Gjest NozMonster Skrevet 8. april 2012 #41 Skrevet 8. april 2012 Vi fødes ikke alle som reinsdyr heller. Ikke alle som kommer ut av mammas mage er reinsdyr.. reinsdyr? hvor kom deeeet fra?? Ja, alle barn opp til ca. 12-årsalderen er bunn og grunn jenter. Det er ingen kroppslige forskjeller bortsett fra primære kjønnskarakteristika (altså ytre sett bare kjønnsorganet). hvorfor kan du ikke lik så godt si at "vi er alle i bunn og grunn gutter frem til ca. 12 årsalderen" da?? 3
Silfen Skrevet 8. april 2012 #42 Skrevet 8. april 2012 Det rette hadde vel blitt å si at man var intetkjønn, skal man følge ABs ulogiske tankegang. Om det er slik at det er puberteten som definerer kjønnene fullt ut. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #43 Skrevet 8. april 2012 Langt i fra, det er bare kvinner som er både lesbiske og har relativt ekstreme meninger rundt dette temaet som i det hele tatt vil vurdere det, og nå prater vi om en promille som i det store bildet ikke vil ha noen påvirkningskraft. Samtidig så er det menn som holder de fleste maktposisjoner og slik vil det være til alle tider, tror du de vil akseptere og sette i gang en prosess med formål i å ta livet av eget kjønn? Påstandene dine er så langt bak mål og langt fra virkeligheten at det hele bare blir latterlig. Og når vi er inne på hvem som trenger hverandre mest i dagens vestlige samfunn. Hvilket kjønn innehar majoriteten av kunnskapen som trengs for å utvikle og ivareta data og elektronikk som hele det vestlige samfunnet baserer seg på? Hvilket kjønn står for majoriteten av oppfinnelsene og forskningen rundt omtrent alle emner? Hvor mange kvinner har stått bak de mest banebrytende oppdagelsene gjennom historien? Jeg ventet å den - at jeg enten er lesbisk eller har ekstreme meninger rundt dette tema :gjeiper: Ja, uten menn hadde vi ikke kommet så langt som vi har gjort. I dag er det full likestilling, kvinnene har begynt å spise seg innpå det som tidligere var preget av mannlig dominas og når kvinner til og med får barn uten at det er en mann inne i bildet (sædbank, f.eks) - da sier det litt om hvor langt vi har kommet i det vestlige verdenen. Kanskje derfor vi har rabiate islamister og menn som ser hvor det bærer hen og gjør alt de kan for å sabotere utviklingen, at kvinner ikke trenger menn lenger på de viktigste områdene. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #44 Skrevet 8. april 2012 Traktorlesbe eller? Jeg har ventet på denne helt siden jeg postet mitt første innlegg i går kveld. Ikke så verst, hadde trodd det ville komme litt før 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #45 Skrevet 8. april 2012 reinsdyr? hvor kom deeeet fra?? Lurer jeg sannelig på også???? Reinsdyr, reinsdyr...kanskje er jeg opphengt i reinsdyr? Nei, nå skal jeg lese boken "hvordan fange troll" 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #46 Skrevet 8. april 2012 Tufs Har du ikke noe mer intelligent å si?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #47 Skrevet 8. april 2012 Hva slags vås er dette? Så klart ikke alle fødes som jenter. Vi fødes med forskjellige kromosomer, og endatil godt synlige fysiske ytre forskjeller. Vi fødes alle som jenter. Det absolutt INGEN ytre fysiske forskjell på barn under 12 år dersom du ikke tar av deg underbuksen. Det er jo også noen som fødes med uklare kjønnsorganer. En person født som biologisk gutt kan bli 100% jente når det kommer til fremtoning. Poenget er at testosteron bare virker destruktivt på kroppen og ødelegger en ideell kropp (jentekropp) og gjør den grov og stygg.
Gjest Katten. Skrevet 8. april 2012 #48 Skrevet 8. april 2012 Stjålet fra bloggeren Sexy Sadie. Stjeler man fra sin egen blogg? 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. april 2012 #49 Skrevet 8. april 2012 Vi fødes alle som jenter. Men fra puberteten av skjer det noe med halvparten av befolkningen. De begynner å produsere testosteron som er en kraftig og degenerende gift som ødelegger dem og gjør dem mannlige. Det beste ville selvsagt være om alle forble kvinner. Tenk om alle var like lite opplyste som du - grøss Kjønnet bestemmes i det sædcellen treffer egget. Den enkelte sædcelle er altså enten gutt eller jente, det kan du takke menn for. Det er faktisk "vi" som bestemmer, også her. Forøvrig: Nei, hva skal verden med menn? Uten menn hadde verden sannsynligvis sluppet kriger, voldtekter, mesteparten av kriminaliteten, global oppvarming og først og fremst 99 % av all teknologisk utvikling. En verden kun med kvinner ville vært en verden hvor dere fremdeles satt i jordhyttene, sanket bær og vevde kule duker. Your pick! 3
Gjest Vampen Skrevet 8. april 2012 #50 Skrevet 8. april 2012 Tenk om alle var like lite opplyste som du - grøss Kjønnet bestemmes i det sædcellen treffer egget. Den enkelte sædcelle er altså enten gutt eller jente, det kan du takke menn for. Det er faktisk "vi" som bestemmer, også her. Forøvrig: Nei, hva skal verden med menn? Uten menn hadde verden sannsynligvis sluppet kriger, voldtekter, mesteparten av kriminaliteten, global oppvarming og først og fremst 99 % av all teknologisk utvikling. En verden kun med kvinner ville vært en verden hvor dere fremdeles satt i jordhyttene, sanket bær og vevde kule duker. Your pick! Siden kvinner fortsatt har tilgode å finne en måte å smelle seg selv på tjukken, så hadde det vel strengt tatt ikke blitt mye til verden i det hele tatt. Og hadde det latt seg gjøre, så høres det ikke ut som en verden jeg ville ha levd i. 2
Silfen Skrevet 8. april 2012 #51 Skrevet 8. april 2012 Siden kvinner fortsatt har tilgode å finne en måte å smelle seg selv på tjukken, så hadde det vel strengt tatt ikke blitt mye til verden i det hele tatt. Det ser nå ut til at det kan være muligheter før eller siden ... http://news.nationalgeographic.com/news/2004/04/0421_040421_whoneedsmales.html 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. april 2012 #52 Skrevet 8. april 2012 Det ser nå ut til at det kan være muligheter før eller siden ... http://news.nationalgeographic.com/news/2004/04/0421_040421_whoneedsmales.html Good news or bad news, in your opinion?
Silfen Skrevet 8. april 2012 #53 Skrevet 8. april 2012 (endret) Good news or bad news, in your opinion? Jeg ser virkelig ikke nødvendigheten. Men om det nå skulle dukke opp et mannedrepende virus eller alle menn plutselig skulle bli sterile, så er det jo en kjekk sak å ha i bakhånd. Eller mao; neppe noe man trenger å bruke penger på. Endret 8. april 2012 av Silfen
Gjest Vampen Skrevet 8. april 2012 #54 Skrevet 8. april 2012 Det ser nå ut til at det kan være muligheter før eller siden ... http://news.nationalgeographic.com/news/2004/04/0421_040421_whoneedsmales.html La meg se om jeg har fortstått dette, man skal gjennom 9 måneder svangerskap, fødsel og x antall år med bleier, nattevåk, utgifter, hodepine og forpliktelser. Også skal man produsere babyingrediensene selv også? Slik at man ikke engang får moroa med produksjonen? Skeptisk.. veldig, veldig skeptisk. 1
Silfen Skrevet 8. april 2012 #55 Skrevet 8. april 2012 La meg se om jeg har fortstått dette, man skal gjennom 9 måneder svangerskap, fødsel og x antall år med bleier, nattevåk, utgifter, hodepine og forpliktelser. Også skal man produsere babyingrediensene selv også? Slik at man ikke engang får moroa med produksjonen? Skeptisk.. veldig, veldig skeptisk. Er ikke beina i bøyler og spekulum morsomt, altså?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #56 Skrevet 8. april 2012 Tenk om alle var like lite opplyste som du - grøss Kjønnet bestemmes i det sædcellen treffer egget. Den enkelte sædcelle er altså enten gutt eller jente, det kan du takke menn for. Det er faktisk "vi" som bestemmer, også her. Det er du som er lite opplyst. Det er forskjell på - kromosom-kjønn - kroppslig kjønn/fremtoning - sosialt kjønn (de to sistnevnte henger normalt sammen) Man være kromommessig gutt, men likevel ha kropp 100% som en jente. Du ville ikke klart å se forskjell om vi var gift. :gjeiper: 1
Larsern Skrevet 8. april 2012 #58 Skrevet 8. april 2012 Vi fødes alle som jenter. Men fra puberteten av skjer det noe med halvparten av befolkningen. De begynner å produsere testosteron som er en kraftig og degenerende gift som ødelegger dem og gjør dem mannlige. Det beste ville selvsagt være om alle forble kvinner. Hmm.. har ikke hørt den forklaringen før. Du er sikker på at dette stemmer?
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. april 2012 #60 Skrevet 8. april 2012 Det er du som er lite opplyst. Det er forskjell på - kromosom-kjønn - kroppslig kjønn/fremtoning - sosialt kjønn (de to sistnevnte henger normalt sammen) Kan du utdype/beskrive de tre punktene med et par setninger da, for oss (meg) som har litt tungt for det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå