Destin Skrevet 8. april 2012 #41 Skrevet 8. april 2012 INFJ - Det ser ut som at jeg er i harmoni med utdannings- og yrkesvalg ja!
Heart Skrevet 8. april 2012 #42 Skrevet 8. april 2012 Det er nesten aldri noen som er det samme som meg på forum. *venter i spenning* Vel, jeg fikk altså INTJ, men siden E/I og N/S var helt på midten, kunne resultatet like gjerne være ENTJ, ISTJ eller ESTJ. Fortsatt ingen som stemmer med din? Da er du antakelig unik! Akkurat som alle andre (unntatt meg).
Gjest Applecore Skrevet 8. april 2012 #43 Skrevet 8. april 2012 INFP her Er gift med en INTP - vi er en artig kombinasjon
Gjest Applecore Skrevet 8. april 2012 #45 Skrevet 8. april 2012 (endret) Her er forresten et artig forum hvis man vil vite mer om de forskjellige personlighetstypene osv. Liker særlig godt parodi-trådene, f.eks "You know you're an INFP when...." http://personalitycafe.com/forum/ Endret 8. april 2012 av Applecore
Silfen Skrevet 8. april 2012 #46 Skrevet 8. april 2012 Vel, jeg fikk altså INTJ, men siden E/I og N/S var helt på midten, kunne resultatet like gjerne være ENTJ, ISTJ eller ESTJ. Fortsatt ingen som stemmer med din? Da er du antakelig unik! Akkurat som alle andre (unntatt meg). Hehe, 2-4% av hunkjønn er visst min, ESTP. Men når jeg på diverse forum har deltatt i slike tråder, så har andelen ESTP vært veldig lav. Jeg skylder på at det kanskje er flest introverte som frekventerer forum, tror jeg.
Gjest Cosette Skrevet 8. april 2012 #47 Skrevet 8. april 2012 Jeg fikk INTP. Det samme som jeg har fått på andre slike tester. Stemmer bra, ser det ut til. Enhver som kjenner meg vil nok si at verdensfjern og distré er ord som beskriver meg uhyre godt. Og at jeg er introvert er det nok heller ingen tvil om. Din typekode: INTP Fokus på logisk, intellektuell innsikt i problemer INTP-typer er ofte logiske, nysgjerrige og ettertenksomme personer som liker å fordype seg i ideer, sammenhenger og abstrakt tenkning. Deres talent ligger i å kunne fornemme de bakenforliggende sammenhengene og finne fram til kjernen. De er ofte svært dyktige til å analysere og forstå komplekse systemer og sammenhenger, men mest for forståelsens skyld og ikke så mye for å bruke det til noe i praksis. De kan ofte virke litt verdensfjerne og distré på andre typer. For INTP-er er det derfor viktig at organisasjonen eller virksomheten har en løsere struktur med få regler. Ofte finner man INTP-er i jobber der de kan bruke sin evne til å skaffe seg logisk og intellektuell innsikt i problemstillingene slik at oppgaven blir løst. Derfor finner man dem ofte i stillinger der de kan arbeide selvstendig med ideer og foreta inngående analyser av komplekse, abstrakte prinsipper og teoretiske problemstillinger. Ofte er de å finne innenfor: vitenskap Se stillingsannonser utvikling Se stillingsannonser sosiologi Se stillingsannonser arkitektur Se stillingsannonser lovgivning Se stillingsannonser IT-bransjen Se stillingsannonser programmering Se stillingsannonser skribentvirksomhet Se stillingsannonser journalistikk Se stillingsannonser ingeniørvitenskap Se stillingsannonser medisin Se stillingsannonser Følgende kjente personer har typen INTP: Albert Einstein, Charles Darwin, Marie Curie
Gjest Vodka Skrevet 8. april 2012 #49 Skrevet 8. april 2012 (endret) ISFP Fokus på å yte omsorg for andre mennesker ISFP-typer er ofte stille, praktiske og følsomme personer som tiltales av harmoni og estetikk. Deres talent ligger i å kunne kombinere, variere og improvisere. Siden de som personer har et svært rikt og verdibasert indre følelsesliv, betyr det mye for dem at de jobber med noe som er meningsfylt og betydningsfullt for dem. De har som personer ofte bruk for løse strukturer slik at de kan bruke sine evner til å velge den riktige handlemåten som passer i en gitt situasjon. vet ikke helt, jeg. Ikke alt stemmer. Kunne aldri tenkt meg å jobbe med 4/5 jobber (sykepleier, håndarbeid, undervisning, personlig service) som er anbefalt meg! Endret 8. april 2012 av Vodka
belle_ Skrevet 8. april 2012 #50 Skrevet 8. april 2012 Jeg må bare spørre om noe. Jeg sliter med å velge mellom de to alternativene, jeg blir usikker på hvilken av dem som passer meg best. Hva er greia, det bare meg som er helt gal eller noe?
Lunivere Skrevet 8. april 2012 #51 Skrevet 8. april 2012 ESFP Fokus på å skape en optimistisk stemning for andre mennesker ESFP-typer er ofte sjarmerende, intuitive og livlige personer som liker å leve i nuet og skape liv og glede rundt seg. Deres talent ligger i å kunne motivere, engasjere og underholde andre. De forsøker å ikke ta seg selv altfor høytidelig og skaper derfor en livlig og optimistisk stemning rundt seg. De har det best med mennesker rundt seg og vil gjøre mye for å unngå å bli isolert og ensom. For ESFP-er er det derfor viktig at organisasjonen eller virksomheten er ubyråkratisk slik at det er mulighet for å handle raskt. Ofte finner man ESFP-er i jobber der de kan bruke sin evne til å motivere, engasjere og underholde andre. Derfor finner man dem gjerne i stillinger der de er i kontakt med mange mennesker, f.eks. innenfor helsevesenet, men også undervisning og arbeid med barn tiltrekker mange ESFP-er. Kjenner meg igjen!
Gjest Applecore Skrevet 8. april 2012 #53 Skrevet 8. april 2012 (endret) Jeg må bare spørre om noe. Jeg sliter med å velge mellom de to alternativene, jeg blir usikker på hvilken av dem som passer meg best. Hva er greia, det bare meg som er helt gal eller noe? Nei, er vel ikke så uvanlig å ikke helt kunne velge mellom det ene eller andre hvis ting ikke er helt svart-hvitt. Her er en mer utbroderende test med flere alternativer http://similarminds.com/embj.html Endret 8. april 2012 av Applecore
Gjest Søgni Skrevet 8. april 2012 #54 Skrevet 8. april 2012 Vet ikke helt, jeg Din typekode: ENFP Fokus på å undersøke alle muligheter ENFP-typer er ofte kreative, dynamiske og inspirerende personer som liker å hjelpe andre mennesker med å oppdage sitt potensial og sine ressurser. Deres talent ligger i å kunne avdekke en dypere mening, finne fram til sannheten og motivere andre. For dem finnes det en mening og betydning i enhver handling som skjer rundt dem, noe andre kan finne merkelig og uforståelig. For ENFP-er er det derfor viktig at organisasjonen eller virksomheten er ubyråkratisk slik at det er mulighet for å handle raskt. Ofte finner man ENFP-er i jobber der de kan bruke sin evne til å undersøke alle muligheter og motivere andre. Derfor finner man dem ofte i stillinger der de kan arbeide med mennesker og være med på å fremme deres personlige utvikling og vekst slik at disse menneskene finner fram til sine ressurser og sitt potensial. Ofte er de å finne innenfor: undervisning Se stillingsannonser salgsvirksomhet Se stillingsannonser psykologi Se stillingsannonser journalistikk Se stillingsannonser skribentvirksomhet Se stillingsannonser sosialforskning Se stillingsannonser kunst Se stillingsannonser underholdningsbransjen Se stillingsannonser musikk Se stillingsannonser PR Se stillingsannonser Følgende kjente personer har typen ENFP: Carl Rogers, Molly Brown, Bill Moyers
belle_ Skrevet 8. april 2012 #55 Skrevet 8. april 2012 Nei, er vel ikke så uvanlig å ikke helt kunne velge mellom det ene eller andre hvis ting ikke er helt svart-hvitt. Her er en mer utbroderende test med flere alternativer http://similarminds.com/embj.html Haha ok, takk Skal ta den også!
Birgitta Skrevet 8. april 2012 #56 Skrevet 8. april 2012 Jeg er ESTJ. Dette har jeg også sjekket/hørt flere ganger. E, S og T er meget klare, mens det er bare en liten overvekt mot J i stedet for P.
Gjest Cosette Skrevet 8. april 2012 #58 Skrevet 8. april 2012 Her er en mer utbroderende test med flere alternativer http://similarminds.com/embj.html Jeg fikk INTP her også. Ganske spesielt å lese en så korrekt beskrivelse av ens personlighet..
Cathrine88 Skrevet 9. april 2012 #59 Skrevet 9. april 2012 Her er en mer utbroderende test med flere alternativer http://similarminds.com/embj.html Haha, jeg skulle aldri tatt den testen, beskrivelsen får meg til å høres ut som en sirkusklovn. Dessuten er alle de negative egenskapene søsteren min liker å påpeke at jeg har med på lista. ENFP outgoing, social, disorganized, easily talked into doing silly things, spontaneous, wild and crazy, acts without thinking, good at getting people to have fun, pleasure seeking, irresponsible, physically affectionate, risk taker, thrill seeker, likely to have or want a tattoo, adventurous, unprepared, attention seeking, hyperactive, irrational, loves crowds, rule breaker, prone to losing things, seductive, easily distracted, open, revealing, comfortable in unfamiliar situations, attracted to strange things, non punctual, likes to stand out, likes to try new things, fun seeker, unconventional, energetic, impulsive, empathetic, dangerous, loving, attachment prone, prone to fantasy
Gjest Eld Skrevet 9. april 2012 #60 Skrevet 9. april 2012 (endret) Din typekode: INTJ Fokus på å utvikle metoder og endre status quo INTJ-typer er ofte uavhengige, innovative og innsiktsfulle personer som med stor utholdenhet drives av et indre univers med ideer og muligheter. Deres talent ligger i å definere mål, tenke ut detaljerte planer og strukturer for det uforutsette. De er overbevist om at den nåværende situasjonen kan endres, og at de dermed kan være med på å forme framtiden. De er flinke til å tenke gjennom tingene, og når de har fått en idé, forsøker de med stor utholdenhet å gjennomføre denne gjennom komplekse planer som kan føre dem til målet. For INTJ-er er det derfor viktig at organisasjonen eller virksomheten er strukturert og velorganisert slik at de innenfor disse rammene kan arbeide selvstendig med å omsette ideer til konkrete handlingsplaner. Denne typen har behov for å kunne sitte isolert i ro og fred slik at det er mulighet for refleksjon. Ofte finner man INTJ-er i jobber der de kan bruke sin evne til å utvikle metoder og utpønske forbedringer slik at målene nås på en smartere måte. Ofte er de å finne innenfor: lovgivning Se stillingsannonser ingeniørfag Se stillingsannonser arkitektur Se stillingsannonser psykologi Se stillingsannonser IT Se stillingsannonser skribentvirksomhet Se stillingsannonser kunst Se stillingsannonser rådgivning Se stillingsannonser Edit: Fikk det samme på den andre testen også. Endret 9. april 2012 av Eld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå