AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Vi fødes alle som jenter. Men fra puberteten av skjer det noe med halvparten av befolkningen. De begynner å produsere testosteron som er en kraftig og degenerende gift som ødelegger dem og gjør dem mannlige. Det beste ville selvsagt være om alle forble kvinner. 3
Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Testosteron er et vidunderlig hormon, men det tar sin tid å håndtere. Mannfolk er så heftig. Man skulle fått seg 5000 av de mest sexye. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Enig. Vi trenger ikke lenger menn. Eneste nytte de har, er som sædprodusenter. Utover det, ingenting. 4
Gjest Survival Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 (endret) I love men Endret 7. april 2012 av Survival 2
Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Maskulin. Stikker som bien. Vingespenn som en albatross. Skjønnhet og styrke i perfekt kombinasjon. Trollbinder meg og la det for alltid forbli slik. Tiger hvis truet, kosete huskatt når det trengs. Slik er menns makt. Over meg. Den dagen jeg begynner å forstå meg på menn er det over. Stjålet fra bloggeren Sexy Sadie.
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 (endret) vi fødes alle som jenter? hva slags skapning er du da ts? en omvendt reke? hva vi skal med menn ja... være venn med, være kjæreste med, ha som trygghet.... det er så mangt! .. hva skal vi med hunder og katter!? alt er her for en grunn, untatt flotten Endret 7. april 2012 av NozMonster 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Jeg bruker menn til alt som har med strøm å gjøre - ledninger og sikringer og denslags for det er jeg rdd for selv. Og så bruker jeg menn til å skifte dekk og andre bilting og å bære tunge ting. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 vi fødes alle som jenter? Faktisk, ja. Trodde jeg alle visste det. Elementær evolusjonsbiologi.
Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 Faktisk, ja. Trodde jeg alle visste det. Elementær evolusjonsbiologi. Mener du ikke at vi skapes alle som jenter og at seks/syv uker inn i svangerskapet så kommer hormonene som skaper en fyr ut av det inn og gjør fosteret til en gutt?' 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 trenger spermen ...men jeg kunne like godt gått over til jenter så lenge det kom sperm så vi kunne få barn... 3
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 (endret) Faktisk, ja. Trodde jeg alle visste det. Elementær evolusjonsbiologi. vi FØDES ikke alle som jenter. ALLE som kommer ut av mamman sin mage er ikke jenter! Endret 7. april 2012 av NozMonster 6
Gjest meh Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 (endret) Faktisk, ja. Trodde jeg alle visste det. Elementær evolusjonsbiologi. Vi fødes ikke alle som jenter... Tror nok ikke du er så dreven på "Elementær evolusjonsbiologi". Enig. Vi trenger ikke lenger menn. Eneste nytte de har, er som sædprodusenter. Utover det, ingenting. Hvilken nytteverdi innehar kvinner som veier over menns nytteverdi? Endret 7. april 2012 av meh 2
OhSerendipity Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 Gud forby. En verden med bare kvinner? Jeg hadde dødd 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 Mener du ikke at vi skapes alle som jenter og at seks/syv uker inn i svangerskapet så kommer hormonene som skaper en fyr ut av det inn og gjør fosteret til en gutt?' Ja, på samme måte som reinsdyrene til Julenissen plutselig får evnen til å fly natt til julaften hvert år hittil alle pakkene er utdelt og det ikke lenger er behov for flygende reinsdyr.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 vi FØDES ikke alle som jenter. ALLE som kommer ut av mamman sin mage er ikke jenter! Vi fødes ikke alle som reinsdyr heller. Ikke alle som kommer ut av mammas mage er reinsdyr.. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #18 Skrevet 7. april 2012 Hvilken nytteverdi innehar kvinner som veier over menns nytteverdi? At kvinner klarer seg uten menn, bortsett fra det med sperm for å produsere barn, men bortsett fra det...så er ikke menn noe særlig til nytte. Sånn praktisk sett. 3
Gjest meh Skrevet 7. april 2012 #20 Skrevet 7. april 2012 (endret) At kvinner klarer seg uten menn, bortsett fra det med sperm for å produsere barn, men bortsett fra det...så er ikke menn noe særlig til nytte. Sånn praktisk sett. Hvordan er menn mer avhengige av kvinner hvis man utelukker reproduksjonen, enn andre veien rundt? Hva skal du fram til? Endret 7. april 2012 av meh 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå