Lillah Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #161 Skrevet 17. juni 2012 I dag er det utrolig bra vær her 20 grader, men ikke noe sol Så etterpå skal jeg på plantasjen med min kjære, mamma og bestemor og kjøpe litt planter til å ha i krukker og kasser Og etter det skal vi hjem til oss å spise grillspyd, bakte poteter og salat. Med sjokoladefondant, vaniljeis og varme bær til dessert :-) I går var jeg dessuten en tur på et kjøpesenter, og der fant jeg faktisk klær til lille spiren!!
Lillah Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #162 Skrevet 17. juni 2012 I dag er det utrolig bra vær her 20 grader, men ikke noe sol Så etterpå skal jeg på plantasjen med min kjære, mamma og bestemor og kjøpe litt planter til å ha i krukker og kasser Og etter det skal vi hjem til oss å spise grillspyd, bakte poteter og salat. Med sjokoladefondant, vaniljeis og varme bær til dessert :-) I går var jeg dessuten en tur på et kjøpesenter, og der fant jeg faktisk klær til lille spiren!!
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. juni 2012 #163 Skrevet 17. juni 2012 Stolte ikke 100 % på disse testene, så tok noen timer senere en annen test, og der var det ingen tvil! Og DER fikk jeg med meg at du har en graviditetsdagbok! Det må være en helt surealistisk følelse å få en positiv test herregud! Gratulerer igjen:)
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. juni 2012 #164 Skrevet 17. juni 2012 I dag er det utrolig bra vær her 20 grader, men ikke noe sol Så etterpå skal jeg på plantasjen med min kjære, mamma og bestemor og kjøpe litt planter til å ha i krukker og kasser Og etter det skal vi hjem til oss å spise grillspyd, bakte poteter og salat. Med sjokoladefondant, vaniljeis og varme bær til dessert :-) I går var jeg dessuten en tur på et kjøpesenter, og der fant jeg faktisk klær til lille spiren!! Høres ut som en veldig koselig og avslappet dag:) Kos dere!
Lillah Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #165 Skrevet 17. juni 2012 Og DER fikk jeg med meg at du har en graviditetsdagbok! Det må være en helt surealistisk følelse å få en positiv test herregud! Gratulerer igjen:) Hehe Tuusen takk for det!
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 #166 Skrevet 18. juni 2012 Kjempefin liten drakt du kjøpte da Håper formen din er fin og ønsker deg en super dag
Lillah Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #168 Skrevet 18. juni 2012 Kjempefin liten drakt du kjøpte da Håper formen din er fin og ønsker deg en super dag Har iallefall endel gode dager innimellom nå, i motsetning til bare for ei lita stund siden Gode dager = Ikke kvalme! :gjeiper: Hvordan står det til med deg da? Har du merket noe til symptomene? Er vel kanskje litt tidlig ennå :-)
Lillah Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #169 Skrevet 18. juni 2012 Fotspor... Ha en fin dag!! Takk i lige måde!
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 #170 Skrevet 18. juni 2012 Har iallefall endel gode dager innimellom nå, i motsetning til bare for ei lita stund siden Gode dager = Ikke kvalme! :gjeiper: Hvordan står det til med deg da? Har du merket noe til symptomene? Er vel kanskje litt tidlig ennå :-) Det er godt å høre ! Kvalme er forferdelig! Puppene mine er veldig ømme og tunge, er trøtt og til tider svimmel og så har jeg fått masse små kviser på brystet. Helt greit egentlig, men håper jeg slipper den verste kvalmen, da det er det verste jeg vet og fordi det er vanskelig å være på jobben min hvis man holder på å kaste opp. (jobber i butikk, og det passer dårlig å være på jobb og omgås kunder når man er kvalm!)
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. juni 2012 #171 Skrevet 18. juni 2012 Det må være grusomt! Jeg jobber med mat,men slutter nå i juni. Stor jeg hadde krepert om jeg hsfde vært gravid med kvalme og måtte stått over mat hele tiden:p
Lillah Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #172 Skrevet 18. juni 2012 Det er godt å høre ! Kvalme er forferdelig! Puppene mine er veldig ømme og tunge, er trøtt og til tider svimmel og så har jeg fått masse små kviser på brystet. Helt greit egentlig, men håper jeg slipper den verste kvalmen, da det er det verste jeg vet og fordi det er vanskelig å være på jobben min hvis man holder på å kaste opp. (jobber i butikk, og det passer dårlig å være på jobb og omgås kunder når man er kvalm!) Får virkelig håpe du slipper unna den værste kvalmen ja.. Hvis den skulle komme, så kjøp deg seaband Det har jeg på meg hele tiden, og det letter veldig på kvalmen.
Lillah Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #173 Skrevet 18. juni 2012 Det må være grusomt! Jeg jobber med mat,men slutter nå i juni. Stor jeg hadde krepert om jeg hsfde vært gravid med kvalme og måtte stått over mat hele tiden:p Ja, det er fælt når man er kvalm. Men du jobber vel på pizzarestaurant? Det må være grusomt med kvalme ja!! Selv jobber jeg i matbutikk et par dager i uken.. Der slipper jeg unna luktene, men slet de siste vaktene før jeg ble sykemeldt - ble kvalm bare jeg så maten
Lillah Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #174 Skrevet 18. juni 2012 I dag har jeg og min kjære vært å handlet på Ica Maxi, da det var siste dagen de holder åpent - og 50 % avslag på alle varer. Fylte handlekurven til randen, stod i kø i en time (til tross for at de brukte alle 10 kassene)- dvs. sambo.. Jeg gikk rundt i butikken imens og fylte på med mer varer , og endte opp med å betale 3081 kr. (Normalt sett 6162,-), så blir forhåpentligvis lenge til neste gang det blir storhandling :gjeiper:
Lillah Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #175 Skrevet 18. juni 2012 Ååå.. Nå kjente jeg at jeg ble litt forelska (Har vært sammen med min kjære i 8 år på lørdag). Jeg: Hva er det du ønsker deg da? Samboer: 8 nye fine år med deg, og når de årene har gått, så får jeg ønske meg de på nytt.
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 #176 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Seabands kjøpte jeg når jeg var gravid sist Ikke dumt med en skikkelig storhandel i blant, bare å slå til når d er billig Vil tro dere har en stund nå Kjempesøtt sagt av samboeren din da, Lillah Endret 18. juni 2012 av -Mala-
Lillah Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #177 Skrevet 19. juni 2012 Seabands kjøpte jeg når jeg var gravid sist Ikke dumt med en skikkelig storhandel i blant, bare å slå til når d er billig Vil tro dere har en stund nå Kjempesøtt sagt av samboeren din da, Lillah Okei Angrer på at jeg ikke kjøpte mine tidligere jeg.. Får huske det til neste gang. Hehe, får håpe det :gjeiper: Hehe, ja, de kan være søte og romlemantiske hvis de legger godviljen til disse mannfolka
Maiava88 Skrevet 21. juni 2012 #178 Skrevet 21. juni 2012 Her vil jeg følge med Vi skal jo ha liteknøtt samtidig vi Ha en fortsatt fin dag!
Lillah Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #179 Skrevet 21. juni 2012 Her vil jeg følge med Vi skal jo ha liteknøtt samtidig vi Ha en fortsatt fin dag! Oi, se der ja. Koselig at du vil følge med :-) Takk i lige måde
Lillah Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #180 Skrevet 21. juni 2012 I dag har jeg vært til legen, fått videre sykemelding og fått tabletter mot den helv.. halsbrannen som er her hele tiden. Tok den første tabletten for noen timer siden, og har faktisk ikke kjent noe til halsbrannen etterpå. Så dette lover godt. Formen er den samme, har begynt å kastet opp igjen, er ikke særlig kvalm (forutenom på morgenen), men begynner å kaste opp uten forvarsel.. Så nå gjelder det å ha en plastpose i nærheten av seg til enhver tid! Var en tur på BabyComfort etter jeg hadde vært til legen, og nå har vi bestemt oss for både bilstol og vogn. Bilstolen var på tilbud, med 1000 kr i avslag, så den skal vi å kjøpe i morgen, men vogna kommer ikke til salgs før i september, så regner med vi bestiller den også da, så har vi den iallefall i hus til november. Greit å ha utstyret i hus ei god stund før barnet kommer til verden synes jeg. Blir fortsatt Emmaljunga Mondial Duo, men 2013 modellen, istedetfor 2012. Var med ekstrautstyr som blant annet solskjerm på den, som man kan trekke helt ned, og feste på håndtaket Nå er det ikke så mye sol her, at det har noe å si, men men.. Sikkert kjekt å ha fordiom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå