Jeg har vært så dårlig med trening lenge, så kroppen tar opp mye vann den dagen jeg trener og det vises på vekta :sukk:

Foreløbig vektnedgang på 31 dager: 8,2kg :nigo:

Edit: skrivefeil

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...