Fame Skrevet 30. mai 2015 #3401 Del Skrevet 30. mai 2015 Tusen takk La meg fortelle deg noe, jeg burde ingenting. Jeg sminker meg slik jeg ønsker selv, og i går ble det denne fargen på leppene. I dag en annen Ja, syns du skal legge ut bilder hvor du viser at du hver dag treffer med en perfekte fargen på leppene dust! Det er faktisk mulig å komme med meninger her. Det burde du akseptere når du legger ut bilde. Pent sminket, men for øvrig enig med AB angående leppene. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3402 Del Skrevet 30. mai 2015 Tusen takk La meg fortelle deg noe, jeg burde ingenting. Jeg sminker meg slik jeg ønsker selv, og i går ble det denne fargen på leppene. I dag en annen Ja, syns du skal legge ut bilder hvor du viser at du hver dag treffer med en perfekte fargen på leppene dust! Der mistet du min respekt (men siden du er så tøff i tryne så tviler jeg på at du bryr deg) Anonymous poster hash: 1d6d8...6d9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 30. mai 2015 #3403 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er faktisk mulig å komme med meninger her. Det burde du akseptere når du legger ut bilde. Pent sminket, men for øvrig enig med AB angående leppene. Helt greit det! Gjør meg ingenting at folk kommer med sine meninger her, men det er noe med måten folk sier ting på. Ingen av AB var noe hyggelig i tonen. Om det er slik at man skal bli rakket ned på hver gang man legger ut bilde så er det ingen som gidder å legge ut bilde her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3404 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er faktisk mulig å komme med meninger her. Det burde du akseptere når du legger ut bilde. Pent sminket, men for øvrig enig med AB angående leppene. Det er mulig å komme med meninger ja, men når man ikke har bedt om det er det unødvendig. Anonymous poster hash: e82ae...568 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 30. mai 2015 #3405 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er mulig å komme med meninger ja, men når man ikke har bedt om det er det unødvendig. Anonymous poster hash: e82ae...568 Hva forventer man når man legger ut bilde I en tråd kalt "Hvordan sminker du deg?" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3406 Del Skrevet 30. mai 2015 Dagens Men man ser ikke sminken?! Eller er det bare jeg som ikke får opp bildet i stort format? Ser bare et lite bilde. Anonymous poster hash: fc684...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 #3407 Del Skrevet 30. mai 2015 Men man ser ikke sminken?! Eller er det bare jeg som ikke får opp bildet i stort format? Ser bare et lite bilde. Anonymous poster hash: fc684...5ee Funker ikke her heller, alt blir hvitt hvis jeg trykker på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. mai 2015 #3408 Del Skrevet 30. mai 2015 Tusen takk La meg fortelle deg noe, jeg burde ingenting. Jeg sminker meg slik jeg ønsker selv, og i går ble det denne fargen på leppene. I dag en annen Helt enig med deg - og igjen: you look fab! Så det nyeste bildet nå, og akkurat som sist: ei blendende vakker jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 31. mai 2015 #3409 Del Skrevet 31. mai 2015 Men man ser ikke sminken?! Eller er det bare jeg som ikke får opp bildet i stort format? Ser bare et lite bilde. Anonymous poster hash: fc684...5ee Bildet kommer ikke opp i stort format på tlf... Vet ikke hvorfor :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 31. mai 2015 #3410 Del Skrevet 31. mai 2015 Helt enig med deg - og igjen: you look fab! Så det nyeste bildet nå, og akkurat som sist: ei blendende vakker jente tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 31. mai 2015 #3411 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) du er så fin! 😊 Sminken igår 😊 *bilde fjernet* Endret 7. august 2015 av Enhjørning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 31. mai 2015 #3412 Del Skrevet 31. mai 2015 du er så fin! Sminken igår Takk Men wow du er lekker! Skikkelig klassiske trekk og fin sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 31. mai 2015 #3413 Del Skrevet 31. mai 2015 du er så fin! 😊 Sminken igår 😊 Ååh, du var vel vakker 😍😍👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3414 Del Skrevet 31. mai 2015 Hva forventer man når man legger ut bilde I en tråd kalt "Hvordan sminker du deg?" Det går an å gi konstruktive tilbakemeldinger. Eksempelvis: "Jeg synes den fargen ble for blass/fremhevet feil tone i huden, jeg tror du hadde vært veldig fin med denne fargen". Da er det en positiv undertone, og tips til ting man tror er ekstra fint på den personen. Jeg eksempelvis kunne jo sagt "æsj, mye foundation er stygt"(nå tenkte jeg ikke det), men istedet valgte jeg fremheve at den personen hadde veldig fin hud og sikkert var veldig flott med langt mindre. Men jeg fikk jo også frem en personlig mening, at det var litt mye etter mitt personlige syn. Dog ikke med en sur og kjip nedsettende tone. Jeg tror de som kommenterer negativt vet forskjellen veldig godt, og ønsker slenge dritt punktum.Anonymous poster hash: 4adf1...976 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 31. mai 2015 #3415 Del Skrevet 31. mai 2015 du er så fin! Sminken igår oj så fint sminket, dette syntes jeg var perfekt blendet øyenskygge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosa Skrevet 31. mai 2015 #3416 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Sitatet forsvant! Prøver igjen.. Endret 31. mai 2015 av Lille Rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosa Skrevet 31. mai 2015 #3417 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Dagens Endret 31. mai 2015 av Lille Rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 31. mai 2015 #3418 Del Skrevet 31. mai 2015 Ei venninne av meg sminket meg før vi dro på byen. Alltid kjekt når venner vil være "sminkør". Nb: se bort fra solbrillene midt på huet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 31. mai 2015 #3419 Del Skrevet 31. mai 2015 Det er clinique pop i farge nr 10 fab http://www.clinique.com/product/1605/35082/Makeup/Lipsticks/Clinique-Pop-Lip-Colour-Primer Legger ved link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 1. juni 2015 #3420 Del Skrevet 1. juni 2015 Takk Men wow du er lekker! Skikkelig klassiske trekk og fin sminke Tusen takk :DÅåh, du var vel vakker Tusen takk! oj så fint sminket, dette syntes jeg var perfekt blendet øyenskygge! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå