Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)


Lillah

Anbefalte innlegg

Spennende å lese her, har selv termin 25. desember, og kjenner meg igjen i veldig mye!

Ha en strålende dag! :)

Åå, så koselig!! Ordentlig jule-baby da :) Gratulerer så mye med graviditeten, håper alt går bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Åh!! Så heldig du er:) han høres ut som en koselig mann:)

når jeg tenker meg om har jeg faktisk aldri fått frokost på sengen,Hehe. Har gitt da. Men someday soon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! Så heldig du er:) han høres ut som en koselig mann:)

når jeg tenker meg om har jeg faktisk aldri fått frokost på sengen,Hehe. Har gitt da. Men someday soon!

Hehe, skal ikke skryte på han at det skjer så ofte her heller :) 2. gangen på 8 år eller noe.. Hvorfor jeg fikk det denne gangen, aner jeg ikke.. Men sist gang var det en baktanke med det. Kvelden i forveien lå jeg å irriterte meg over snorkinga hans, og skrev noe ala: "Ønsker meg en mann som ikke snorker til jul" på facebook - så dagen etter lagde han frokost på senga til meg, slik at jeg også kunne skrive det på FB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Haha:) det var et godt tips! Men jeg tviler på at min kjære hadde tatt hintet. Han har en tendens til å søvne på under 5 sek og snorke med én gang. Da dulter jeg alltid borti han til han spør: hva er det?

Du snorker,sier jeg.

"Men jeg sov jo ikke en gang"!

*klaskpåpannen*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:) det var et godt tips! Men jeg tviler på at min kjære hadde tatt hintet. Han har en tendens til å søvne på under 5 sek og snorke med én gang. Da dulter jeg alltid borti han til han spør: hva er det?

Du snorker,sier jeg.

"Men jeg sov jo ikke en gang"!

*klaskpåpannen*

Hehehe.. Hørtes veldig kjent ut! :)

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:) det var et godt tips! Men jeg tviler på at min kjære hadde tatt hintet. Han har en tendens til å søvne på under 5 sek og snorke med én gang. Da dulter jeg alltid borti han til han spør: hva er det?

Du snorker,sier jeg.

"Men jeg sov jo ikke en gang"!

*klaskpåpannen*

Tror vi er flere som kjenner litt igjen det der ja!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 uker :hjerte:

Den lille er nå 21,5 cm lang og veier 250 gram.

Turner mye rundt i magen. :rodmer:

149 dager til termin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! Tiden går fort,da! Hatt en fin dag? :smilorange:

Ja, i det siste har den gjort det! :) :) Jo, takk, vært fin den. Men det regner i bøtter og spann ute da... :/ Enn der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 19 uker!! Hohoooo!! :strix:

Ha en strålende kveld! :sol:

Taaakk!! :smilyblomst: Ha en super kveld du også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, i det siste har den gjort det! :) :) Jo, takk, vært fin den. Men det regner i bøtter og spann ute da... :/ Enn der? :)

Huff! Ja, her har høsten kommet for å bli til vinteren tar plassen. Skikkelig kjedelig. Men det finnes verre ting,da :fnise: Synes nå det er litt koselig å kose seg inne med en god fil. Må i allefall se positivt på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! Ja, her har høsten kommet for å bli til vinteren tar plassen. Skikkelig kjedelig. Men det finnes verre ting,da :fnise: Synes nå det er litt koselig å kose seg inne med en god fil. Må i allefall se positivt på det:)

Ja, virker nesten sånn ja.. De 2 siste sommerene har vært helt elendige!! Synes vi fortjener noen finværsdager!! :) Ja, det gjør da det, men drygt i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, virker nesten sånn ja.. De 2 siste sommerene har vært helt elendige!! Synes vi fortjener noen finværsdager!! :) Ja, det gjør da det, men drygt i lengden :)

Det er sant:)

Her har vi jo hatt en god del fine dager. Varme dager. Men når jeg sier det til de som klager på været kan de ikke huske det. Og da sier jeg: "Men du, vi bor i Norge. Hva kan vi forvente" :fnis:

Jeg for min del blir litt lei i legden når folk alltid klager på været. Det er jo ingenting man kan gjøre med det. Min mor klager alltid på været :fnis:

Men er enig med deg. Vi må jo få litt sommer før den ordentlige høsten begynner igjen. Jeg satser på at det blir fint på sørlandet i august,jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant:)

Her har vi jo hatt en god del fine dager. Varme dager. Men når jeg sier det til de som klager på været kan de ikke huske det. Og da sier jeg: "Men du, vi bor i Norge. Hva kan vi forvente" :fnis:

Jeg for min del blir litt lei i legden når folk alltid klager på været. Det er jo ingenting man kan gjøre med det. Min mor klager alltid på været :fnis:

Men er enig med deg. Vi må jo få litt sommer før den ordentlige høsten begynner igjen. Jeg satser på at det blir fint på sørlandet i august,jeg:)

Hehe, ja, det er sant det.. Ingen kan gjøre noe fra eller til uansett. :-) Jeg bor på ei forblåst øy i havgapet, så burde blitt vant til det :)

Ja, august bruker ofte å være en fin måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det blitt mandag, og gubben er ferdig med sommerferien sin. Det betyr også at det kun er 2 dager igjen til ultralyd!!! :D *gledermeg*

I dag skal vi ha middagsgjester her. Mamma, bestemor, søstra mi, svogeren min og 2 tantebarn. Så det skal bli koselig :-) Stekte opp 30 kjøttkaker i går, så det er det som står på menyen :) Aner ikke hvordan de ble, for miksa bare sammen noe jeg.. For sist jeg lagde så brukte jeg mammas oppskrift (som er verdens beste kjøttkaker), men de ble ikke i nærheten like god, selv om jeg fulgte oppskrifta etter punkt og prikke.. Så mors kjøttkaker er - og blir de beste, så lenge hun lager de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke til med middagsbesøket, Lillah! Kjøttbollene er sikkert kjempe gode :)

Takk :) Ja, de ble faktisk ganske gode, om jeg kan si det selv :P Nå skal jeg bare nyte stillheten resten av kvelden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...