Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Tusen takk, du

Kjempevakker jente!

Kan jeg spørre om det første bilde er veldig redigert?

Du er veldig vakker uansett!

Anonymous poster hash: f3aaf...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingenting som er redigert, har på meg foundation og testet ut face contouring med et nytt sett jeg har. Så det kan se redigert ut. Men bildet er ikke redigert :) tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempevakker jente!

Kan jeg spørre om det første bilde er veldig redigert?

Du er veldig vakker uansett!

Anonymous poster hash: f3aaf...06d

Svarte deg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som er redigert, har på meg foundation og testet ut face contouring med et nytt sett jeg har. Så det kan se redigert ut. Men bildet er ikke redigert :) tusen takk :)

Ja, det var så air brushed, men det er nok bare det at du er en nydelig jente :)

Hvilket contour produkter brukte du?

Anonymous poster hash: f3aaf...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare bjutifilter. Da blir man ekstra bjutiful.

Ja, hehe!

Filter er genialt da :-)

Jeg synes bare bildet så litt "filtrert" ut, så mulig hun har brukt ett filter slik bilde nr 2 :)

Men man ser jo at dette er en vakker jente uansett!

Anonymous poster hash: f3aaf...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var så air brushed, men det er nok bare det at du er en nydelig jente :)

Hvilket contour produkter brukte du?

Anonymous poster hash: f3aaf...06d

Det contouring settet jeg brukte på bildet er fra Revolution London. Har også et fra makeup mekka. Første gang jeg prøvde det, så ble ikke så bra. Ser tydelig streken ved nesen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe!

Filter er genialt da :-)

Jeg synes bare bildet så litt "filtrert" ut, så mulig hun har brukt ett filter slik bilde nr 2 :)

Men man ser jo at dette er en vakker jente uansett!

Anonymous poster hash: f3aaf...06d

Bilde nr 2, har jeg kun endret fargen på, på iphone. Bilde nr 1 er ingen filter. Er vel sminken, men har ren hud ellers. :-) tusen takk for pene ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som er redigert, har på meg foundation og testet ut face contouring med et nytt sett jeg har. Så det kan se redigert ut. Men bildet er ikke redigert :) tusen takk :)

Skulle akkurat til å spørre om du hadde brukt contouring :)

Er det lov å komme med konstruktive tilbakemeldinger?

Jeg synes du er flink til å sminke deg - men tenker at du har såpass pen hud at jeg tror det hadde blitt enda finere med mindre foundation.

Jeg vet at mange yngre jenter synes det er fint og gjør det bevisst - så her er det jo smak og behag :)

Anonymous poster hash: 4adf1...976

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående airbrushing/redigering av bilder så er det nok mange som ikke er klar over at en del frontkameraer på mobiltelefoner har auto-airbrushingsfilter på som standard. Jeg har en Galaxy s5 og der måtte jeg selv endre på innstillingene for å skru det av. Altså kan noen bilder være redigert uten at personen selv er klar over det. Kjekt å vite :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å spørre om du hadde brukt contouring :)

Er det lov å komme med konstruktive tilbakemeldinger?

Jeg synes du er flink til å sminke deg - men tenker at du har såpass pen hud at jeg tror det hadde blitt enda finere med mindre foundation.

Jeg vet at mange yngre jenter synes det er fint og gjør det bevisst - så her er det jo smak og behag :)

Anonymous poster hash: 4adf1...976

Hei hei. Og tusen takk :) det settet er bare prøvd ut kun en gang, og nettopp derfor - jeg syns også det ble for mye. Jeg bruker ikke så mye sminke til vanlig. Men det 2. Bildet mitt er vanlig sminke jeg bruker.

Jeg bruker guerlain teracotta pudder til vanlig. Og smashbox foundation noen dager :-) jeg syns det ble for mye med contour i tillegg så holder meg til det vanlige. Og jeg har veldig pen hud ja så trenger ikke stort med sminke :) tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dette var dagens sminke :) Litt vanskelig å se på bildet, men i virkeligheten er øynene mine litt mer smokey. Synes det er kjempegøy å ekserimentere med sminke, selv om jeg har mye å lære enda. :P

Endret av Magnifique
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens :)

NkhzSWo5.jpeg

Du burde prøve noe annet på leppene.

Anonymous poster hash: 7c9a4...5ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde prøve noe annet på leppene.

Anonymous poster hash: 7c9a4...5ab

Det tenker jeg og.....

Anonymous poster hash: 1d6d8...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble enkelt i dag, som vanlig ;)

Endret av goldenchanel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen utrolig vakre jenter :blomst:

Tusen takk :)

Du burde prøve noe annet på leppene.

Anonymous poster hash: 7c9a4...5ab

La meg fortelle deg noe, jeg burde ingenting. Jeg sminker meg slik jeg ønsker selv, og i går ble det denne fargen på leppene. I dag en annen :)

Det tenker jeg og.....

Anonymous poster hash: 1d6d8...6d9

Ja, syns du skal legge ut bilder hvor du viser at du hver dag treffer med en perfekte fargen på leppene ;) dust!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...